Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten tapa hehkuttaa naisen emättimen "tiukkuutta" tai halveksia "löysyyttä"

Vierailija
29.09.2019 |

Tämä kertoo siitä, etteivät miehet ymmärrä naisten anatomiasta mitään.

Ei ole "löysiä" tai "tiukkoja" emättimiä. Kyseessä on lisäksi yksilöllinen ominaisuus eli esim. synnyttäneen naisen emätin ei välttämättä ole "löysempi" kuin synnyttämättömällä.

Se, että emätin tuntuu tiukalta kertoo siitä, että nainen ei ole kiihottunut. Eli joko nainen on mukana vastoin tahtoaan tai mies on vaan aivan surkea. Tätä tuskin kannattaa hehkuttaa.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. tiukan naisen puolisona voisin todeta, että vituttaa se välillä miettiä kesken aktin kuun sirpin kulman vaikutusta kuuden kuukauden euriborin kolmanteen desimaaliin ettei lasti lähde alle minuutissa.

Normaalimman tai jopa löysemmän naisen kanssa voi painaa tunteella ja keskittyä itse asiaan miettimättä mopon tulpan kärkivälin vaikutusta kiristysmomenttiin ja karstoittumiseen.

Tässä elämän aikana on tullut törmättyä sellaisiin, joihin uppoaa nyrkki kyselemättä ja sellaisiin, joihin ei etusormi uppoa lämmittelemättä. Normaali keskiverto paras, ääripäät perseestä.

Vierailija
82/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.  Kun ei ole kiihottunut, se on aika väljä eikä elämää. Mutta kun on tarpeeksi kiihottunut, se puristelee ihan itsestään sen peniksen ympärillä. Suurin osa suomalaisista miehistä on vaan niin hemmetin surkeita rakastajia ja vehkeensäkin minikokoa niin eihän siinä tunnelmaan pääse. 

Piti tässäkin päästä sivaltamaan ja haukkumaan toisten varustuksen kokoa.

Mulla on ihan perus 15-senttinen ja kumppani kyllä puristelee lujaa kalun ympärillä ja kiemurelee orgasmista toiseen kunnes pyytää lopettamaan kun ei jaksa enää. Tämä tapahtuu siinä vaiheessa kun orgasmeja on takana toista kymmentä. Eli ei siihen mitään jättimulkkua tarvita, jos vaan tietää miten ottaa hyöty irti niistä senteistä mitkä on suotu.

Pituudella ei väliä kunhan nyt edes 10cm, paksuus ratkaisee sen nauttiiko nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku ei vaikuta mitenkään, ihan muut asiat.

;okso te luulette, että se kanki tuo naiselle nautinnon`? kun ei niin ei.

Vierailija
84/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se, että emätin tuntuu tiukalta kertoo siitä, että nainen ei ole kiihottunut."

No enpä tiedä tuosta..

Vierailija
85/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinulle ei tuo. Älä puhu muiden naisten puolesta. 

Vierailija
86/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muuta, mutta oikea Mies ei käytä aikaansa moisten vatvomiseen vaan hänelle rakkaus näyttäytyy vähän muinakin asioinakin kuin reikänä ja sen ympärystänä.

Etsi siis Mies, älä elukkaa.

Näinhän se on, mutta päteekö tämä naisiinkin? Netti kun on täynnä naisten kommentteja, jossa he kertovat mielipiteitään penisten koosta ja asettavat erilaisia kriteerejä. Tämä tuntuu olevan naisille ihan normaalia ja "sallittua", eikä kukaan kyseenalaista heidän naiseuttaan, jos he edellyttävät mieheltä isoa penistä.

Peniksen koko nyt vaan yksinkertaisesti vaikuttaa siihen, saanko tarpeitani tyydytettyä vai ei. Siis enkö minä ihan tosissaan saisi asettaa tyydyttää seksielämää parisuhteen kriteeriksi? Liian lyhyt penis ei hiero emättimen pohjaa, liian ohut ei saa tarpeeksi voimakasta orgasmia aikaiseksi ja liian paksu taas ei mene sisään. Itselleni yhdyntä on aivan välttämätön seksitarpeiden tyydyttämiseksi ja jos yhdyntä ei tunnu miltään tai ei onnistu oman miehen kanssa, niin sitten hänen kanssaan ei ole yhdyntään, mutta kysymys kuuluu, kenen kanssa minun sitten pitäisi tyydyttää ne tarpeet? N30

Vierailija
87/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis en sitä kiellä, etteikö se tuntuisi miehestä huikealta ja voisi olla miehelle ikimuistoinen kokemus.

Naiselle se vaan ei sitä ole, enkä ole koskaan kuullut kenenkään naisen muistelevan ekaa kertaa.

