Onko nykyään niin että tasokas 45+ mies lähes aina kelpuuttaa vain 25 - 30v naisen suhteeseen?
Kommentit (230)
Minun eksäni kohosi työssään pikkupomoksi, ja ego kasvoi saman tien alfauroksen mittoihin.
Tulos: Vaihtoi minut ja teini-ikäiset lapsensa 20 vuoden onnelliseksi kuvittelemani avioliiton päätteeksi 24-vuotiaaseen hempukkaan ja muutti tämän luo ulkomaille. Erosta sain tiedon tekstiviestillä. Kunta maksaa elatustukea, kun herra ei tietenkään ole maksanut elareita pennin latia.
Vanhin tyttäremme oireilee, ja toinenkin on vannonut, ettei halua tavata isää enää koskaan, kun luottamus rikkoutui niin pahasti. Tosin eipä ole isäkään lapsiaan muistanut edes postikortilla, vaikka oli mielestäni aviossa hyvän vanhemman perikuva työkiireistään huolimatta. Ja kyllä, seksikin toimi liitossa loppuun asti!
Tyttärieni hankkimista en kadu, mutta enää en suhteeseen rupea. Ihmiset muuttuvat ja onni on hetken harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän toistellaan ajatusrakennelmaa, jonka mukaan nuo miehet eivät ole saaneet naisia nuorina. Jostakin kumman syystä nuoret naiset muka kiinnostuvat heistä, kun he ovat 40. Naisia suorastaan parveilee. Nyt kaikkein tärkeintä heille on, että heidän ikäisensä nainen katkeroituu asiasta, koska he haluavat kostaa. Nuo jutut, joissa naisia tulvii ovista ja ikkunoista ovat niin keksittyjä.
Aika totta. Valtaosalle tuota tulvintaa ei tule missään vaiheessa. Minä ja ulkkarit ollaan poikkeustapauksia.
mies51v
Mitä mieltä muuten olet sukupuolitaudeista, herpeksestä on viime päivinä jauhettu täällä kovasti? Ei vissiin pelota että osuis omalle kohdalle
Kondomit on keksitty ja pidä hyvä taso naisiin. Se auttaa paljon. Sitäpaitsi ei niitä naisia nyt niin paljon edes ole. Usein tulee vain ongelmia myöhemmin.
mies51v
Ei suojaa ainakaan herpekseltä ja HPV:lta. Jälkimmäiseltä ei käytännössä lainkaan. HSV löytyy genitaaleistsa jo 20-25%:lla.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuossa äsken juuri selailin pannaria ja badoota, niin paljon tuli vastaan n. 30-v naisia joilla ikähaarukka oli 44-45-v saakka. Miten naiset tämän selitätte, jos kukaan 30-v ei ole kiinnostunut yli 40-v? Ihan kauniita ja normaalinoloisia naisia olivat ja osa jopa kiinnostui myös minusta. T. 44-v valkoinen heteromies
P.S. Viestejä on vaihdeltu nyt useamman 30-35-v naisen kanssa ja tosi mukavia ja kauniita ovat, että en allekirjoita teidän propagandaa
Itse laitoin julustetaan reilusti ylöspäin ja saman verran alaspäin ja todellinen kohderyhmä minulla nuoremmissa miehissä. Alle viikossa löytyi kumppani. Hyvät miehet ja naiset eivät kauaa palstoilla viivy. Kuinka kauan itse olet etsinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Lapset on just täyttämässä 18 v ja uuden muijan kanssa lapsiperhehelvetti lähtee alusta vuoden sisään. Se on tasokkaan miehen kirous.
Onko aina heti pakko alkaa tehdä lapsia
Se on tasokkaan naisen hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He voivat kelpuuttaa, mutta en tunne yhtäkään kaveria/tuttavaa, joka haluaisi niin paljon vanhemman miehen tässä kohtaa.
En itsekään halua.En usko että noilla miehillä on paljon vientiä kyseisessä ikäryhmässä.
Ellei jotain panosuhdetta lasketa, josta en mahdollisesti saa tietää tuttavilta.Terveisin 25-30-vuotias nainen.
