Vain miehet saa osallistua, oikea tissikoko naisille -Sinccis
Onkose D+, D++
Vai mikä ?
Sinccis
(nyt ei puhuta markkinamiesten huijausmitoista, miehet kyllä ymmärrätävät mistä minä puhun)
Kommentit (108)
Tämä ei ole moraalikeskustelu, se kertoo, että naisia osallistuu keskusteluun, vaikka se ei ole sallittua.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
C on minun valinta, mutta ne pitää olla parikymppisen tissit. Roikkuvat lollot ei kiinnosta.
Itse asiassa oli minulla kerran tyttöystävä jolla oli koko B80. Ne oli kyllä juma-lauta tykit vaikka se oli 27v.
Vierailija kirjoitti:
D, E tai F.
Käytännön testi: jos siittimen varsi peittyy reilusti niiden väliin, on koko riittävä.
No juu, pienitissisten kanssa tuo ei onnistu.
Kokeiltu on. Eihän siitä tule kuin paha mieli.
Sinccis
Tykkään kun mies panee mun miestissien väliin ja ruiskii kermat naamalle.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C on minun valinta, mutta ne pitää olla parikymppisen tissit. Roikkuvat lollot ei kiinnosta.
Itse asiassa oli minulla kerran tyttöystävä jolla oli koko B80. Ne oli kyllä juma-lauta tykit vaikka se oli 27v.
80 on ihan hyvä ympärys, eikä kaikki B80 ole kuitenkaan B.
Sinccis
Sinccis on ke_hari.
Aletaanpa miettiä oikeaa kyrvän kokoa, naiset. Sincciksen koko on pikkurilli.
Naiset ja neitimiehet ei saa miinustaa ketjua.
Sinccis
Äijällä taas kertynyt ureaa päähän.
Tämä on mens club, ei rotille.
Sinccis
Olen imenyt aamupalaksi kermat kahdesta munasta, omasta ja jonkun baari pokan.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Sinccis on ke_hari.
Aletaanpa miettiä oikeaa kyrvän kokoa, naiset. Sincciksen koko on pikkurilli.
Ei muuta kuin omaa ketjua vaan. Saatan tulla kertomaan prinssinakistani sinne.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D, E tai F.
Käytännön testi: jos siittimen varsi peittyy reilusti niiden väliin, on koko riittävä.
Sinccis
Kannattaa kokeilla lykkiä korvaan.
Se se vasta kiihottavaa onkin.
Tuli mieleen vitsi Tervon kirjasta.
Mies kysyy naiselta tuntuuko naiminen naisesta yhtä hyvältä kuin miehestä.
Nainen vertaa kutiavan korvan sormella kaiveluun ja kysyy, tyntuuko sormessa hyvältä.
Eikö saa edes lesbonainen vastata? Vastaan silti, koska hitot sun mielipiteestä, tbh.
IHAN *ELVETIN ISOT, KIINTEÄT LUOMURINNAT. Sellaiset, joihin voisi vaikka tukehtua. Ei paljaana eikä rintsikoissa vaan tiukan paidan alla. Ja vähän kylmä, niin että nöpöttää. Ne olis se unelma. Mutta realiteetit tulee vastaan ja kaikki tissit on ihan jees. Myös A-kuppiset ja riipparit. Kunhan niihin saa koskea.
Vierailija kirjoitti:
No, homomiehenä minua ei voisi naisten tissikoko vähempää kiinnostaa, mutta jos tissiasiat ovat nimenomaan vain miesten mielipide asia niin mielipiteeni on tämä: naisten tissikoko pitäisi olla niin olemattoman pieni, että heteromiehiä itkettää. Tai sitten lihaksikkaan suuri, kuten bodareilla tuppaa olemaan. :)
Teitä katkeria homoilusta haaveilevia punavihreitä lautoja tuntuu olevan yllättävä paljon ja ehditte joka paikkaan itkemään. Syö vähän rasvaista lihaa niin saat ehkä rasvaa tisseihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset 50cm pitkät jotka rullata täytyy d kuppiin
Ketunnokat?
Mä kiihotun niistä.
Sinccis
Jos siis on myös kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse enemmän persemiehiä ja miellän tissit enemmän nuorempien jannujen intohimoksi, mutta mielestäni naisella joka tällä hetkellä mielyttää minua on aika hyvän kokoiset rinnat, vaikka kieltämättä jo näkyy että riipparit ovat hiljalleen kehittymässä...
Mä olen aatellut sen niin, että se on piirre joka on annettava anteeksi. Kaikkea kun ei voi saada.
Näyttää ne liivien kanssa isot kuitenkin hyvältä, vaikka olisivat vähän jo "riipparit".
Sinccis
Ymmärretävää, sillä kyllähän lypsylehmillekin navetassa asetetaan liivit tukemaan utareita, mutta toisaalta vapaana ollessaan ne hipoisivat navetan paskaista lattiaa.
Rintojen hyvän koon (ilman silareita) voi testata lyijykynällä. Kynä rinnan alle ja sen pitäisi pudota.
Tuhdimmat matamit vovat käyttää puolentoista litran juomapulloa.
Olet joskus lukenut määritelmän, ja nyt se on sinulle totuus?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
No, homomiehenä minua ei voisi naisten tissikoko vähempää kiinnostaa, mutta jos tissiasiat ovat nimenomaan vain miesten mielipide asia niin mielipiteeni on tämä: naisten tissikoko pitäisi olla niin olemattoman pieni, että heteromiehiä itkettää. Tai sitten lihaksikkaan suuri, kuten bodareilla tuppaa olemaan. :)
No et kyllä naisista tosiaan tiedä mitään. Rinnat ovat rasvaa ja bodarit ottavat silareita sen takia, kuiten fitness-urheilijatkin.
Sinccis
Katsos, kun treenatessa se rasva häviää ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D, E tai F.
Sinccis
Kannattaa kokeilla lykkiä korvaan.
Se se vasta kiihottavaa onkin.
Tuli mieleen vitsi Tervon kirjasta.
Mies kysyy naiselta tuntuuko naiminen naisesta yhtä hyvältä kuin miehestä.
Nainen vertaa kutiavan korvan sormella kaiveluun ja kysyy, tyntuuko sormessa hyvältä.
Mä taas muistan reinikaista. Jos naisella olisi SE olkapäässä, niin mies tökkisi jatkuvasti olkapäähän kysyen, miten sulla menee?
Sinccis
Entäs M u l k u n koko?Pituus ja paksuus.
Minun mielestä iso parru minun pepussa on sexikästä.
Sinccis