Mies haluaa tuoda ryyppyporukkansa meille bilettämään
Se olis kuulemma vuoro tulla meille. Meillä 2 pientä lasta ja noi miehen ryyppykaverit todella juo itsensä sammuksiin asti, irstaat jutut ja biletetään läpi yön. Osa on sen tyylisiä etten yhtään luota lähteekö täältä mukana jotain tai hajoaako jokin. Lapset pitäisi järjestää mummolaan tai sitten minä lasten kanssa johonkin. Mieluiten kyllä olisin itse kotona jos remuporukka on täällä.
Huoh, kyseessä miehen opiskeluaikojen rääväporukka joka todella juo edelleen paljon kun yhteen kokoontuvat, ronskeja äijiä, hyi.
Mitä tässä tekisi? Itse en edes juuri juo nykyisin, tosi vähän, harvoin ja hillitysti.
Kommentit (106)
Lol, täällä miehet kitisee kun eivät saakkaan häätää naista ja lapsia pois kodistaan että pääsevät rellestämään kun onhan sen nyt VaPaaPäiVä ja kerran vuodessa vaan nynnynnyy.
En oikein osaa kuvitella tilannetta, että mies hoitaisi lapset ja lähtis evakkoon jää järjestellä kaiken, että itse saisin ryypätä ja rellestää rauhassa kotona.
Onko kellään tällaista miestä jolle se olisi ok?
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa kuvitella tilannetta, että mies hoitaisi lapset ja lähtis evakkoon jää järjestellä kaiken, että itse saisin ryypätä ja rellestää rauhassa kotona.
Onko kellään tällaista miestä jolle se olisi ok?
Tiedän montakin miestä. Olet ilmeisesti nainnut ihan väärän miehen.
Lähtisikö mies lasten kanssa viikonlopuksi pois, jotta sinä saisit ruupätä kavereittesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Lähtisikö mies lasten kanssa viikonlopuksi pois, jotta sinä saisit ruupätä kavereittesi kanssa?
Kyllä
Juu outo vaimo olet. Parempi sun erota. On miehelläkin oikeus vapauteen. Olen nainen.