Minä puhuinkin 30-35v, enkä 25-30v. Meillä ei ole kuin 10-14v ikäero ja se ei todellakaan ole paljon, usko pois. Varsinkin kun minä näytän itse 35-v.
Eikö olisi fiksumpaa alkaa seurustella niiden naisten kanssa kuin jankata täällä, että kyllä ne nuoret naiset minusta tykkää. Muistaakseni olet ollut täällä jo pitkään vakuuttelemassa. Vai etkö koskaan pääse toisille treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tuossa äsken juuri selailin pannaria ja badoota, niin paljon tuli vastaan n. 30-v naisia joilla ikähaarukka oli 44-45-v saakka. Miten naiset tämän selitätte, jos kukaan 30-v ei ole kiinnostunut yli 40-v? Ihan kauniita ja normaalinoloisia naisia olivat ja osa jopa kiinnostui myös minusta. T. 44-v valkoinen heteromies
P.S. Viestejä on vaihdeltu nyt useamman 30-35-v naisen kanssa ja tosi mukavia ja kauniita ovat, että en allekirjoita teidän propagandaa
Itse laitoin julustetaan reilusti ylöspäin ja saman verran alaspäin ja todellinen kohderyhmä minulla nuoremmissa miehissä. Alle viikossa löytyi kumppani. Hyvät miehet ja naiset eivät kauaa palstoilla viivy. Kuinka kauan itse olet etsinyt?
Kauanko siellä viipyy, riippuu hyvillä lähinnä nirsoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kai, jos kelpaa kuka tahansa. Kyllä minulla sänkyseuraa riittää vaikka kuinka mutta kumppaniksi minulla on niin kovat vaatimukset, että sellaista ei taida löytyä. Minulle riittää hyvin hetken huvi naisten kanssa, koska olen vähän sellaista nopeasti kyllästyvää tyyppiä muutenkin. Pari kertaa sängyssä ja sitten vaihdetaan jo naista.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole tasokas jos hän ei voi seurustella omanikäisensä kanssa.
Ei niin, mutta sehän on helppoa verrattuna nuorempiin. Halutuimmat naiset ovat 22-24, vanhemmalle miehelle suhdetta ajatellen 24-29. Jos nelikymppinen pystyy saamaan sen ikäisiä, ei ole yhtään mitään ongelmaa saada itsensä ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe joka kuumentaa mammat, muttei hyvällä tavalla
Mä nauran palstamammoille, kun pää punaisena raivosta kihisevät, kun meillä +40v hopeaketuilla vaan vientiä riittää.
Kerro minulle ihan aikuismaisesti, miksi ja miten minun elämääni liikuttaisi ventovieraiden miesten vienti. Miten se on minulta pois?
Mutta toki elämänsä voi noinkin käyttää. Se nyt on kuitenkin jokaiselle selvää, että mies joka kehuu täällä matcheillaan ei ole treffeillä eikä varsinkaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän toistellaan ajatusrakennelmaa, jonka mukaan nuo miehet eivät ole saaneet naisia nuorina. Jostakin kumman syystä nuoret naiset muka kiinnostuvat heistä, kun he ovat 40. Naisia suorastaan parveilee. Nyt kaikkein tärkeintä heille on, että heidän ikäisensä nainen katkeroituu asiasta, koska he haluavat kostaa. Nuo jutut, joissa naisia tulvii ovista ja ikkunoista ovat niin keksittyjä.
Aika totta. Valtaosalle tuota tulvintaa ei tule missään vaiheessa. Minä ja ulkkarit ollaan poikkeustapauksia.
mies51v
Mitä mieltä muuten olet sukupuolitaudeista, herpeksestä on viime päivinä jauhettu täällä kovasti? Ei vissiin pelota että osuis omalle kohdalle
Kondomit on keksitty ja pidä hyvä taso naisiin. Se auttaa paljon. Sitäpaitsi ei niitä naisia nyt niin paljon edes ole. Usein tulee vain ongelmia myöhemmin.
mies51v
Ei suojaa ainakaan herpekseltä ja HPV:lta. Jälkimmäiseltä ei käytännössä lainkaan. HSV löytyy genitaaleistsa jo 20-25%:lla.
