Onko raskausvatsa kaunis?
Kommentit (20)
Jos on minun tekosiani niin kyllä. Muuten ei.
Vaatteilla peitetty pieni kumpu näyttää kauniilta. Paljas ylisuuri pallo ei sen sijaan enää ole kaunis.
Ei. Ruma ja epämukava varsinkin loppuaikoina.
- kahden lapsen äiti
Ei se aina ole, kaikille se ei edes sovi. Joillakin on ruma revityn näköinen vatsa ja sitten synnytyksen jälkeenkin se on ruma loppuelämän. Kaikkihan ei ole edes hyviä äitejä, osa vielä syyttää lasta siitä että kroppa ja elämä on pilalla.
Ei ole ja jos miehesi muuta väittää niin hän valehtelee koska ei halua paskamyrskyä niskaansa. Maha on ruma ja miehesi epärehellinen.
On ja ei. Itse en tykännyt omasta raskausvatsastani, kun kaikki vaatteet näyttivät jotenkin tyhmiltä ja jotenkin se epäsuhtaisuus ärsytti (jalat ja peppu olemattomat yläkroppaan nähden) :D muiden vatsat kyllä pääsääntöisesti näyttää kivalta...
Kaunis? Ei. Auringonlasku on kaunis. Kukka on kaunis, vatsa, ei ole kaunis.
Ei kaikilla edes ole mitään raskausvatsaa. Toisilla vatsa pysyy piilossa koko raskauden ajan. Toisilla läskit piilottaa sen.
Jos vatsa pullistuu ilmavaivoista kuten raskaudessa, onko se seksikästä, ihanaa?
Mielikuva tekee siitä pullistuneesta vatsanahasta varmaan kiinnostavan. Ja toisille ei. Toisille se on ahdistava.
On. Olin nuori ja hoikka kun sain lapset. Maha oli kaunis, enkä saanut paljoa ylikiloja tai repeämiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on?
Nimenomaan, tissit rupsahtavat, perse levähtää ja pillu menee mahdollisesti pilalle synnytyksessä. Vatsanahka venähtää myös eikä palaudu koskaan entiselleen. Mitä väliä sillä on miltä se sen lyhyen ajan näyttää?
Riippuu siitä onko se vaatetettu vai paljas. IG:ssä näin raskausvatsan, joka oli revennyt sinipunaisille leveille arville ja se oli minusta jopa pelottava. Vaatetettu hoikan odottajan vatsa voi ollakin ihan sievä.
Jos ei ole raskausarpia niin vaatteet päällä on kaunis. Mutta arpinen, revenneen näköinen maha on hirveä. N26
Vierailija kirjoitti:
Ei se aina ole, kaikille se ei edes sovi. Joillakin on ruma revityn näköinen vatsa ja sitten synnytyksen jälkeenkin se on ruma loppuelämän. Kaikkihan ei ole edes hyviä äitejä, osa vielä syyttää lasta siitä että kroppa ja elämä on pilalla.
Ei sovi? Siis raskausvatsa ei sovi jollekin raskaana olevalle naiselle? Mitä tarkoitat?
Ennen synnytystä, vai jälkeen synnytyksen. 😯 Takaapäin katsottuna, ihan sama.
EI