Vain miehet saa osallistua, oikea tissikoko naisille -Sinccis
Onkose D+, D++
Vai mikä ?
Sinccis
(nyt ei puhuta markkinamiesten huijausmitoista, miehet kyllä ymmärrätävät mistä minä puhun)
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Eikö saa edes lesbonainen vastata? Vastaan silti, koska hitot sun mielipiteestä, tbh.
IHAN *ELVETIN ISOT, KIINTEÄT LUOMURINNAT. Sellaiset, joihin voisi vaikka tukehtua. Ei paljaana eikä rintsikoissa vaan tiukan paidan alla. Ja vähän kylmä, niin että nöpöttää. Ne olis se unelma. Mutta realiteetit tulee vastaan ja kaikki tissit on ihan jees. Myös A-kuppiset ja riipparit. Kunhan niihin saa koskea.
Siis lesbot saa vastata myös. Mua vähän harmitti, mutta kun kaikki mahtunut otsikkoon.
Sinccis
Pointti oli se, etteivät naiset tulisi sotkemaan ketjua moraali keskustelulla. Tulivat kuitenkin.
Toiset ovat niin pieniä tisseiltään.
Eihän se mistä ihminen tykkää liity moraaliin mitenkään.
Toisille naisille se on vain ylitsepääsemätön juttu.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ketju kerro kaiken olennaisen Cinccisestä
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😀😀😀😂😂😂😂😂😃🤣😂😁😁😀😀😀😀😁😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😁😁😁😀😀😂😂🤣🤣😂😁😁😀😀😁😁😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😁😁😀😀😁😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😀😀😀😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😁😁😁😀😀😁😁😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😀😀😀😀😀😀😁HUUTONAURUA
Kyllä.mm.suurin osa eli 99,9 pros ketjun viesteistä on ko. henkilön kirjoittamia. Av-wt-jonne meininkiä jos mikä.Ding Dong sekä Viri Viri tööt tööt
Vierailija kirjoitti:
Entäs M u l k u n koko?Pituus ja paksuus.
Oma ketju sille. Ei liity tähän aiheeseen.
Pysytäänpä aiheessa!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😀😀😀😂😂😂😂😂😃🤣😂😁😁😀😀😀😀😁😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😁😁😁😀😀😂😂🤣🤣😂😁😁😀😀😁😁😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😁😁😀😀😁😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😀😀😀😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😁😁😁😀😀😁😁😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😀😀😀😀😀😀😁HUUTONAURUAKyllä.mm.suurin osa eli 99,9 pros ketjun viesteistä on ko. henkilön kirjoittamia. Av-wt-jonne meininkiä jos mikä.Ding Dong sekä Viri Viri tööt tööt
Ei ole suurin osa. Mä allekirjoitan mun sanomiset.
Sinccis
Ei ole mitään merkitystä tissien koolla, kunhan eivät roiku. Kyllä se pinnan alla oleva minulle merkkaa paljon enemmän kuin ulkoisesti rintojen koko.
Vähän vaikea aiheesta keskustella kun aplle ei kelpaa markkinamiesten mittayksiköt vaan keksii päästään omia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä tissien koolla, kunhan eivät roiku. Kyllä se pinnan alla oleva minulle merkkaa paljon enemmän kuin ulkoisesti rintojen koko.
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saa edes lesbonainen vastata? Vastaan silti, koska hitot sun mielipiteestä, tbh.
IHAN *ELVETIN ISOT, KIINTEÄT LUOMURINNAT. Sellaiset, joihin voisi vaikka tukehtua. Ei paljaana eikä rintsikoissa vaan tiukan paidan alla. Ja vähän kylmä, niin että nöpöttää. Ne olis se unelma. Mutta realiteetit tulee vastaan ja kaikki tissit on ihan jees. Myös A-kuppiset ja riipparit. Kunhan niihin saa koskea.
Siis lesbot saa vastata myös. Mua vähän harmitti, mutta kun kaikki mahtunut otsikkoon.
Sinccis
Pointti oli se, etteivät naiset tulisi sotkemaan ketjua moraali keskustelulla. Tulivat kuitenkin.
Toiset ovat älykkyydeltään ja fiksudeltaan, kuten sinä
Ihanteellisin m unan koko.
Vain naiset saavat vastata!
Siis Ggggggggggg kupit pitää miehellä olla housuissa.Minusta olisi ihana kun kaikki ihmiset katoaisivat kateellisia kun kulkisin kadulla miehen kanssa, jonka pallit olisi noin isot.Eihän miehessä muulla ole merkitystä kuin pallikoko ja metsästysvietti.Kaikki naiset haluaa sellaisen miehen, tämä on totuus, Sori vaan miehet
Vierailija kirjoitti:
Mutta tässä keskustelussa ei keskustella siitä. Jos olisit tosimies, niin tietäisit sen.
Mies osaa erottaa ne asiat toisistaan.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
25cm tai yli
Vierailija kirjoitti:
Siis Ggggggggggg kupit pitää miehellä olla housuissa.Minusta olisi ihana kun kaikki ihmiset katoaisivat kateellisia kun kulkisin kadulla miehen kanssa, jonka pallit olisi noin isot.Eihän miehessä muulla ole merkitystä kuin pallikoko ja metsästysvietti.Kaikki naiset haluaa sellaisen miehen, tämä on totuus, Sori vaan miehet
Ok, ymmärrän. Mielenterveysongelmia ?
Sinccis
Vai tulevia ?
Vierailija kirjoitti:
5 cm
tosinainen, en ole feikki
Peppu ja sääret kiinnostavat enemmän. Tissin koolla ei niin väliä, kunhan ei ihan olematon tai jättihinkki. Isot nännit ja tummat nännipihat merkkaavat enemmän kuin tissien koko.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään pituus vaan myös paksuus.Pitkä ja paksu.
Vierailija kirjoitti:
Pienet ja sirot, eli pienelle ja sirolle naiselle sopivat.
Jättiutareiden himoitsijoille on jäänyt jokin kehitysvaihe lapsuudessa elämättä ja isojen perseiden ihannoijista en kyllä osaa sanoa mitään muuta kuin, että perversioita on moneen makuun.
Jotkut tykkää naida ruumiitakin.
Ja sä tykkäät lapsista. Perversio sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Toiset ovat älykkyydeltään ja fiksudeltaan, kuten sinä
Jos olisit sitä, niin tajuaisit että vieteillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Kaksi eri asiaa. Mä voin tehdä keksinnön ja olla fiksu, ja mä voin tykätä isoista tisseistä.
Ei se vähennä keksintöjeni, tai älykkyyteni arvoa.
Sinccis
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😀😀😀😂😂😂😂😂😃🤣😂😁😁😀😀😀😀😁😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😁😁😁😀😀😂😂🤣🤣😂😁😁😀😀😁😁😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😁😁😀😀😁😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😀😀😀😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😁😁😁😀😀😁😁😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😀😀😀😀😀😀😁HUUTONAURUA