Onko nykyään niin että tasokas 45+ mies lähes aina kelpuuttaa vain 25 - 30v naisen suhteeseen?
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Má en todella ymmärrä tätä jankutusta. Mitä väliä kenellekään on kenen kanssa joku tuntematon on tai ketä ne haluaa? Pitäkää kaikki huoli omasta elämästänne ja antakaa muitten elää niinkuin ne haluaa, yksin tai kaksin... tai kolmin jos ne niin haluaa. Pääasia on että kaikki on täysikäisiä ja tekee omasta vapaasta tahdostaan mitä hyvänsä sitten tekeekin,
Minä olen toisen kerran aviossa, eka suomalainen 4 vuotta vanhempi juoppo, luoja kiitos tajusin erota vaikka vähän otti aikaa (18 vuotta) mutta tuloksena 3 ihanaa lasta. Tämä toinen aviomies on 18 vuotta nuorempi kuin minä.
Aviossa ollaan oltu kohta 20 vuotta, vaikka ekan jälkeen vannoin ettei ikinä enää. Tosta voitte laskea että muun "uusi" mies on 40+ ja minä olen 60+. Ainoa ongelma on tuntemattomat ihmiset jotka tykkää että niillä on oikeus kommentoida kuinka epäsopivaa meidän on olla yhdessä. Onneksi me ei asuta Suomessa :)
PS. minä suomalainen, mies ruotsalainen
Palstalla on muistaakseni satoja tuhansia käyttäjiä viikossa. Toki osa on samoja. Päättele siitä miksi täällä jankataan milloin mitäkin uudestaan ja uudestaan.
Sorry, olisi pitänyt selventää että minä tarkoitin tätä ketjua. Mielipiteet vaikuttaa niin kummallisilta minusta. En minä välitä minkä ikäisiä muut tapailee tai haluaa tapaila, onko ne "sopivia" toisilleen. Ihan niitten oma asia.
Ketjujen jankkaavuuteen varmaan vaikuttaa rakenne. Moni ei lue koko ketjua läpi ja kommentoi sitten, vaan kirjoittaa mielipiteensä ketjun päätteeksi. Osa kommentoi vastauksiin, jolloin palataan jauhamaan viiveellä samaa, vaikka keskustelu olisikin edennyt. Sitten on vielä puhdas provoilu.
Vierailija kirjoitti:
Má en todella ymmärrä tätä jankutusta. Mitä väliä kenellekään on kenen kanssa joku tuntematon on tai ketä ne haluaa? Pitäkää kaikki huoli omasta elämästänne ja antakaa muitten elää niinkuin ne haluaa, yksin tai kaksin... tai kolmin jos ne niin haluaa. Pääasia on että kaikki on täysikäisiä ja tekee omasta vapaasta tahdostaan mitä hyvänsä sitten tekeekin,
Minä olen toisen kerran aviossa, eka suomalainen 4 vuotta vanhempi juoppo, luoja kiitos tajusin erota vaikka vähän otti aikaa (18 vuotta) mutta tuloksena 3 ihanaa lasta. Tämä toinen aviomies on 18 vuotta nuorempi kuin minä.
Aviossa ollaan oltu kohta 20 vuotta, vaikka ekan jälkeen vannoin ettei ikinä enää. Tosta voitte laskea että muun "uusi" mies on 40+ ja minä olen 60+. Ainoa ongelma on tuntemattomat ihmiset jotka tykkää että niillä on oikeus kommentoida kuinka epäsopivaa meidän on olla yhdessä. Onneksi me ei asuta Suomessa :)
PS. minä suomalainen, mies ruotsalainen
Miehesi tykkää siis päästä omaishoitajaksi.
