Miesten tapa hehkuttaa naisen emättimen "tiukkuutta" tai halveksia "löysyyttä"
Tämä kertoo siitä, etteivät miehet ymmärrä naisten anatomiasta mitään.
Ei ole "löysiä" tai "tiukkoja" emättimiä. Kyseessä on lisäksi yksilöllinen ominaisuus eli esim. synnyttäneen naisen emätin ei välttämättä ole "löysempi" kuin synnyttämättömällä.
Se, että emätin tuntuu tiukalta kertoo siitä, että nainen ei ole kiihottunut. Eli joko nainen on mukana vastoin tahtoaan tai mies on vaan aivan surkea. Tätä tuskin kannattaa hehkuttaa.
Kommentit (111)
Keskustelitteko ko. naisen pillunhuulien koosta?
Jollekin viivapillufani-miehelle häppärit saattavat olla aivan valtavat ja kuvottavan kokoiset - toisen maiskutellessa niitä innoissaan.
Miten olisi tuollainen asian tarkastelu ja kahvipöytäkeskustelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 40 v enkä ole kuullut koskaan elämäni aikana live-keskustelua, jossa miehet olisivat haukkuneet/kommentoineet jonkun naisen tiukkuutta tai löysyyttä.
En minäkään, vaikka olin koko työurani miesvaltaisilla aloilla töissä, missä oli monen monta pelimiestä ja naisten vikittelijää. Mutta koskaan en kuullut kenenkään pillusta mitään kommntteja. Niistä ei vain puhuttu, eikä siitäkään, että olivat olleet naispuolisten työkavereidenkin kanssa. Kukaan ei koskaan kommentoinut mitään millainen joku nainen joku nainen oli ollut tai millaista seksiä oli ollut. Kaikille itsestään selvää, ettei niistä puhuttu. Toisekseen se nyt vain on fakta, ettei kukaan mies voi toiselle miehelle kertoa jonkun naisen olevan väljä, koska sillä todistaisi omaavansa pienen kulllin. Menettäisi kasvonsa.
No moukat ovat erikseen. Niitä ei omassa kaveri- ja tuttavapiirissä ollut.
Millaisia keskusteluja seksuaalisuudesta käytte sofistikoituneissa piireissänne? ^
Teeveessä ikääntynyt sisko kertoi, että hän on leikkauksella kavennuttanut emättimensä, ja nyt yhdyntä taas tuntuu kovin miellyttävältä kuin nuorena. Ei siinä miesten puheista mitään mainittu.
Hyisss, et olisi kertonut.
Ei tee mieli jotain yhteenkurottua lihalompsaa jota ei pysty fistaamaan :(
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 40 v enkä ole kuullut koskaan elämäni aikana live-keskustelua, jossa miehet olisivat haukkuneet/kommentoineet jonkun naisen tiukkuutta tai löysyyttä.
Mäkin olen nelikymppinen ja valitettavasti olen kuullut. Isä dissasi äitiä noin.
Vierailija kirjoitti:
Ns. tiukan naisen puolisona voisin todeta, että vituttaa se välillä miettiä kesken aktin kuun sirpin kulman vaikutusta kuuden kuukauden euriborin kolmanteen desimaaliin ettei lasti lähde alle minuutissa.
Normaalimman tai jopa löysemmän naisen kanssa voi painaa tunteella ja keskittyä itse asiaan miettimättä mopon tulpan kärkivälin vaikutusta kiristysmomenttiin ja karstoittumiseen.
Tässä elämän aikana on tullut törmättyä sellaisiin, joihin uppoaa nyrkki kyselemättä ja sellaisiin, joihin ei etusormi uppoa lämmittelemättä. Normaali keskiverto paras, ääripäät perseestä.
Emätin on lihasputki joka avautuu kun nainen kiihottuu.
Lisäksi gyne laittaa kaksi liukasteella ruiskittua sormea emättimeen tutkiakseen niin kyllä sinne menee myös miehen kalu.
Vierailija kirjoitti:
pelaan lätkää ja jalkapalloa. miehet ei koskaan arvostele naisten pilluja, en ole kertaakaan kuullut. vaimoni joka myös urheilee joukkueessa ja omaa laajan ystäväpiirin, kertoo kuinka naiset jatkuvasti puhuvat miesten penisten koosta ja naureskelevat ja arvostelevat pienimunaisia, ihan kuin he eivät tajuaisi, että siihen mies ei valitettavasti voi itse mitenkään vaikuttaa.
No eihän nainenkaan voi alapäänsä koolle mitään, sieltä tulee lapsi ulos joka repii koko naisen lantionpohjan. Se mikä on revennyt, leikattu auki ei tiivisty ja se mikä on venynyt on venynyt. Silti naisen alapäätä saa haukkua ja pilkata.
Te miehet ette tee yhtään mitään, pitäkää siis suunne kiinni luojan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pelaan lätkää ja jalkapalloa. miehet ei koskaan arvostele naisten pilluja, en ole kertaakaan kuullut. vaimoni joka myös urheilee joukkueessa ja omaa laajan ystäväpiirin, kertoo kuinka naiset jatkuvasti puhuvat miesten penisten koosta ja naureskelevat ja arvostelevat pienimunaisia, ihan kuin he eivät tajuaisi, että siihen mies ei valitettavasti voi itse mitenkään vaikuttaa.
No eihän nainenkaan voi alapäänsä koolle mitään, sieltä tulee lapsi ulos joka repii koko naisen lantionpohjan. Se mikä on revennyt, leikattu auki ei tiivisty ja se mikä on venynyt on venynyt. Silti naisen alapäätä saa haukkua ja pilkata.
Te miehet ette tee yhtään mitään, pitäkää siis suunne kiinni luojan edessä.
Höpö höpö, ei veny ja repeä kuin poikkeustilanteissa. Palatuu muutamassa kuukaudessa entiselleen. Sulle ei liene kokemusta kun noin väität. Mulla on useista synnytyksistä.
Vaginoissa on yhtä paljon eroja kuin olisi ohuen pikkurillin tai gotlertangon kokoinen penis joita vertailtaisiin. Pari kertaa on ollut niin tiukka, että esinahka on ilmeisesti vähän revennyt siitä kiinnikkeestä kun on tullut verta, vaikka on kuinka varovasti työntynyt ja nainen on itse ollut niin valmis, että on pyytänyt sisään.
Pari kertaa taas on ollut niin hämmentävän löysä, että on ruvennut suorastaan epäilemään, että onko se edes siellä. Ei juuri mitään stimulaatiota ja on tullut lähinnä kiusaantunut olo ja tuuminut että eihän tässä touhussa ole mitään järkeä.
Kyllä voi kertoa. Minulla ja kaverillani on kummallakin kunnon aisat ja ollaan muutaman kerran höylätty samojakin naisia. Joskus naurettiin kunnolla, kun toinen kertoi että eräällä naisella on todella väljä ja kun toinen ei uskonut, joten kävi testaamassa ja olihan se väljä.