Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten tapa hehkuttaa naisen emättimen "tiukkuutta" tai halveksia "löysyyttä"

Vierailija
29.09.2019 |

Tämä kertoo siitä, etteivät miehet ymmärrä naisten anatomiasta mitään.

Ei ole "löysiä" tai "tiukkoja" emättimiä. Kyseessä on lisäksi yksilöllinen ominaisuus eli esim. synnyttäneen naisen emätin ei välttämättä ole "löysempi" kuin synnyttämättömällä.

Se, että emätin tuntuu tiukalta kertoo siitä, että nainen ei ole kiihottunut. Eli joko nainen on mukana vastoin tahtoaan tai mies on vaan aivan surkea. Tätä tuskin kannattaa hehkuttaa.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos emätin tuntuu tiukalta, mies on huono sängyssä.

Jos emätin tuntuu löysältä, miehellä on liian pieni penis.

Jos emätin tuntuu tiukalta, nainen on sopivan tiukka.

Jos emätin tuntuu löysältä, naisella on liian löysä emätin.

Vierailija
22/111 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin miesten juttelevan baaripöydässä miten "synnyttäneillä on löysät ja synnyttämättömillä tiukat".

Aika mustavalkoista sanoisin. :D

Sitäpaitsi mitä jos mies haluaa lapsia, ja lopputuloksena naisen löysä? Mikä oikeus hänellä sitä alkaa arvostelemaan? Voiko olla että sellaisilla "käytetyillä" miehillä ei vaan tule enää kunnon stondista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 3 lasta synnyttänyt.En voisi sanoa,että olen väljä.Itsetyydytys tuntuu hyvältä yhdellä sormella tehtynä.Enkä ole vielä tavannu miestä,jolla olisi niin pieni,että se ei tunnu miltään.

Vierailija
24/111 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on.  Kun ei ole kiihottunut, se on aika väljä eikä elämää. Mutta kun on tarpeeksi kiihottunut, se puristelee ihan itsestään sen peniksen ympärillä. Suurin osa suomalaisista miehistä on vaan niin hemmetin surkeita rakastajia ja vehkeensäkin minikokoa niin eihän siinä tunnelmaan pääse. 

Piti tässäkin päästä sivaltamaan ja haukkumaan toisten varustuksen kokoa.

Mulla on ihan perus 15-senttinen ja kumppani kyllä puristelee lujaa kalun ympärillä ja kiemurelee orgasmista toiseen kunnes pyytää lopettamaan kun ei jaksa enää. Tämä tapahtuu siinä vaiheessa kun orgasmeja on takana toista kymmentä. Eli ei siihen mitään jättimulkkua tarvita, jos vaan tietää miten ottaa hyöty irti niistä senteistä mitkä on suotu.

Vierailija
25/111 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa naisista on sitä mieltä, että keskikoinen on hyvä ja että isompi sattuu. Itselleni pituutta tärkeämpi mitta on paksuus.

Ja niin, en varmasti ole yhtä tiukka kuin nuorempana, mutta mun seksitaidot ovat myös huomattavasti paremmat. Samoin estot ovat vähentyneet ja kokeilunhalu lisääntynyt. Seksi on älyttömän paljon parempaa nyt.

Vierailija
26/111 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap näkemys on sama kun sanois ettei peniksen kuulu tuntua miltään eikä sillä oo väliä :D

Vierailija
27/111 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä kauheasti himota jos lapsi on repinyt ensin vitun ja sitten vielä lompakonkin risaksi.

Ei ole kyse siitä mikä sinua himottaa tai ei, vaan yleisestä tosiasiasta.

Ihmiset ovat saaneet kautta aikojen suurperheitä - kunnes ehkäisy tuli markkinoille ja muutti kaiken, ja tämä nopea katsaus ihmisen (lähi)historiaan on jo itsessään varsin hyvä todiste siitä, ettei ihmisnaaraan lisääntymiselimet mene pilalle vaikka hän saisi poikasen - tai vaikka kymmenenkin poikasta.

Vierailija
28/111 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, nykypäivänä kun nautinto seksistä ja sen seuraus (lapsen saaminen) on voitu erottaa on syntyvyys lähtenyt rajuun laskuun. Onko kyse siitä että ei haluta pillun menevän pilalle vaiko yleisesti siitä ettei niitä lapsia jakseta katsella koska ovat kuitenkin aika rasittavia otuksia sinne 16-17v tietämille asti... Tämä on mielestäni mielenkiintoinen ja pohtimisen arvoinen kysymys.

Ihmistyyppi- ja persoonakysymys tuo, miten kokee lapset ja mitä ajattelee lisääntymisestä.

Esim. itselleni ei tulisi mieleenkään mietiskellä jotain p*llun pilaantumista ja ajatuskin naurattaa, enkä myöskään pidä lapsia rasittavina otuksina.

Kaveripiirissäni ei myöskään ole tuollaisia asenteita, paitsi joillain etäisesti tutuilla vähän erilaisilla tyypeillä joihin olen tutustunut aikuisena.

Ja kerran olin yksissä bileissä, joissa sellaiset kolmekymppiset, hiukset siniseksi värjänneet ja muita kaikesta syyttävät lä skit puhuivat tuohon tyyliin lapsista ja lisääntymisestä, mutta en tosiaan tuntenut oloani kotoisaksi eikä mulla ollut mitään yhteistä niiden ihmisten kanssa.

Mutta joissain porukoissa tuollaiset asenteet on tosiaan yleisiä - itse vaan kierrän ne kaukaa enkä ole tottunut sellaiseen meininkiin.

Vierailija
29/111 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohon ei voi varmuudella sanoa muuta, kun miehillä ja naisilla on kokeroja. Se siitä!

Kerran olen rakastellut sellaisen naisen kanssa, jolle oli synnytyksessä tehty "korjaus" ja oli kyllä TIUKKA, mutta vain se suuaukko. Sen takana oli sitten ihan tyhjää. Siis luulisin, että ei juurikaan ollut lihaksia, joita olisi voinut tai osannut käyttää. Nainen oli kyllä tosi kiihottunut ja sen myötä tosiaan märkä. Sai myös useamman O:n. Silti tuo oli aika kummallinen kokemus, kun jo alkuun tuntui, että ei tuohon saa mitään sisälle.

Minulla on varmaankin aika keskipituinen vehje, ehkä paksuutta pikkaisen enempi, kun usealla muulla. Niin olen monelta kumppanilta kuullut ja ihan kiva juttu varmaan.

Kaikilla muilla naisilla on ollut ns. normaali ja hyvän tuntuinen. Silti ne on kaikki jollain tavalla erilaisia.

Sellaiseen olen törmännyt myös usemman kerran, että se klitta on jopa niin pieni, että sitä ei pysty tuntemaan, vaan pitää tarkkaan katsoa, missä se on tai ainakin kuuluisi olla.

Vierailija
30/111 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimies kirjoitti:

No tuohon ei voi varmuudella sanoa muuta, kun miehillä ja naisilla on kokeroja. Se siitä!

Kerran olen rakastellut sellaisen naisen kanssa, jolle oli synnytyksessä tehty "korjaus" ja oli kyllä TIUKKA, mutta vain se suuaukko. Sen takana oli sitten ihan tyhjää. Siis luulisin, että ei juurikaan ollut lihaksia, joita olisi voinut tai osannut käyttää. Nainen oli kyllä tosi kiihottunut ja sen myötä tosiaan märkä. Sai myös useamman O:n. Silti tuo oli aika kummallinen kokemus, kun jo alkuun tuntui, että ei tuohon saa mitään sisälle.

Minulla on varmaankin aika keskipituinen vehje, ehkä paksuutta pikkaisen enempi, kun usealla muulla. Niin olen monelta kumppanilta kuullut ja ihan kiva juttu varmaan.

Kaikilla muilla naisilla on ollut ns. normaali ja hyvän tuntuinen. Silti ne on kaikki jollain tavalla erilaisia.

Sellaiseen olen törmännyt myös usemman kerran, että se klitta on jopa niin pieni, että sitä ei pysty tuntemaan, vaan pitää tarkkaan katsoa, missä se on tai ainakin kuuluisi olla.

No sillä naisella oli siis sisus venynyt ja revennyt niin että mikään jumppa ei asiaan auta. Karua mutta totta. Nainen kärsii raskauden ja synnytyksen ja siitå 'palkkana' on alapään pilalle meneminen. Samalla mies vain porskuttaa..

Vierailija
31/111 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompataan lihasten hallintaa tosin moni nainen ei tee sen eteen mitään olla möllötetään vaan sohvalla, mutta sitä tunnetta ei voi saada muualta kun työntyy jäykistynellä siittimellä neitsyeen, on ujoutta, kiihottuneisuutta,märkyyttä ja kömpeyyttä mutta aina ne korkattuina meiltä lähtivät naama hymyssä eli jonkun ne vittumaiset sisäänajotkin on tehtävä ja ennenkaikkea ainakaan sp tauteja ei tarvinnut pelätä

Vierailija
32/111 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kompataan lihasten hallintaa tosin moni nainen ei tee sen eteen mitään olla möllötetään vaan sohvalla, mutta sitä tunnetta ei voi saada muualta kun työntyy jäykistynellä siittimellä neitsyeen, on ujoutta, kiihottuneisuutta,märkyyttä ja kömpeyyttä mutta aina ne korkattuina meiltä lähtivät naama hymyssä eli jonkun ne vittumaiset sisäänajotkin on tehtävä ja ennenkaikkea ainakaan sp tauteja ei tarvinnut pelätä

Yleensä ensimmäinen kerta ei tunnu naisesta yhtään miltään ja ennen ensimmäistä penistå siellä on ollut esim tamponi, jokin suppolääke ja sormi tai kova dildo. Onhan se miehen pinnalta pehmeähkö elin pettymys ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
33/111 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ensimmäinen kerta ei tunnu naisesta yhtään miltään ja ennen ensimmäistä penistå siellä on ollut esim tamponi, jokin suppolääke ja sormi tai kova dildo. Onhan se miehen pinnalta pehmeähkö elin pettymys ensimmäisellä kerralla.

Minä en edes muista ekaa kertaani.

Siis muistan toki missä se tapahtui ja muistan mitä puhuttiin sen pojan kanssa siinä, muistan missä asennoissa oltiin ym., mutta mitkään tuntemukset siitä kun kulli menee pilluun ja miltä se siellä tuntuu, sellaisia en muista ja kiinnitinköhän edes silloinkaan huomiota?

Tuollainen muistikuva mulla just on, ettei tuntunut miltään.:D

Se oli vain asia joka tapahtui, mutta ei siitä mitään tunnemuistoja jäänyt enkä tosiaan osaa sanoa miltä se tuntui.

Sitten myöhemmin alkoi tulla sellaista seksiä, että muistan vieläkin todella elävästi miltä se tuntui.

Ja sen muistan myös todella elävästi, miltä tuntui saada ensimmäisen kerran suuseksiä.

Tai peppuun.

Mutta siis ensimmäinen yhdyntä oli lähinnä semmonen nobody juttu elämässä mikä piti tehdä, jotta pääsi sinne seksin harrastamisen maailmaan.

Eikä nyt yleensäkään minkään aloittaminen ole kovin huikeita, tuloksia ja ikimuistoiset hetkiä tulee sitten myöhemmin oli laji mikä tahansa.;)

Vierailija
34/111 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis en sitä kiellä, etteikö se tuntuisi miehestä huikealta ja voisi olla miehelle ikimuistoinen kokemus.

Naiselle se vaan ei sitä ole, enkä ole koskaan kuullut kenenkään naisen muistelevan ekaa kertaa.

Naisten kesken kyllä puhutaan paljon seksistä ja moni hehkuttelee säännöllisesti seksielämäänsä kumppanin kanssa tai muistelee jotain ikimuistoisia hetkiä menneisyydestä, mutta ei ne koskaan ole ensimmäisiä kertoja.:D

Tosi absurdi ajatuskin, että jollekin naiselle eka kerta olisi kovin merkittävä kokemus jota muistellaan jälkeenpäin.

Vierailija
35/111 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa. Aikamiehet (oletan) kitisee pilden löysyydestä. Pilde on hyvä sellaisena kuin on. Nauti siitä tai tumputa, jos ei kiinnosta. Aikuiset ihmiset keksivät keinot seksiä niin, että se on hauskaa molemmille. Muu on joutavaa höpinää. Kitisijät heiluttakoot hanskaa.

Vierailija
36/111 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on monta vuotta harrastamatta yhdyntää tai mitään penetraatiota, tiukkeneeko alapää? En löytänyt vastausta mistään.

Vierailija
37/111 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... paitsi sen toisen osapuolen.

Vierailija
38/111 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on monta vuotta harrastamatta yhdyntää tai mitään penetraatiota, tiukkeneeko alapää? En löytänyt vastausta mistään.

Tiukkenee. Ainakin itsellä. Mutta olen aina ollut tiukka, selibaatin jälkeen supertiukka. Ei se kivaa ollut. Onneksi olen aina märkä ja kiihottunut.

Ja mitä siihen lihasten käyttöön tulee niin voisin kuvitella, että siitä valittavat miehet ovat juuri niitä, joiden kanssa niitä ei voi eikä halua käyttää, kun seksi on yksipuolista panemista. Siinä ei ole tilaa eikä paikkaa naisen toiminnalle (paitsi pakenemiselle).

Vierailija
39/111 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä ei se ole mitään hehkutusta toki joillakin voi olla. Kyse on ihan tieteellisestä faktasta. Osalla naisista tuntuu kuin panisi hillopurkkiin toisilla taas joutuu kädellä varresta tukemaan kun työntyy sisään. Ja kyllä on eroa onko synnyttänyt vai ei ja siinäkin jos useamman punnertaa niin selvä ero.

Synnyttäneellä vain paras <3 

Vierailija
40/111 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen kommentoinut, mutta hatuttaa synnyttäneiden naisten puolesta heidän pillujen mollaaminen. Vaimo on niin sanottu monisynnyttäjä, 7 alatiesynnytystä. Tiukan pillun mittarina lienee miesten hehkuttama vain kaksi sormea kiihoittuneena, kolme sattunut jo yrittänyt laittaa. En ole huomannut eroa ennen tai jälkeen, aina on ollut hyvä puristus.

Ärsyttää tälläinen yleistys, että synnytykset pilaa kaikkien pillut. Paskan marjat. En usko, että kukaan mies voi tietää naisen pillusta panemalla onko nainen synnyttänyt vai ei ja mikä pillun koko ollut ennen synnytystä. Isompi on iso ennen ja jälkeen, pieni pysyy pienenä.

Lapset on rikkaus, eikä rasite. Vaimo halunnut aina paljon ja rakkautta riittänyt minullekin.

Ärsyyntynyt.