Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain miehet saa osallistua, oikea tissikoko naisille -Sinccis

Vierailija
29.09.2019 |

Onkose D+, D++

Vai mikä ?

Sinccis

(nyt ei puhuta markkinamiesten huijausmitoista, miehet kyllä ymmärrätävät mistä minä puhun)

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse enemmän persemiehiä ja miellän tissit enemmän nuorempien jannujen intohimoksi, mutta mielestäni naisella joka tällä hetkellä mielyttää minua on aika hyvän kokoiset rinnat, vaikka kieltämättä jo näkyy että riipparit ovat hiljalleen kehittymässä...

Vierailija
2/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut, aloitus vailla vertaansa av:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja sirot, eli pienelle ja sirolle naiselle sopivat.

Jättiutareiden himoitsijoille on jäänyt jokin kehitysvaihe lapsuudessa elämättä ja isojen perseiden ihannoijista en kyllä osaa sanoa mitään muuta kuin, että perversioita on moneen makuun.

Jotkut tykkää naida ruumiitakin.

Vierailija
4/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse enemmän persemiehiä ja miellän tissit enemmän nuorempien jannujen intohimoksi, mutta mielestäni naisella joka tällä hetkellä mielyttää minua on aika hyvän kokoiset rinnat, vaikka kieltämättä jo näkyy että riipparit ovat hiljalleen kehittymässä...

Mä olen aatellut sen niin, että se on piirre joka on annettava anteeksi. Kaikkea kun ei voi saada.

Näyttää ne liivien kanssa isot kuitenkin hyvältä, vaikka olisivat vähän jo "riipparit".

Sinccis

Vierailija
5/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sängyssä kerran kun uusi nainen oli riisumassa liivejään ja mä pysäytin sen käden hellästi, että älä riisu. Se katto mua ja sano, että mä riisun, kun sä tykkäät.

Mä sanoin, että joskus mä tykkään myös piilotetusta, älä riisu. Tai ehkä ihan lopussa ..

Sinccis

Vierailija
6/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olikin kompakysymys, vaihtoehdot A, B, C, D ovat tällä kertaa kaikki ihan oikeita vastauksia

Vierailija
7/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ovat terhakat, niin ei koolla niin väliä. Riipparit eivät ole ilo silmälle.

Vierailija
8/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

C on minun valinta, mutta ne pitää olla parikymppisen tissit. Roikkuvat lollot ei kiinnosta.

Vierailija
9/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää olikin kompakysymys, vaihtoehdot A, B, C, D ovat tällä kertaa kaikki ihan oikeita vastauksia

;)

Sinccis

Onhan se näinkin.

Vierailija
10/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aatellut sen niin, että se on piirre joka on annettava anteeksi. Kaikkea kun ei voi saada.

Näyttää ne liivien kanssa isot kuitenkin hyvältä, vaikka olisivat vähän jo "riipparit".

Sinccis

En ole samaa mieltä. Mikä minä ylipäätään olen antamaan tuollaisia asioita "anteeksi". Aivan absurdia.

Vierailija
11/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet, kämmeneen sopivat o kivoimmat.

Vierailija
12/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset 50cm pitkät jotka rullata täytyy d kuppiin

Vierailija
13/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Ymmärretävää, sillä kyllähän lypsylehmillekin navetassa asetetaan liivit tukemaan utareita, mutta toisaalta vapaana ollessaan ne hipoisivat navetan paskaista lattiaa.

Rintojen hyvän koon (ilman silareita) voi testata lyijykynällä. Kynä rinnan alle ja sen pitäisi pudota.

Tuhdimmat matamit vovat käyttää puolentoista litran juomapulloa.

Vierailija
14/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset kuitenkin lukee näitä,mikäs on miesten tissien koko, A B C DD??

Vierailija
15/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään isoista tisseistä, D-E -akselilla...ehkä. Tärkeintä kuitenkin miten itsensä kantaa. Harva kun voi tissiensä kokoon vaikuttaa luonnollisin keinoin.

Vierailija
16/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerran kuulin hotellissa kun suomalainen nainen sanoi tummalle miehelle: älä vielä keri sitä auki minä tykkään siitä tuollaisella nutturallaki.

Vierailija
17/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, homomiehenä minua ei voisi naisten tissikoko vähempää kiinnostaa, mutta jos tissiasiat ovat nimenomaan vain miesten mielipide asia niin mielipiteeni on tämä: naisten tissikoko pitäisi olla niin olemattoman pieni, että heteromiehiä itkettää. Tai sitten lihaksikkaan suuri, kuten bodareilla tuppaa olemaan. :)

Vierailija
18/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

En ole samaa mieltä. Mikä minä ylipäätään olen antamaan tuollaisia asioita "anteeksi". Aivan absurdia.

Yritä pitää näppisi kurissa.

Sinccis

Vierailija
19/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D, E tai F.

Käytännön testi: jos siittimen varsi peittyy reilusti niiden väliin, on koko riittävä.

Vierailija
20/108 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-C. Tissit on pikku poikien kiinnostuksen kohde. Miehiä kiinnostaa enemmän perseet.