Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään niin että tasokas 45+ mies lähes aina kelpuuttaa vain 25 - 30v naisen suhteeseen?

Vierailija
30.09.2019 |

Siltä ainakin tuntuu

Kommentit (230)

Vierailija
161/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä menee jo kiusaamiseksi, mutta ikämies täällä on kertonut olevansa myös roimasti liha...ksikas (yli 120 kg), joten alitunnan selviytymismekanismi ajaa saalistamaan kuumeisesti omaishoitajaa kun vielä on olematonkin mahdollisuus. Onnistumisen todennäköisyyttäshän kasvaa kun asenne on oikea (uskoo asiaansa harhaisesti) ja ehkä jankuttamalla hän saa jonkun mt-ongelmaisen parikymppisen naisen harhautettua luulemaan, että 20 v nainen ja "kokenut/varakas/tasokas" 50 v mies on loistopari.

N25 (sori mies51v)

Kiitos tästä. Miehen näkökulmasta naisen kanssa parisuhteessa olo on aina yhtä kärsimystä, mutta siitä saa syyttää vain biologiaa. Ei noilla hinteillä kuulemma ole sen helpompaa. Totta on myöskin tuo minkä sanoit mt ongelmaisista naisista ja ongelmana vain on, että valtaosa naisista enemmän tai vähemmän tuntuu olevan näitä. Ne harvat terveet ovat jo parisuhteessa.

Ei tarvitse pyydellä anteeksi. Enköhän kestä tämän servauksen.

Rakkaudella mies51v

Vierailija
162/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 30-vuotias ja seurustelen ihanan 50-vuotiaan miehen kanssa. En todellakaan tarkoituksella etsinyt vanhempaa miestä, vaan rakkaus tän teki.

Eikä myöskään mies  olis ikinä uskonut, että seurustelis joskus parikymmentä vuotta nuoremman naisen kanssa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaat 45-vuotiaat miehet on olleet jo pitkään naimisissa unelmiensa naisen kanssa. Sitten on ne toisella kierroksella olevat, joita en ehkä ensimmäisenä tasokkaiksi nimittäisi, ainakaan jos ovat jättäneet puolisonsa tylysti.

Vierailija
164/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuka nuori jaksaa katsella 40 v setää?

Sellainen nuori nainen, jossa on jotakin vikaa. Joka ei saa omanikäistä miestä, tai jolle mies on sivuseikka, kunhan saa lapsen. Tasokkuudesta on turha puhua.

En saisi varmaan oman ikäistä miestä, se on ihan totta. :D mutta toisaalta en ole enää aikoihin katsellut lähellekään oman ikäisiä. Ehkä se oma taso on jotenkin iskostunut selkäytimeen ettei enää ole ollenkaan kiinnostunut nuorista miehistä. Lapsilukukin on täynnä, tosin miesystäväni olisi halunnut lapsia vielä vanhoilla päivillään.

Vierailija
165/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuuttaa?? Mä en saa edes 10 vuotta vanhempaa naista, saatikka oma ikäistäni.

Vierailija
166/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiselle "tasokkaalle" 45-v. ukolle ei Jennifer Lopez kelpaisi. Koska viisikymppinen.

No ei todellakaan kelpaisi. Vinkki: se ei livenä näytä siltä miltä kuvissa / videoissa.

Vierailija
167/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiselle "tasokkaalle" 45-v. ukolle ei Jennifer Lopez kelpaisi. Koska viisikymppinen.

No ei todellakaan kelpaisi. Vinkki: se ei livenä näytä siltä miltä kuvissa / videoissa.

Ei varmasti. Apinamaisia piirteitä

Vierailija
168/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä palstaa. Jatkuvasti näitä samoja idioottialoituksia ja NÄIHIN ihmiset kommentoi - järkevät aloitukset ei saa mitään vastauksia.

KUINKA tyhmiä te olette?

Vierailija
169/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi vaatimus:

En halua mielenvikaista naista. Se karsii monet.

