Miesten tapa hehkuttaa naisen emättimen "tiukkuutta" tai halveksia "löysyyttä"
Tämä kertoo siitä, etteivät miehet ymmärrä naisten anatomiasta mitään.
Ei ole "löysiä" tai "tiukkoja" emättimiä. Kyseessä on lisäksi yksilöllinen ominaisuus eli esim. synnyttäneen naisen emätin ei välttämättä ole "löysempi" kuin synnyttämättömällä.
Se, että emätin tuntuu tiukalta kertoo siitä, että nainen ei ole kiihottunut. Eli joko nainen on mukana vastoin tahtoaan tai mies on vaan aivan surkea. Tätä tuskin kannattaa hehkuttaa.
Kommentit (111)
Aivan käsittämättömän typerää väittää, että "Ei ole "löysiä" tai "tiukkoja" emättimiä.". Emättimiä on eri kokoisia ja sen tietää jokainen, joka on joskus tehnyt lähempää tuttavuutta useamman kuin yhden emättimen kanssa. Kyse ei ole pelkästään kiihottumisen asteesta, vaan eri koikoiset emättimet ovat eri kokoisia joka tilanteessa.
Jos kaikissa muissakin kehon osissa on yksilöllistä vaihtelua, miten muka emättimet olisivat kaikki täsmälleen samanlaisia?
Vaginat olisivat lähempänä toisiaan silloin kun lantionpohjan lihakset eivät osallistu lainkaan.
Harva treenattu nainen pystyy pitämään ne rentona naidessaan - ja miksi pitäisikään koska ne tuottavat seksuaalista nautintoa. Aiemmin puhuttiin ilolihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Vaginat olisivat lähempänä toisiaan silloin kun lantionpohjan lihakset eivät osallistu lainkaan.
Harva treenattu nainen pystyy pitämään ne rentona naidessaan - ja miksi pitäisikään koska ne tuottavat seksuaalista nautintoa. Aiemmin puhuttiin ilolihaksista.
Naisen lantionpohjan lihakset, eli emättimen suulla olevat lihakset ovat naisen tahdonalaisia lihaksia ja niitä nainen voi puristaa tai rentouttaa. Näillä puristaminen tuntuu kalussa rengasmaisena puristuksena. Itse putkimaisen emättimen lihakset ovat taas naisen tahdosta riippumattomia lihaksia ja ne jännittyvät orgasmin lähestyessä ja supistelevat orgasmissa jos naisen orgasmi on voimakas. Joillakin naisillla emättimen lihakset jännittyvät ilmeisesti kiimaisena jo kalun työntyessä emättimeen jolloin emätin ottaa heti tai melkein heti kalun varresta kiinni. Tämä tekee sen että emätin tuntuu heti tiukalta kalun varressa sisään työntyessä ja siitä eteenpäin. Näin sen näkisin kun muuta selitystä en ole keksinyt, miksi vaimoni emätin on noin käyttäytynyt. Toki kalun paksuudellakin on merkitystä. Itselläni ei ole vertailevaa tutkimusta muihin pilluihin, kun edellinen vei sieluni.
Tuntuuhan se erilaiselta neljän alatiesynnytyksen jälkeen. Ajaa täysin asiansa, siinä missä silloin nuorena kun tutustuttiin. Itse asiassa näin varttuneena seksi on paljon antoisampaa kuin ruuhkavuosina. Ja ihan tavallisen kokoinen penis. Miksi tästäkin pitää tehdä joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se palstanaisten tapa puhua katkaravuista johtuu? Sellaisetkin miehet joita palstanainen ei ole eläissään nähnyt edes vaatteet päällä muuttuu katkarapumieheksi heti kun palstanainen on miehen kanssa eri mieltä jostain. Mistäs moinen kertoo?
Mielestäni tuo johtuu false flagista.
Misogynit pyrkivät saamaan miehiä dissavat tekstit näyttämään naisen kirjoittamilta.
M48
Oikeasti olet Riina 26
Paistaa oikeasti läpi että olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuhan se erilaiselta neljän alatiesynnytyksen jälkeen. Ajaa täysin asiansa, siinä missä silloin nuorena kun tutustuttiin. Itse asiassa näin varttuneena seksi on paljon antoisampaa kuin ruuhkavuosina. Ja ihan tavallisen kokoinen penis. Miksi tästäkin pitää tehdä joku ongelma?
wokenuoriso haluaa että sinäkin alat pimpinlipitttäjäksi. Itse kuitenkin palvovat Samariinia joka on selvästi hetero ja miehiin päin härillään. Eli ei tässä järjellä ole tekemistä vaan idealismilla joka on sekin lähtökohtaisesti oltava kieroutunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se palstanaisten tapa puhua katkaravuista johtuu? Sellaisetkin miehet joita palstanainen ei ole eläissään nähnyt edes vaatteet päällä muuttuu katkarapumieheksi heti kun palstanainen on miehen kanssa eri mieltä jostain. Mistäs moinen kertoo?
Misogynit pyrkivät saamaan miehiä dissavat tekstit näyttämään naisen kirjoittamilta.
M48Oikeasti olet Riina 26
Paistaa oikeasti läpi että olet nainen.
Jopas on erikoinen väite. Meinaatko että Riina 26 on addiktoituneen innostunut sisemmistä häpyhuulista ja palvoo outie-pilluja.
Riina olisi ollut vasta kaksivuotias kun kirjoitti intohimostaan tänne ensimmäisiä kertoja.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni pillu ei muuttunut vielä useammista alatiesynnytyksistä yhtään. On ollut sen kokoinen kuin alunperin ja yhtä eläväinen aina.
Löysä on löysä ja se ei kummene miehiä haukkumalla!
Vierailija kirjoitti:
Miehille löysyys tuntuu palstan mukaan olevan iso ongelma. Yhtä iso ja suurempi ongelma on liiallinen tiukkuus. Silloin yhdyntä ei tunnu naisesta kovin mukavalta. Olen tähänkin ongelmaan törmännyt tyttöporukassa.
Ei se tiukka emätin tunnu miehestäkään hyvältä, jos on liian tiukka. Yhden todella tiukan olen kokenut, enkä kyennyt laukeamaan sen puristuksen vuoksi. Nainen kyllä tuli toistakymmentä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset mitenkä niin ei saisi sanoa että on olemassa löysiä en ymmärrä? Koska se on totta. Olen tsekkin miehenä törmännyt useampaan. Eikä heidän kanssaan ole hääviä seksi ollut. Kun ihan yhtä auki on ollut jo keskustellessa kuin sitten itse housut kintuissa ollessaan.
Monesti sanotaan että se penis pitää työntää sisään, niin no. Jos se menee sinne vähän niinkuin huomaamatta eikä pieni penis ole, niin silloin mielestäni emättiimelle on jotain tapahtunut. Ja juurikin näin käynyt synnyttäneiden kohdalla (huom enemmän kuin 1 lapsi).
Minusta tuosta pitää pystyä puhumaan suoraan. Naiset eivät edes jotkut jumppaa kun lapsen saavat, sitten ihmettelevät yms. Kun keskustelua syntyy.
Kyllä olen tavannut myös sellaisen joka luokitellaan tiukaksi, aamulla oli verta lakanoissa (ei menkka). Me jätettiin seksi siihen koska kärjen sai vain sisään ja kipu oli sietämätön. Joten kyllä emättimissä on eroja.
Luitko otsikon? Kyse on naisen alapään halventamisesta. Onko se susta ok? Toisen ihmisen haukkuminen ja halventaminen ok?
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo täydellisestä käytöstapojen puutteesta. Lisäksi halutaan tahallaan loukata miestä, ja tiedetään peniksen koon olevan arka paikka miehille. Samaa sarjaa kuin tämä ketjussa käsitelty naisen alapään löysyyden halveksunta joltain mieheltä.
Lisäksi on harha käsitys, että pienillä ja hoikilla olisi aina tiukat ja lihavilla löysät emättimet. Oikeastihan lihavalla voi olla vaikka kuinka tiukka, koska emätin on putkimainen käytävä, ja on paljon massaa sen ympärillä sitä tiukentamassa.
Toki on eri kokoisia emättimiä! Ei ne kaikki ole samanlaisia muodoltaankaan. Mutta "löysän" pillun halveksuminen tai vastakkaisen hehkuttaminen on paskaa käytöstä ja naisia halventavaa ja kertoo paljon halveksujasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen kommentoinut, mutta hatuttaa synnyttäneiden naisten puolesta heidän pillujen mollaaminen. Vaimo on niin sanottu monisynnyttäjä, 7 alatiesynnytystä. Tiukan pillun mittarina lienee miesten hehkuttama vain kaksi sormea kiihoittuneena, kolme sattunut jo yrittänyt laittaa. En ole huomannut eroa ennen tai jälkeen, aina on ollut hyvä puristus.
Ärsyttää tälläinen yleistys, että synnytykset pilaa kaikkien pillut. Paskan marjat. En usko, että kukaan mies voi tietää naisen pillusta panemalla onko nainen synnyttänyt vai ei ja mikä pillun koko ollut ennen synnytystä. Isompi on iso ennen ja jälkeen, pieni pysyy pienenä.Lapset on rikkaus, eikä rasite. Vaimo halunnut aina paljon ja rakkautta riittänyt minullekin.
Ärsyyntynyt.
No nyt rupesi ärsyttämään minuakin. Voisitko nyt miehenä kuitenki
Mä olen löytänyt sen vastinparin, mutta ikävä kyllä mies on varattu. 🙄 Seksi on kiihkeää ja erittäin nautinnollista. Ei ole kenenkään muun kanssa tuntunut seksi näin hyvältä.
4 krt synnyttänyt ja tiukaksi mainittu. Mutta olen muutenkin pieni,lyhyt.
En ole kyllä koskaan löysää nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Toki on eri kokoisia emättimiä! Ei ne kaikki ole samanlaisia muodoltaankaan. Mutta "löysän" pillun halveksuminen tai vastakkaisen hehkuttaminen on paskaa käytöstä ja naisia halventavaa ja kertoo paljon halveksujasta.
Kun mun tiukkaa pillua kehutaan, niin en kylläkään ota sitä minään loukkauksena. Ehkä sun pilluasi ei ole koskaan kehuttu, kun noin ajattelet?
pelaan lätkää ja jalkapalloa. miehet ei koskaan arvostele naisten pilluja, en ole kertaakaan kuullut. vaimoni joka myös urheilee joukkueessa ja omaa laajan ystäväpiirin, kertoo kuinka naiset jatkuvasti puhuvat miesten penisten koosta ja naureskelevat ja arvostelevat pienimunaisia, ihan kuin he eivät tajuaisi, että siihen mies ei valitettavasti voi itse mitenkään vaikuttaa.
M48