Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tuoda ryyppyporukkansa meille bilettämään

Vierailija
28.09.2019 |

Se olis kuulemma vuoro tulla meille. Meillä 2 pientä lasta ja noi miehen ryyppykaverit todella juo itsensä sammuksiin asti, irstaat jutut ja biletetään läpi yön. Osa on sen tyylisiä etten yhtään luota lähteekö täältä mukana jotain tai hajoaako jokin. Lapset pitäisi järjestää mummolaan tai sitten minä lasten kanssa johonkin. Mieluiten kyllä olisin itse kotona jos remuporukka on täällä.

Huoh, kyseessä miehen opiskeluaikojen rääväporukka joka todella juo edelleen paljon kun yhteen kokoontuvat, ronskeja äijiä, hyi.

Mitä tässä tekisi? Itse en edes juuri juo nykyisin, tosi vähän, harvoin ja hillitysti.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu outo vaimo olet. Parempi sun erota. On miehelläkin oikeus vapauteen. Olen nainen.

Vierailija
102/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, täällä miehet kitisee kun eivät saakkaan häätää naista ja lapsia pois kodistaan että pääsevät rellestämään kun onhan sen nyt VaPaaPäiVä ja kerran vuodessa vaan nynnynnyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa kuvitella tilannetta, että mies hoitaisi lapset ja lähtis evakkoon jää järjestellä kaiken, että itse saisin ryypätä ja rellestää rauhassa kotona.

Onko kellään tällaista miestä jolle se olisi ok?

Vierailija
104/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa kuvitella tilannetta, että mies hoitaisi lapset ja lähtis evakkoon jää järjestellä kaiken, että itse saisin ryypätä ja rellestää rauhassa kotona.

Onko kellään tällaista miestä jolle se olisi ok?

Tiedän montakin miestä. Olet ilmeisesti nainnut ihan väärän miehen. 

Vierailija
105/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisikö mies lasten kanssa viikonlopuksi pois, jotta sinä saisit ruupätä kavereittesi kanssa?

Vierailija
106/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisikö mies lasten kanssa viikonlopuksi pois, jotta sinä saisit ruupätä kavereittesi kanssa?

Kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme