Vain miehet saa osallistua, oikea tissikoko naisille -Sinccis
Onkose D+, D++
Vai mikä ?
Sinccis
(nyt ei puhuta markkinamiesten huijausmitoista, miehet kyllä ymmärrätävät mistä minä puhun)
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis haluaisin kyllä nähdä millainen tosimies sinä olet. Meneeköhän pahasti mönkään: 29v, 110kg, 168cm rillipää, vanhempien koneella?
Aika pahasti. Olen esim. laittanut asunto-osakkeestani tänne kuvan jne.
Sinccis
Olen kertonut seurustelleeni jne. Myös ulkomaalaisten naisten kanssa. Hui kauheaa, aika paljon muutakin olen kertonut. On mennyt sinulta vissiin ihan ohi?
Luuletko tosiaan että "sinun" asunto-osakkeita kukaan uskoo tai noita muita tarinoitasi?
Normaalisti kierrän kaikki ketjut sen jälkeen kun sinä hyppäät remmiin. Tein vahinko arvion ja eksyin tänne.
Uskoo?
Kuvat on laitettu. Johon lisäsin oman allekirjoituksen mukaan.
Ei ole enää uskon asia, vaan fakta.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C on minun valinta, mutta ne pitää olla parikymppisen tissit. Roikkuvat lollot ei kiinnosta.
Itse asiassa oli minulla kerran tyttöystävä jolla oli koko B80. Ne oli kyllä juma-lauta tykit vaikka se oli 27v.
80 on ihan hyvä ympärys, eikä kaikki B80 ole kuitenkaan B.
Sinccis
Tää kimma nyt kuitenkin oli sitä kokoa. Tiedän sen varmasti kun kerran Jenkeissä olin ostamassa sille sellaista silkkialusjutskaa tuliaisiksi niin myyjä kysyi mitä kokoa saisi olla. Täytyi soittaa Suomeen ja kysyä.
C.
Liian isoista tisseistä on vain haittaa, plus tuo aikanansa tuleva roikkuminen.
Otan mieluummin naisen jolla on hyvänkokoinen perse kuin liian isot tissit.
Sanotaanko noin normaalikokoisista naisista että C ja siitä ylöspäin
Vierailija kirjoitti:
Koolla ei ole väliä, täysin tissitön nainen voi olla seksikäs ja toisaalta isotissinen nainen voi olla seksikäs. Rumat, löysät ja roikkuvat ovat niitä joita hiukan karsastelee, vaikka kokonaisuus ratkaisee silloinkin. On sitä ennenkin pantu paita tai liivit päällä.
Paita tai korsetti vai liivit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koolla ei ole väliä, täysin tissitön nainen voi olla seksikäs ja toisaalta isotissinen nainen voi olla seksikäs. Rumat, löysät ja roikkuvat ovat niitä joita hiukan karsastelee, vaikka kokonaisuus ratkaisee silloinkin. On sitä ennenkin pantu paita tai liivit päällä.
Paita tai korsetti vai liivit?
Who know
Siccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C on minun valinta, mutta ne pitää olla parikymppisen tissit. Roikkuvat lollot ei kiinnosta.
Itse asiassa oli minulla kerran tyttöystävä jolla oli koko B80. Ne oli kyllä juma-lauta tykit vaikka se oli 27v.
80 on ihan hyvä ympärys, eikä kaikki B80 ole kuitenkaan B.
Sinccis
Tää kimma nyt kuitenkin oli sitä kokoa. Tiedän sen varmasti kun kerran Jenkeissä olin ostamassa sille sellaista silkkialusjutskaa tuliaisiksi niin myyjä kysyi mitä kokoa saisi olla. Täytyi soittaa Suomeen ja kysyä.
Ok, mutta mä pysyn edellisessäni. Sovitaan, että sä olet oikeassa.
Tutkimuksien mukaan tosin kaikki naiset eivät tajua itsekään oikein liivikokoaan.
Sinccis
I love you all!
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko noin normaalikokoisista naisista että C ja siitä ylöspäin
Miten ylös?
Sinccis
Miltä Sinccis tuntuu kun me varastettiin sun tavaramerkki 😈
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
C.
Liian isoista tisseistä on vain haittaa, plus tuo aikanansa tuleva roikkuminen.
Otan mieluummin naisen jolla on hyvänkokoinen perse kuin liian isot tissit.
Mutta voihan naista päivittää uudempaan?
Sinccis
Pakkoko se on "roikkua" koko ikäänsä ..
If u know what i mean..
Vierailija kirjoitti:
Miltä Sinccis tuntuu kun me varastettiin sun tavaramerkki 😈
Sinccis
Ei mulla ole aihetta suuttua. Mä olen tehnyt sitä itsekin.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Siis Ggggggggggg kupit pitää miehellä olla housuissa.Minusta olisi ihana kun kaikki ihmiset katoaisivat kateellisia kun kulkisin kadulla miehen kanssa, jonka pallit olisi noin isot.Eihän miehessä muulla ole merkitystä kuin pallikoko ja metsästysvietti.Kaikki naiset haluaa sellaisen miehen, tämä on totuus, Sori vaan miehet
Mitä vittua niillä isoilla palleilla tekee? Penis, sen koko tärkein! Pallit saa olla vaikka herneet.
Ketjussa on asiattomia viesteja ja runsaasti. Sinccis on myos asiaton nimimerkki. Siina yhdistyy SIN ja SIC ja paate joka yhdistaa nuo termit sairaalla tavalla: (N) ja toisaalta IS.
siis: SINCCIS
t. https://aijaa.com/bep4iv
Ps. Sinccis ei ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkkä kirjain kerro mitään. Esim. 100D on ihan eri kokoinen kuin 65D.
Mutta 100A on samankokoinen kuin 65A. Eikä nyt puhuta autoista eikä sulakkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D, E tai F.
Käytännön testi: jos siittimen varsi peittyy reilusti niiden väliin, on koko riittävä.
No juu, pienitissisten kanssa tuo ei onnistu.
Kokeiltu on. Eihän siitä tule kuin paha mieli.
Sinccis
Kannattaa kokeilla lykkiä korvaan.
Se se vasta kiihottavaa onkin.
Tuli mieleen vitsi Tervon kirjasta.
Mies kysyy naiselta tuntuuko naiminen naisesta yhtä hyvältä kuin miehestä.
Nainen vertaa kutiavan korvan sormella kaiveluun ja kysyy, tyntuuko sormessa hyvältä.
Mä taas muistan reinikaista. Jos naisella olisi SE olkapäässä, niin mies tökkisi jatkuvasti olkapäähän kysyen, miten sulla menee?
Sinccis
Taidat ihan tosissasi vihata ja halveksia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis haluaisin kyllä nähdä millainen tosimies sinä olet. Meneeköhän pahasti mönkään: 29v, 110kg, 168cm rillipää, vanhempien koneella?
Aika pahasti. Olen esim. laittanut asunto-osakkeestani tänne kuvan jne.
Sinccis
Olen kertonut seurustelleeni jne. Myös ulkomaalaisten naisten kanssa. Hui kauheaa, aika paljon muutakin olen kertonut. On mennyt sinulta vissiin ihan ohi?
Luuletko tosiaan että "sinun" asunto-osakkeita kukaan uskoo tai noita muita tarinoitasi?
Normaalisti kierrän kaikki ketjut sen jälkeen kun sinä hyppäät remmiin. Tein vahinko arvion ja eksyin tänne.
Tässä vielä kerran asunto-osakkeestani kuva.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen imenyt sinccicsen munaa ja se oli jotain 3cm täydessä juhlakunnossa.
Onneksi pinppasi oli tiukka ja tulin kuitenkin. Kaikki siis hyvin!
Sinccis
Nyt on sitten sinun aika mennä.
Sinä olet ketjussani, on aikasi mennä, minun aikani on tulla.
Sinccis
Tulen, kun menet.
Oooooooo.Cinkkis omistaa tämän ketjun uuuuuu.A Auuuuuuuu.Onko Tämä sivustokin sinun? Ouuuuuuuuuuuuuuu