(Näin täällä vastataan)
Vierailija kirjoitti:
Itse tuossa äsken juuri selailin pannaria ja badoota, niin paljon tuli vastaan n. 30-v naisia joilla ikähaarukka oli 44-45-v saakka. Miten naiset tämän selitätte, jos kukaan 30-v ei ole kiinnostunut yli 40-v? Ihan kauniita ja normaalinoloisia naisia olivat ja osa jopa kiinnostui myös minusta. T. 44-v valkoinen heteromies
P.S. Viestejä on vaihdeltu nyt useamman 30-35-v naisen kanssa ja tosi mukavia ja kauniita ovat, että en allekirjoita teidän propagandaa
Ei mitään käryä nettideittiprofiileista, mutta olettaisin tässä olevan paikkakuntakohtaisia eroja. Sen lisäksi, että hyvin tehdyllä profiililla saa varmaan paremmin vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tuossa äsken juuri selailin pannaria ja badoota, niin paljon tuli vastaan n. 30-v naisia joilla ikähaarukka oli 44-45-v saakka. Miten naiset tämän selitätte, jos kukaan 30-v ei ole kiinnostunut yli 40-v? Ihan kauniita ja normaalinoloisia naisia olivat ja osa jopa kiinnostui myös minusta. T. 44-v valkoinen heteromies
P.S. Viestejä on vaihdeltu nyt useamman 30-35-v naisen kanssa ja tosi mukavia ja kauniita ovat, että en allekirjoita teidän propagandaa
Näitä keski-ikäisiä gubbeja on kiva kusettaa ihan missä vaan.Näillä kun aivot sumenee jo siitä kun parikymppinen sanoo niille Moi.Kun vielä hymyilee niitä sedän pili nousee 2cm ja sitten voit jallittaa mielin määrin.Toiset ottaa tarjotut juomat ja röökit ja sitten kun rahat loppuu, se on goodbye , no money, No honey, seuraava setö.Minusta on kiva muuten vaan härnätä ja nauraa pjaskasesti selän takana, joskus jopa päin naamaa.
Sinulla on pahoja mt-ongelmia, ehkä kannattaa hakeutua hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä sinuns keskittyisi siihen viestittelyn niiden naisten kanssa ja sanoisin lopulliset hyvästit av-palstalle.Jos ne naiset nimittäin saa mitään käryä siitä, että olet palsta-geijo, loppuu se suhde samantien.Voin sanoa että on totaalinen turn off.Peitä myös kaikki jäljet käynneistäsi täällä, tyhjennä selainhistoria yms
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain yksi vaatimus:
En halua mielenvikaista naista. Se karsii monet.
monet? Siinä tipahti pois 95% tarjokkaista. Tai oikeastaan 100%, koska ne loput ovat varattuja ja hyvässä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä keski-ikäisiä gubbeja on kiva kusettaa ihan missä vaan.Näillä kun aivot sumenee jo siitä kun parikymppinen sanoo niille Moi.Kun vielä hymyilee niitä sedän pili nousee 2cm ja sitten voit jallittaa mielin määrin.Toiset ottaa tarjotut juomat ja röökit ja sitten kun rahat loppuu, se on goodbye , no money, No honey, seuraava setö.Minusta on kiva muuten vaan härnätä ja nauraa pjaskasesti selän takana, joskus jopa päin naamaa.
Vttuakos se sulle kuuluu.Miesten ongelma, että ovat noin stanan tyhmiä.Kun krpä vie, mies menee sinne minne krpä vie-ja vanhat miehet eli +kolytwee on niitä idiootempia tässä asiassa.Voi voi
Kyllä tuon perässä menee kaikenikäiset miehet. Väittäisin, että vielä kovemmin nuoret miehet. Tai niin mulle ainakin on sanottu palstalla
mies51v
Pitääkö se kertoa sulle, et muista itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttuakos se sulle kuuluu.Miesten ongelma, että ovat noin stanan tyhmiä.Kun krpä vie, mies menee sinne minne krpä vie-ja vanhat miehet eli +kolytwee on niitä idiootempia tässä asiassa.Voi voi
Kyllä tuon perässä menee kaikenikäiset miehet. Väittäisin, että vielä kovemmin nuoret miehet. Tai niin mulle ainakin on sanottu palstalla
mies51v
Pitääkö se kertoa sulle, et muista itse?
Ei kun jotkut halusivat kertoa ihan ystävällisyyttään
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Jorma-Petteri-nyt se netti kiinni, ja nukkumaan.Huomenna on amiskassa se näyttökoe!
He voivat kelpuuttaa, mutta en tunne yhtäkään kaveria/tuttavaa, joka haluaisi niin paljon vanhemman miehen tässä kohtaa.
En itsekään halua.
En usko että noilla miehillä on paljon vientiä kyseisessä ikäryhmässä.
Ellei jotain panosuhdetta lasketa, josta en mahdollisesti saa tietää tuttavilta.
Terveisin 25-30-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma-Petteri-nyt se netti kiinni, ja nukkumaan.Huomenna on amiskassa se näyttökoe!
Kelpaako sinulle 14,5cm pitkä? Enempää ei löydy minun housuista.
Vierailija kirjoitti:
He voivat kelpuuttaa, mutta en tunne yhtäkään kaveria/tuttavaa, joka haluaisi niin paljon vanhemman miehen tässä kohtaa.
En itsekään halua.En usko että noilla miehillä on paljon vientiä kyseisessä ikäryhmässä.