Naisten kesken kyllä puhutaan paljon seksistä ja moni hehkuttelee säännöllisesti seksielämäänsä kumppanin kanssa tai muistelee jotain ikimuistoisia hetkiä menneisyydestä, mutta ei ne koskaan ole ensimmäisiä kertoja.:D

Tosi absurdi ajatuskin, että jollekin naiselle eka kerta olisi kovin merkittävä kokemus jota muistellaan jälkeenpäin.

No itselleni eka kerta oli kyllä huikea ja ikimuistoinen ja nainen olen. Mutta harrastankin seksiä ekan kerran aikuisena kun olin asiaan valmis.

Vierailija
88/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelaan lätkää ja jalkapalloa. miehet ei koskaan arvostele naisten pilluja, en ole kertaakaan kuullut. vaimoni joka myös urheilee joukkueessa ja omaa laajan ystäväpiirin, kertoo kuinka naiset jatkuvasti puhuvat miesten penisten koosta ja naureskelevat ja arvostelevat pienimunaisia, ihan kuin he eivät tajuaisi, että siihen mies ei valitettavasti voi itse mitenkään vaikuttaa.

Naureskelu ja pilkkaaminen ovat typerää käytöstä. Mutta vaikka mies ei asialle mitään voi, on se silti hyväksyttääv preferenssi. Esim itse tarvitsen tietynkokoista penistä, jotta saan tarpeeni tyydytettyä. En halua selibaatissakaan elää, eikä pelkkä suuseksi riitä minulle.

Vierailija
89/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.  Kun ei ole kiihottunut, se on aika väljä eikä elämää. Mutta kun on tarpeeksi kiihottunut, se puristelee ihan itsestään sen peniksen ympärillä. Suurin osa suomalaisista miehistä on vaan niin hemmetin surkeita rakastajia ja vehkeensäkin minikokoa niin eihän siinä tunnelmaan pääse. 

Piti tässäkin päästä sivaltamaan ja haukkumaan toisten varustuksen kokoa.

Mulla on ihan perus 15-senttinen ja kumppani kyllä puristelee lujaa kalun ympärillä ja kiemurelee orgasmista toiseen kunnes pyytää lopettamaan kun ei jaksa enää. Tämä tapahtuu siinä vaiheessa kun orgasmeja on takana toista kymmentä. Eli ei siihen mitään jättimulkkua tarvita, jos vaan tietää miten ottaa hyöty irti niistä senteistä mitkä on suotu.

Pituudella ei väliä kunhan nyt edes 10cm, pa

Pituudella ON väliä. Emättimen pohja ei saa hierontaa, jos on liian lyhyt.

Vierailija
90/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muuta, mutta oikea Mies ei käytä aikaansa moisten vatvomiseen vaan hänelle rakkaus näyttäytyy vähän muinakin asioinakin kuin reikänä ja sen ympärystänä.

Etsi siis Mies, älä elukkaa.

Näinhän se on, mutta päteekö tämä naisiinkin? Netti kun on täynnä naisten kommentteja, jossa he kertovat mielipiteitään penisten koosta ja asettavat erilaisia kriteerejä. Tämä tuntuu olevan naisille ihan normaalia ja "sallittua", eikä kukaan kyseenalaista heidän naiseuttaan, jos he edellyttävät mieheltä isoa penistä.

Peniksen koko nyt vaan yksinkertaisesti vaikuttaa siihen, saanko tarpeitani tyydytettyä vai ei. Siis enkö minä ihan tosissaan saisi asettaa tyydyttää seksielämää parisuhteen kriteeriksi? Liian lyhyt penis ei hiero emättimen pohjaa, liian ohut ei

Näin on. Vakka kantensa valitsee. Sama se on toisinkin päin. Jos mies ei saa kullilaan naista kiimaan,ei tunne kullissaan pillun himoa,  pillu ei puristu kullinvarteen eikä nainen saa orgasmeja, ei naisen pillu ole sopiva miehen kullille.  Orgasmi toki ei ole mitenkään pakollista, mutta pillun himon tunteminen kullissa on.  Toki itse vähän jäävi sanomaan, kun ei ole muunlaisesta kokemusta. Mutta en olisi muunlaiseen enää tyytynytkään.

Vierailija
91/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanki nimenomana tuo sen nautinnon. Miksi edes olisin miehen kanssa, jos en haluaisi penistä?

Vierailija
92/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännä miten erilaisia jotkut pimpit ovat. Suurin osa niistä on aika samanlaisia, mutta itsellä tullut vastaan pari todella "tiukkaa" ja sitten yksi oikein hätkähdyttävän "kookas". Tämän "kookkaan" kanssa oli jotenkin noloa, kun ei vaan tuntunut miltään (joo en todellakaan ole Rocco). Kauhean pumppaamisen päätteeksi sain hommat maaliin. Molemmat meistä tiesi kyllä heti että tämä oli tässä :D

Vierailija
93/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emättimen tiukkuudelle harvemmin voi yhtään mitään kun on lapsikatraan synnyttänyt ja sen tietää fiksu nainen sekä mies. Sellaisessa tapauksessa alapään tiukkuuden hehkuttamisen sijaan voi hehkuttaa vaikkapa itsensä timmiksi treenanneen naisen vartalon tiukkuutta tai piukkaa pepaa.

Sipsien ja makeisten syönti ei tiukenna pimpsaa, eikä oikeastaan mikään syöminen. Kaikki muu sitten jo auttaakin.

Vierailija
94/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 40 v enkä ole kuullut koskaan elämäni aikana live-keskustelua, jossa miehet olisivat haukkuneet/kommentoineet jonkun naisen tiukkuutta tai löysyyttä.

Vierailija
95/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 40 v enkä ole kuullut koskaan elämäni aikana live-keskustelua, jossa miehet olisivat haukkuneet/kommentoineet jonkun naisen tiukkuutta tai löysyyttä.

En minäkään, vaikka olin koko työurani miesvaltaisilla aloilla töissä, missä oli monen monta pelimiestä ja naisten vikittelijää. Mutta koskaan en kuullut kenenkään pillusta mitään kommntteja. Niistä ei vain puhuttu, eikä siitäkään, että olivat olleet naispuolisten työkavereidenkin kanssa. Kukaan ei koskaan kommentoinut mitään millainen joku nainen joku nainen oli ollut tai millaista seksiä oli ollut. Kaikille itsestään selvää, ettei niistä puhuttu. Toisekseen se nyt vain on fakta, ettei kukaan mies voi toiselle miehelle kertoa jonkun naisen olevan väljä, koska sillä todistaisi omaavansa pienen kulllin. Menettäisi kasvonsa.

Vierailija
96/111 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa edelliseen.

Mutta: totuuden nimissä on sanottava, että on naisissa eroja ja samassakin naisessa on eroa. Esimerkiksi oma vaimo on löystynyt yhdessäolon aikana selvästi. Hyvän vertailukohdan tarjoavat tilanteet, joissa on lauennut syystä tai toisesta naista ennen ja on sitten avittanut hänet sormilla loppuun (toinen käsi klitalla ja toisen käden sormia sisällä). Tavatessa panonkin jälkeen tuntui puristus kahta sormea vasten, nyt kaksi melkein humahtaa sisään ja vasta kolmatta vasten tuntuu enemmälti puristusta. Varmaan voisi neljättäkin laittaa sisään, mutta olen häveliäissyistä jättänyt niin tekemättä (en halua tehdä vaimolle epäitsevarmaa oloa). Hänelle kehun aina hänen tiukkuuttaan, koska haluan saada hänet tuntemaan olonsa seksikkääksi, koska hän on. Elämäähän se löystyminen on. Ei me miehetkään pysytä samana vuosien kertyessä.

Vierailija
97/111 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, vaikka olin koko työurani miesvaltaisilla aloilla töissä, missä oli monen monta pelimiestä ja naisten vikittelijää. Mutta koskaan en kuullut kenenkään pillusta mitään kommntteja. Niistä ei vain puhuttu, eikä siitäkään, että olivat olleet naispuolisten työkavereidenkin kanssa. Kukaan ei koskaan kommentoinut mitään millainen joku nainen joku nainen oli ollut tai millaista seksiä oli ollut. Kaikille itsestään selvää, ettei niistä puhuttu. Toisekseen se nyt vain on fakta, ettei kukaan mies voi toiselle miehelle kertoa jonkun naisen olevan väljä, koska sillä todistaisi omaavansa pienen kulllin. Menettäisi kasvonsa.

Voi sua ja sun pippeliäsi. Yhden pillun kokemuksella täällä taas jauhetaan vaikka asiasta ei oikeasti mitään tiedetä. Mutta sovitaan sitten, että kaikki pillut on samanlaisia.

Näin kerrotaan Pate Cornerissa. 

Vierailija
98/111 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pillut samanlaisia ole.

Hieman yli puolet pilluista on ulkonevia joissa sisemmät häpyhuulet eivät pysy ulompien häpyhuulien takana piilossa. 

Ei näistäkään työkavereiden tai miesten kesken jutella, aihe on tabu. 

Vierailija
99/111 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä on löysä,toisilla on vaan paljon tiukempi...Aamen

Vierailija
100/111 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä on löysä,toisilla on vaan paljon tiukempi...Aamen

Vaginan tiukkuus ei ole nautinnollisen seksin mittari vaan kuten kalun koossa; miten sitä käyttää.

Lienee sanomattakin selvää että nautinnollinen seksi ei ole pelkkää nussimista ja panemista vaan se on myös runsaiden häpyhuulien imemistä syvälle suuhun. 

Poikkeus: Seppo Räty, joka haaveilee 15-vuotiaasta