Vain miehet saa osallistua, oikea tissikoko naisille -Sinccis
Onkose D+, D++
Vai mikä ?
Sinccis
(nyt ei puhuta markkinamiesten huijausmitoista, miehet kyllä ymmärrätävät mistä minä puhun)
Kommentit (108)
Sinccis on heittämällä palstan typerin tyyppi ja täällä käy sentään kaikki persut ja jonnetkin trollaamassa.
Mikä on susikkipituutenne miesten p*
A)yli 10cm
B)yli 15 cm
C)500cm
Ja otatteko mieluummin s vai a.Minä Otan molempiin(tykkään oikeasti miehistä, nämä tissiketjut ovat hämäystä)
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Sinccis on heittämällä palstan typerin tyyppi ja täällä käy sentään kaikki persut ja jonnetkin trollaamassa.
Vieläkö joku ihmettelee, että se on sinkku?Voitaisi porukalla kerätä rahat semmoisen seksinukkeen, jos se pitäisi sen poissa täältä., Ymärrän kyllä, että vetää katkeraksi olla niin hyljeksitty, että ainoat kontaktit mitä naisiin saa on tällä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Mikä on susikkipituutenne miesten p*
A)yli 10cm
B)yli 15 cm
C)500cmJa otatteko mieluummin s vai a.Minä Otan molempiin(tykkään oikeasti miehistä, nämä tissiketjut ovat hämäystä)
Sinccis
Mä voin p sua sinccis minne haluat
TKeijo 69v
Mulla on D kupin tissit, alat sä mun kaa Sinccis
Matti 29vee
Juuri Tulin tähän ketjuun ja hämmästyin.Eli siis se sinkk*s joka haukkuu naisia täällä ketjusta toiseen tykkääkin miehistä.Jaa, uusi tieto
Nainen vastaa: näin kerran uimahallissa n. 70- vuotiaan naisen ja hänellä oli aivan uskomattoman kauniit rinnat. Kuppikoko ehkä A, mutta täysin kiinteät ja pyöreät rinnat.
Mä tykkään isoista kyrv*
Sinccis