Vierailija
170/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nuori nainen ja saan minkäikäisiä miehiä vaan. Ikä ei ole mulle pääasia! Menen siis sen mukaan kenen kanssa mulla on kemiaa, riippumatta henkilön iästä. Mulla on ollut samanikäisiä, 10 vuotta vanhempi ja 27 vuotta vanhempi mies.

Vierailija
171/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä palstaa. Jatkuvasti näitä samoja idioottialoituksia ja NÄIHIN ihmiset kommentoi - järkevät aloitukset ei saa mitään vastauksia.

KUINKA tyhmiä te olette?

Samaa mieltä. Näitä ääliöketjuja on joka päivä ja aina näihin innostutaan.

Aivotonta.

Vierailija
172/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Lapset on just täyttämässä 18 v ja uuden muijan kanssa lapsiperhehelvetti lähtee alusta vuoden sisään. Se on tasokkaan miehen kirous.

Tuon ikäinen nainen ottaa vanhan miehen vain koska haluaa lapsen heti ja haluaa sille mahdollisimman vakavaraisen isän. Ukko luulee saavansa seksilelun mutta saakin naisen jota seksi kiinnostaa tasan niin kauan että hedelmöittyminen on tapahtunut ja mies sitoutettu loppuelämän maksajaksi. Jos seksi kiinnostaisi oikeasti, nainen olisi panemassa ikäisiään eikä isänsä ikäisiä.

45 v mies ei ole vanha.

Tuossa iässä miehen siittiöt ovat jo sekundakamaa, mieskunto on heikentynyt ja ulkoinen olemus alkaa rapistua silmiinpistävästi. Ohimot vetäytyvät, harmaata pukkaa kuontaloon, takapuoli roikkuu, vatsakumpu vyöryy housunvyötärön yli ja kurttuja löytyy muualtakin kuin vain naamavärkistä.

Vierailija
173/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nuori nainen ja saan minkäikäisiä miehiä vaan. Ikä ei ole mulle pääasia! Menen siis sen mukaan kenen kanssa mulla on kemiaa, riippumatta henkilön iästä. Mulla on ollut samanikäisiä, 10 vuotta vanhempi ja 27 vuotta vanhempi mies.

Et varmasti ajattele enää viisikymppisenä samalla tavalla. Kahdeksaakymppiä lähenevät ukot ovat jo haudanpartaalla, kun nainen on seksuaalisuutensa huipulla ja vielä hehkeänä.

Vierailija
174/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ajattele enää viisikymppisenä samalla tavalla. Kahdeksaakymppiä lähenevät ukot ovat jo haudanpartaalla, kun nainen on seksuaalisuutensa huipulla ja vielä hehkeänä.

Voi olla.

Vierailija
175/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Lapset on just täyttämässä 18 v ja uuden muijan kanssa lapsiperhehelvetti lähtee alusta vuoden sisään. Se on tasokkaan miehen kirous.

Tuon ikäinen nainen ottaa vanhan miehen vain koska haluaa lapsen heti ja haluaa sille mahdollisimman vakavaraisen isän. Ukko luulee saavansa seksilelun mutta saakin naisen jota seksi kiinnostaa tasan niin kauan että hedelmöittyminen on tapahtunut ja mies sitoutettu loppuelämän maksajaksi. Jos seksi kiinnostaisi oikeasti, nainen olisi panemassa ikäisiään eikä isänsä ikäisiä.

45 v mies ei ole vanha.

Tuossa iässä miehen siittiöt ovat jo sekundakamaa, mieskunto on heikentynyt ja ulkoinen olemus alkaa rapistua silmiinpistävästi. Ohimot vetäytyvät, harmaata pukkaa kuontaloon, takapuoli roikkuu, vatsakumpu vyöryy housunvyötärön yli ja kurttuja löytyy muualtakin kuin vain naamavärkistä.

Sinä Ikis jatkat tätä aamusta iltaan.

