Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi psykopaatti?

Vierailija
29.09.2019 |

Jonkun tutkimukseen mukaan noin joka sadas ihminen on psykopaatti ja heitä nelinkertainen määrä johtavissa asemissa. Tunnetko ketään psykopaattia. Millainen hän on?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat psykiatreina taas diagnosoimassa tuntemiaan ihmisiä. Monellako on diagnosoitu psykopatia? 

Kun 15-vuotias poika houkuttelee 10-vuotiaan tytön syrjäiseen rakennukseen tämän kotona, yrittää väkisinmakuuta ja kiinni jäätyään virnistelee hilpeästi, niin kyllä siinä on psykopaatti kyseessä.

Etenkin kun on käyttänyt koko sen jälkeisen elämänsä toisia ihmisiä hyväkseen tavalla tai toisella. Ja mitään ei ole myöntänyt paitsi ne joilla on kehuskellut.

Vierailija
62/72 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella mukava ihminen... niin kauan kuin kaikki menee kuten haluan. Mutta jos asetut minua vastaan jossakin asiassa tai erehdyt arvostelemaan minua tai tekemisiäni, niin kusessa olet. Niin pahassa ettet tajuakaan. Eikä anteeksipyyntö enää auta, sillä kun kerran minun mustalle listalleni joudut, niin siltä sinua ei poista edes kuolema. Parempi vain suosiolla häipyä maisemista jonnekin hiton kauas.

Joo, painu ihan rauhassa jonnekin missä et ole muille vaivaksi,mlkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nais.lapset kukaan teistä ei tunnistaisi psykopaa.ttia, narsisitia tai machiavellistia, vaikka se lukisi kacerin otsassa. Se että pomo käskyttää tai exä petti ei oikeiuta tekemään hänestä stigmatisoivaa diagnoosia. Ammattilaiset tekevät nämä pitkien prosessie kautta, siinä ei mammojen kyökkiteesit paljon paina. Toivottacasti ymmärrätte hävetä.

Vierailija
64/72 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella mukava ihminen... niin kauan kuin kaikki menee kuten haluan. Mutta jos asetut minua vastaan jossakin asiassa tai erehdyt arvostelemaan minua tai tekemisiäni, niin kusessa olet. Niin pahassa ettet tajuakaan. Eikä anteeksipyyntö enää auta, sillä kun kerran minun mustalle listalleni joudut, niin siltä sinua ei poista edes kuolema. Parempi vain suosiolla häipyä maisemista jonnekin hiton kauas.

Kuulostaa lähinnä huonoitsetuntoisen uhoamiselta, ei psykopaatilta.

Vierailija
65/72 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, isoisäni. Tai en tiedä, onko psykopaatti, mutta narsisti ainakin. Vähättelee muita, kietoo ihmisiä pikkusormensa ympärille. Jos erehtyy suostumaan hänen ehdotteluihinsa, se on menoa. Määrätietoinen ja erittäin itsevarma. Hyvin varakas.

Aikoinaan pahoinpiteli isääni ja tämän siskoa, mm. jos myöhästyit kotiintuloajasta viisikin minuuttia, saatoit joutua kuumaan saunaan väkisin istumaan (ylälauteille) ja isoisä sitten heitteli löylyä niin kauan että mittari huiteli lähemmäs 120 astetta. Pois ei saanut tulla ennenkuin isoisä antoi luvan. Isäni sisko useaan otteeseen pyörtynyt tuon seurauksena, kun on päässyt tulikuumasta saunasta pois viileään. Isoisä myös kuristi isoäitiä, tämän minun isäni näki teini-iässä. Petti isoäitiäni mennen tullen ja palatessa. Lopulta halusi isoäidistäni eron. Tämä aika varmasti kertoo myös sadistisista piirteistä..

Ainiin, ja onhan isoisäni myös sovinisti. Kun olin varhaisteini-iässä, kommentoi usein ”onkos sun tisulit jo kasvaneet” ja nauraa hörötti päälle. Onneksi ei myöhemmässä vaiheessa enää tehnyt tuota.

Kyllä, olemme edelleen tekemisissä. En koskaan mielelläni katso häntä silmiin, tai en ainakaan pitkään. Sillä on sellainen väritön ja harmaa katse. Nauravaisena sitä ei huomaa, mutta jos on vakavana ja naama peruslukemilla, näyttää juurikin niiltä rikoskuvien sarjamur haaja-rais kaaja-pedo fiileiltä viiksineen.

Ei tule muita mieleen.

Vierailija
66/72 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti sinä olet.

Vierailija
67/72 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä itse sivu on itessään aika...😳.

Stalkkaatte ihmisten puhelimia. Kuka tämmösen on keksinyt?

Vierailija
68/72 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä tulee välillä vastaan ihmisiä, jotka ovat taipuvaisia manipuloimaan. Kun jäävät kiinni, jotenkin eivät suostu myöntämään jääneensä kiinni. Heillä on oletus, että ihmiset uskovat kaiken, kun sanoo asiat "loogisen kuuloisesti". En väitä että on kyse psykopaateista, mutta jotain täytyy olla ajattelussa pielessä.

Sitten on nämä, jotka voivat osaavat tosi mukavia tai tosi ilkeitä/provosoivia ilman mitään selkeää syytä. Testaavat, miten muut reagoivat ja miten saisivat huomiota.

Vierailija
69/72 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen psykopaatti ja vaarallinen.

Vai niin. Kerropa tarkemmin 🙄

Vierailija
70/72 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykot on sellaisia jotka

- tekee aloituksia faceen tai keskustelun avauksia siten että niillä loukkaa tahalleen jonkun läsnäolevan persoonaa, leimaa muita yms.

- vitsailee pervouksia muille tai jos on sairaana vitsailee kuolemalla tai oikein ivallisesti vinoilee toiselle tai kiusaa esim itsemurhavitseillä muiden kuullen

- ei halua puolisoa josta ei voi hyötyä, eli täytyy löytyä joku hyödynnettävä ammatti, yritys puolisolla tai sen perheellä

- kävelee egoillen selkä ojennettuna ja paiskaa oven perässään tai potkii oven kiinni

- miettii pimeitä asioita, kuuntelee pimeää musiikkia ajatuksella ja katsoo sairaita elokuvia

-manipuloi muita uskomaan saatanaan tai jumalaan

- haaveilee seksuaalisista väkivaltateoista

- kehuu itseään "olen paras tms"

- yrittää porukassa ottaa johtajan roolin äänellään ym arvostelemalla vieraita ihmisiä ääneen, korottaen ääntä tai huutaen

- yrittää masentaa kumppaninsa ja saa vallan siten että on seuraavaksi " tukena" ja "tarpeellinen"

- olemassa on vain hän ja hänen tunteet

Tämmösiä tulis mieleen.

Vierailija
71/72 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hassua on tullut vastaan.

Vierailija
72/72 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nopea ja hyökkäävä, siksi uhrien pitäisi jo etukäteen varoa. Heidän kanssaan et voi keskustella mitä paikkakunnalla tapahtuu esim. rikokset tai ihmisten kohtalot, heillä ei ole tunnemaailmaa, syvällisempää ajattelua kaikista aiheista tai pientä empatiaa siellä - he ohittavat täysin ne. Itse keskusteltuasi jonkun ystävän kanssa saisit ehkä tolkun asiaan että mitä paikkakunnalla tapahtuu ja vähän mielenrauhaa. He nukkuvat lähes aina yönsä hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme