Kasvirasvajäätelöt ovat pahimpia transrasvapommeja ja LIDL tekee niitä aina vaan!
Se määrä transrasvoja, huonoja rasvoja ja palmurasvaa (todettu syöpävaaralliseksi), jonka Lidlin leivonnaisista, pakasteista ja eineksistä saa on todella suuri.
#Lidl
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Lidlin tuotteet myös aina runsassuolaisia!
Ai jäätelötkin?
Vierailija kirjoitti:
Montako grammaa transrasvaa on lidlin jäätelössä?
Ja muiden kauppojen, noin ninkuin vertailun vuoksi ;)
Kermajäätelöt ovat kalliimpaa (mutta laadukkaampaa), ja Lidlissä käy erittäin hintatietoinen asiakassegmentti.
Älä käsitä väärin, minusta Lidl on erittäin tarpeellinen hintahäirikkö Suomen vastenmielisen hintatason duopoli-kartellillle.
Mutta siellä on laatutuotteiden seassa myös aivan järkyttävää saksalaista kuraa jota ei sopisi syöttää edes koiralle. Ersatz-hyödykkeitä jotka on tehty halvimmilla mahdollisilla materiaaleilla etäisesti muistuttamaan alkuperäistä.
Sehän on ihan oma valinta mitä ja mistä mitäkin ostaa. Ei kai Lidl niitä tekisi/maahantoisi jos ne ei tekisi kauppaansa kellekään? Kysynnän ja tarjonnan laki.
No ei Lidl mikään halpiskauppa enää ole, sielläkin hinnat nousseet todella rajusti.
T. hintatietoinen
Vierailija kirjoitti:
Kermajäätelöt ovat kalliimpaa (mutta laadukkaampaa), ja Lidlissä käy erittäin hintatietoinen asiakassegmentti.
Toi väite hintatietoisista voi pitää paikkaansa, en tosiaan tiedä, mutta mun kokemuksen mukaan liiterissä käy eniten ulkolaista alkuperää olevaa ihmistä. Ja tämän huomion olen tehnyt kolmessa eri Lidlissä ja eri paikkakunnilla. Ehkä he sitten ovat hintatietoisempia kuin valtaväestö. Ja mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi väite hintatietoisista voi pitää paikkaansa, en tosiaan tiedä, mutta mun kokemuksen mukaan liiterissä käy eniten ulkolaista alkuperää olevaa ihmistä. Ja tämän huomion olen tehnyt kolmessa eri Lidlissä ja eri paikkakunnilla. Ehkä he sitten ovat hintatietoisempia kuin valtaväestö. Ja mikäpä siinä.
Valtaosa Suomessa asuvista ihmisistä joista erottaa päällepäin etteivät ole kantiksia, ovat köyhiä tai pienituloisia duunareita.
onko tuolla nyt niin väliä mistä se jäätelö tehty, ei sitä syyä ku se kerta vuodessa yks tuutti
Tämä niin_vitusti!