Niinkö? Suomessa luku oli 15% kun viimeksi tarkistin, mutta siitä on jokunen vuosi. HSV1 tais olla 50% luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todella riipu. Hyvä viedään heti pois sinkkumarkkinoilta. Omalla nirsoudellaan kehuskeleva yrittää etsiä seuraa itseään tasokkaimmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta sehän on helppoa verrattuna nuorempiin. Halutuimmat naiset ovat 22-24, vanhemmalle miehelle suhdetta ajatellen 24-29. Jos nelikymppinen pystyy saamaan sen ikäisiä, ei ole yhtään mitään ongelmaa saada itsensä ikäisiä.
Tämä on huvittava ketju kun palsta keijot puhuu täällä laadukkaista miehistä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huvittava ketju kun palsta keijot puhuu täällä laadukkaista miehistä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Jep.av t*ollit ei kelpaa edes 85-vuotiaalle, hampaattomalle mummolle
Tämä ketju on taas jonkun av jonnen troll*ketju täysin , tietää mikä ärsyttää, mutta täällä on myös näitä jur*ja , jotka sitten ottaa nämä jutut ihan tosissaan ja alkaa toteuttamaan niitä oikeassa elämässä, kun luulee olevansa kuuminta hottia naismarkkinoilla....sitten kähmitään ja lähennelllään ja lähetellään k*:n kuvia mm pariskymppisille, jopa teineille, ja "vanhempien naisten", eli +25-vuotiaiden pitäisi sitten p* jakaa näille ur* autuaana ja onnessaan.Näitä on nähty
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on taas jonkun av jonnen troll*ketju täysin , tietää mikä ärsyttää, mutta täällä on myös näitä jur*ja , jotka sitten ottaa nämä jutut ihan tosissaan ja alkaa toteuttamaan niitä oikeassa elämässä, kun luulee olevansa kuuminta hottia naismarkkinoilla....sitten kähmitään ja lähennelllään ja lähetellään k*:n kuvia mm pariskymppisille, jopa teineille, ja "vanhempien naisten", eli +25-vuotiaiden pitäisi sitten p* jakaa näille ur* autuaana ja onnessaan.Näitä on nähty
On se jännä mitä kaikkea sossunntuilla pääsee tekemään.Kunnon fyysinen työ tekisi hyvää muutamalle jontulle...esim matkustaminen suolla tai pskan siivoaminen hevostallista tai lehden jakaminen aamuisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Niinkö? Suomessa luku oli 15% kun viimeksi tarkistin, mutta siitä on jokunen vuosi. HSV1 tais olla 50% luokkaa.
Jos olet oikein tarkistanut, niin sitten tiedät että tuo jälkimmäinen arviokin vaihtelee. Se kun on oireettomien takia vain arvio. Pessimistisin arvio on muistaakseni 90% luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todella riipu. Hyvä viedään heti pois sinkkumarkkinoilta. Omalla nirsoudellaan kehuskeleva yrittää etsiä seuraa itseään tasokkaimmista.
Niin viedään, JOS viejä kelpaa. Jos on nirso, viejät eivät kelpaa. Eli tietenkin riippuu nirsoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voidaan viedä pois sinkkumarkkinoilta jos ei edes hae parisuhdetta? :D Meitäkin on olemassa, enenevissä määrin, etenkin toista sinkkuelämäänsä viettävissä.
Nirso olen entisen pitkän suhteen jäljiltä ja vakiinnunkin vain sitten jos kriteereihin sopiva tulee vastaan. En häntä kuitenkaan mistään palveluista etsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Hei.Miehet nyt yleensä luulevat olevansa keskivertoa enemmän sitä ja tätä, esim ulkonäöltään vaikka olisi ihan perus Pena...että mi kälaisissa hathoissa nämä palsya-jul*t sitten oikein on?
mies51v