Ellei jotain panosuhdetta lasketa, josta en mahdollisesti saa tietää tuttavilta.Terveisin 25-30-vuotias nainen.
Minä puhuinkin 30-35v, enkä 25-30v. Meillä ei ole kuin 10-14v ikäero ja se ei todellakaan ole paljon, usko pois. Varsinkin kun minä näytän itse 35-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain yksi vaatimus:
En halua mielenvikaista naista. Se karsii monet.
monet? Siinä tipahti pois 95% tarjokkaista. Tai oikeastaan 100%, koska ne loput ovat varattuja ja hyvässä parisuhteessa.
Niinpä niin. Mielenvikaisuutta ei löydy, exmiehestä löytyi joten ero tuli eikä ole kiire uuteen.
Kaikki sinkut ei ole jämäpaloja, jotkut vaan nauttii siitä pariutumattomuudesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään halua.En usko että noilla miehillä on paljon vientiä kyseisessä ikäryhmässä.
Ellei jotain panosuhdetta lasketa, josta en mahdollisesti saa tietää tuttavilta.Terveisin 25-30-vuotias nainen.
Minä puhuinkin 30-35v, enkä 25-30v. Meillä ei ole kuin 10-14v ikäero ja se ei todellakaan ole paljon, usko pois. Varsinkin kun minä näytän itse 35-v.
Taas tuli match badoossa 34v naisen kanssa ja oikeasti näyttää ihan yhtä vanhalta kuin itsekin. Pelkästään tänään tullut ainakin 10 matchia, en tiedä miten olen niin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Elävässä elämässä kuultua (ja itsekseni naurettua): baarissa viittäkymppiä hipova mies tulee tilittämään miksei alle kolmekymppiset naiset lämpene häneen tinderissä, baarista heitä kuulemma kuitenkin on mukaansa saanut. Häntä ei kiinnosta kolmosella alkavat naiset. :D
Teki mieleni kertoa totuus: ne naiset on humalassa/haluavat humalaan jolloin kriteerit seuralaiselle on hieman erit kuin selvinpäin seuranhakupalvelussa.
Olin onneksi liian vanha hänelle, vaikkakin ainakin 10v nuorempi :D
Kiitos tästä kommentista, ihmettelinkin miksi eräs n kuusikymppinen herra yritti pokailla mua juuri baarissa. Olin tosi yllättynyt kun olen 45-vuotias, siis että ikäeroa on. Siksi hämmästelin mistä on kysymys. Olen ihan normaalin näköinen, että tuskin ulkonäön perusteella yritti. Mut olin tosi kännissä. Tähtäsi varmaan vaan seksiseuraan.
Aihe joka kuumentaa mammat, muttei hyvällä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe joka kuumentaa mammat, muttei hyvällä tavalla
Mä nauran palstamammoille, kun pää punaisena raivosta kihisevät, kun meillä +40v hopeaketuilla vaan vientiä riittää.
Juuri tästä syystä näitä trolliketjuja aloitetaan. Jotta saisi kuvitella kuinka joku on raivona. :) eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävässä elämässä kuultua (ja itsekseni naurettua): baarissa viittäkymppiä hipova mies tulee tilittämään miksei alle kolmekymppiset naiset lämpene häneen tinderissä, baarista heitä kuulemma kuitenkin on mukaansa saanut. Häntä ei kiinnosta kolmosella alkavat naiset. :D
Teki mieleni kertoa totuus: ne naiset on humalassa/haluavat humalaan jolloin kriteerit seuralaiselle on hieman erit kuin selvinpäin seuranhakupalvelussa.
Olin onneksi liian vanha hänelle, vaikkakin ainakin 10v nuorempi :D
Kiitos tästä kommentista, ihmettelinkin miksi eräs n kuusikymppinen herra yritti pokailla mua juuri baarissa. Olin tosi yllättynyt kun olen 45-vuotias, siis että ikäeroa on. Siksi hämmästelin mistä on kysymys. Olen ihan normaalin näköinen, että tuskin ulkonäön perusteella yritti. Mut olin tosi kännissä. Tähtäsi varmaan vaan seksiseuraan.
Siinä se syy. Pahimmillaan saanut 25-vuotiaana +50v miehen kimppuuni useammaksi tunniksi, vaikka samassa pöydässä kanssani istui liuta miespuolisia työkavereita. Kännissä ku tikka. Piti käydä baaritiskilläkin jonkun työkaverin kanssa kun ei yksin "uskaltanut".
Osa yrittää myös juottaa känniin, vaikka piruilisit aiheesta suoraan. En tiedä pitäiskö tuollaista sinnikkyyttä ja optimismia ihailla vai ei. eri