Olet oksettava ihminen. Kuvottava.

Vierailija
176/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUINKA tyhmiä te olette?

Kaikki eivät asu täällä joka päivä.

Myös sinun vastauksesi nostaa ketjua. Jotta nämä häviäisivät, kaikkien (paitsi trollaajien itsensä) pitäisi jättää vastaamatta. Ja sehän ei tule tapahtumaan.

Vierailija
177/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ajatteletko olevasi saman ihmisen kanssa loppuelämäsi? Luultavasti et. Tässä ero vanhempiin sukupolviin. Vanhemmat miehet ehkä ymmärtävät tämän, mutta silti todennäköisesti toivovat ettei ero tule siinä vaiheessa kun tarvitsevat hoitajaa.

Vierailija
178/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Má en todella ymmärrä tätä jankutusta. Mitä väliä kenellekään on kenen kanssa joku tuntematon on tai ketä ne haluaa? Pitäkää kaikki huoli omasta elämästänne ja antakaa muitten elää niinkuin ne haluaa, yksin tai kaksin... tai kolmin jos ne niin haluaa. Pääasia on että kaikki on täysikäisiä ja tekee omasta vapaasta tahdostaan mitä hyvänsä sitten tekeekin,

Minä olen toisen kerran aviossa, eka suomalainen 4 vuotta vanhempi juoppo, luoja kiitos tajusin erota vaikka vähän otti aikaa (18 vuotta) mutta tuloksena 3 ihanaa lasta. Tämä toinen aviomies on 18 vuotta nuorempi kuin minä. 

Aviossa ollaan oltu kohta 20 vuotta, vaikka ekan jälkeen vannoin ettei ikinä enää. Tosta voitte laskea että muun "uusi" mies on 40+ ja minä olen 60+. Ainoa ongelma on tuntemattomat ihmiset jotka tykkää että niillä on oikeus kommentoida kuinka epäsopivaa meidän on olla yhdessä. Onneksi me ei asuta Suomessa :)

PS. minä suomalainen, mies ruotsalainen

Vierailija
179/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Má en todella ymmärrä tätä jankutusta. Mitä väliä kenellekään on kenen kanssa joku tuntematon on tai ketä ne haluaa? Pitäkää kaikki huoli omasta elämästänne ja antakaa muitten elää niinkuin ne haluaa, yksin tai kaksin... tai kolmin jos ne niin haluaa. Pääasia on että kaikki on täysikäisiä ja tekee omasta vapaasta tahdostaan mitä hyvänsä sitten tekeekin,

Minä olen toisen kerran aviossa, eka suomalainen 4 vuotta vanhempi juoppo, luoja kiitos tajusin erota vaikka vähän otti aikaa (18 vuotta) mutta tuloksena 3 ihanaa lasta. Tämä toinen aviomies on 18 vuotta nuorempi kuin minä. 

Aviossa ollaan oltu kohta 20 vuotta, vaikka ekan jälkeen vannoin ettei ikinä enää. Tosta voitte laskea että muun "uusi" mies on 40+ ja minä olen 60+. Ainoa ongelma on tuntemattomat ihmiset jotka tykkää että niillä on oikeus kommentoida kuinka epäsopivaa meidän on olla yhdessä. Onneksi me ei asuta Suomessa :)

Palstalla on muistaakseni satoja tuhansia käyttäjiä viikossa. Toki osa on samoja. Päättele siitä miksi täällä jankataan milloin mitäkin uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
180/230 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on muistaakseni satoja tuhansia käyttäjiä viikossa. Toki osa on samoja. Päättele siitä miksi täällä jankataan milloin mitäkin uudestaan ja uudestaan.

Sorry, olisi pitänyt selventää että minä tarkoitin tätä ketjua.  Mielipiteet vaikuttaa niin kummallisilta minusta. En minä välitä minkä ikäisiä muut tapailee tai haluaa tapaila, onko ne "sopivia" toisilleen. Ihan niitten oma asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi