Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tuoda ryyppyporukkansa meille bilettämään

Vierailija
28.09.2019 |

Se olis kuulemma vuoro tulla meille. Meillä 2 pientä lasta ja noi miehen ryyppykaverit todella juo itsensä sammuksiin asti, irstaat jutut ja biletetään läpi yön. Osa on sen tyylisiä etten yhtään luota lähteekö täältä mukana jotain tai hajoaako jokin. Lapset pitäisi järjestää mummolaan tai sitten minä lasten kanssa johonkin. Mieluiten kyllä olisin itse kotona jos remuporukka on täällä.

Huoh, kyseessä miehen opiskeluaikojen rääväporukka joka todella juo edelleen paljon kun yhteen kokoontuvat, ronskeja äijiä, hyi.

Mitä tässä tekisi? Itse en edes juuri juo nykyisin, tosi vähän, harvoin ja hillitysti.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaiken järjestäminen olisi apn tehtävä? 😯

Kyllä mua ei siis järjestellä ja hoitaa kaikki ja vielä maksaa päälle siitä, että joutuu lähtemään omasta kodistaan lasten kanssa. Sit vielä päälle olla todennäköinen siivoaja tai maksaa siivoojasta??

Kuinka monen mies ryhtyisi moiseen?

Meillä ei ole lapsia ja asutaan miehen kanssa eri osoitteissa toistaseksi. Mies saa kyllä rauhassa mun puolesta bilettää ja ryypätä, kunhan mun ei tarvitse siitä kärsiä. En ole pirttihirmu enkä sanele toisen tekemisiä, mutta yhdessä asuttaessa mun mielestä ei ikinä tulisi pistää toista siihen tilanteeseen, ettei kotonaan voi olla.

Jos joku mies nyt pitää pirttihirmuiluna, niin voisi tosiaan miettiä suostuisiko itse tällaisiin järjestelyihin jotta vaimo saa ryypätä kotonanne?

Vierailija
62/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä se on päteä, mutta oikeasti: Harvassa on suomalaismiehet jotka ei juo. Ihan sama onko yliopiston vai amiksen käynyt, suomalaismiehille kyllä yleensä maistuu.

Jos noin on joskus harvoin, niin lähtisin lasten kanssa mummolaan. Mies toivottavasti on taas parempi aviomies kun on saanut vähän irtautua.

10% kansasta on rapajuoppoja kuten miehesi. Humalaryyppääminen ei todellakaan ole nykyään normaalia.

Mutta itsepä olet mokoman ottanut. Omalla vastuullasi on asia ratkaista lasten parhaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana mies. Lähtee kavereittensa kanssa ulos, jotta voin järjestää tyttöjen illan kaikkine kauneshoitoineen ja saunailtoineen. 

Vierailija
64/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on miehen ryyppyiltojen aika mm poltettu uuteen 100 euron päiväpeittoon tupakalla reikä, 100 euron mattoon kaadettu juomaa ilman yritystä puhdistaa, aina on lattiat lismassa, vaikka tölkit saatu jopa kassiin (puolillaan olutta vielä, tietenkin!), tupakantumppeja pitkin pihaa, niitä sätkänpuruja pitkin pöytiä ja lattioita ja paras oli kun multa hävisi kaapista purkillinen rauhoittavia! Mulla siis paniikkihäiriö ja joku veti kohtauslääkkeni, oli mukava selitellä lekurille miksi tarviin heti uuden purkin.

Ei siinä jos mies osaisi olla ja kaverit luotettavia, mutta jokaisella pitää olla myös oikeus päättää ketä kotonaan pyörii, varsinkin jos niistä on oikeasti vahinkoa. Kenenkään ei pitäisi omassa kodissaan joutua piilottamaan omaa omaisuuttaan peläten häviämistä tai hajottamista.

Mies voi nähdä kavereitaan muualla ja mulla on oikeus kotirauhaan.

Vierailija
65/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole suostunut, kun mies on varovasti ehdotellut samaa. Meillä on iso kiva omakotitalo isoine pihoineen, terasseineen ja paljuineen ja sekös miehen nuoruudenaikaisia raikulikavereita houkuttaa.

Tai no, on täällä pidetty miehen pyöreiden vuosien synttärit ja valmistujaiset, joissa oli reilusti alkoholijuomiakin tarjolla, mutta ei sellaisia muuten vaan kaveriporukoiden bileitä.

Kyllä aikuisen arki on hektistä ihan jo muuten työssä käynteineen, lastenhoitoineen, harrastuksineen ja "pakollisine" perhejuhlineenkin ettei siihen enää tarvitse jonkun ison porukan kännibileiden järjestämistä seuraamuksineen.

Vierailija
66/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheita kontrollifriikkejä eukkoja olette, joilla ei ole minkäänlaista joustoa edes yhdeksi päiväksi rakkaan kumppaninne vuoksi kompromissin vuoksi. Mutta oma etu on aina se paras etu.

No, kyllä minä voin lähteä, mutta lapset jäävät kotiin. Mies saa pitää huolen lapsista ja siitä, että he eivät näe humalaisia.

Vierailija
67/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on itsestäänselvää, että lapsia ei siirrellä ryyppyporukan tieltä. Ryypätkööt lapsettomien luona tai baarissa. Lapsilla on oikeus olla kotonaan.

En yhtään ihmettele, että tulee avioeroja, kun ollaan noin hemmetin tiukkapipoisia eikä yhtään voi  joustaa edes yhdestä viikonlopusta. Lapsilla olisi varmaan mukavaa mummolassa joskus. 

Mummolat on monen sadan kilometrin päässä. Halvemmaksi jonkun mökin vuokra viikonlopuksi tulee mitä kolmen hengen lentoliput ja taksimatkat. Kuka ne maksaa, mieskö?

No katotte miehen kanssa mikä vaihtoehtohalvemmaksi ja sen mukaan voi joustaa ja suunnitella uudestaan. Järjenkäyttö on sallittua eikä tarvitse nussia sitä pilkkua tarkalleen. 

Itsehän sinä siitä mummolasta jankutit monessa viestissä.

Vierailija
68/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheita kontrollifriikkejä eukkoja olette, joilla ei ole minkäänlaista joustoa edes yhdeksi päiväksi rakkaan kumppaninne vuoksi kompromissin vuoksi. Mutta oma etu on aina se paras etu.

No, kyllä minä voin lähteä, mutta lapset jäävät kotiin. Mies saa pitää huolen lapsista ja siitä, että he eivät näe humalaisia.

Yök yök millainen joustamaton akka, joka ei anna miehelleen edes yhtää päivää joustoa. Hyi hyi

Vierailija
69/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä se on päteä, mutta oikeasti: Harvassa on suomalaismiehet jotka ei juo. Ihan sama onko yliopiston vai amiksen käynyt, suomalaismiehille kyllä yleensä maistuu.

Jos noin on joskus harvoin, niin lähtisin lasten kanssa mummolaan. Mies toivottavasti on taas parempi aviomies kun on saanut vähän irtautua.

Minä taas tunnen tasan yhden miehen joka juo. Kaikki muut tuntemani ovat raittiina. Olen kyllä mielenkiintoista kun serkku nai oikean wt- duunarin ja tämän sukukunnan aloitteista häissä Alkoa tarjoiltiin. Morsiamen puolen suvusta iso osa ei ottanut edes viiniä ruuan kanssa ja sulhon puoli piti törkeää remuamista ympäripäussään. Koskaan nähnyt tuollaista laumaa juoppoja.

Vierailija
70/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta, etten päästäisi kotiini ap:n kuvailemia tyyppejä edes vaikka olisimme lapsettomia.

En haluaisi, että kotonani ördätään ja mahdolliseksi yrjötään, sammutaan ja pöllutään/hajotetaan tavaroita.

Millä oikeudella määräät keitä miehesi kutsuu omaan kotiinsa. Olet ihan hirveä pirttihirmu. 

Mikälii mies aikoo perheellisenä pysyä, se tekee näissä asioissa juuri niinkuin minä sanon. Vastaavasti minä joustan jossain muissa asioissa.

Vierailija
71/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus naiset ovat niin tajuttoman tyhmiä. Sen sijaan, että viettäisit miellyttävän kylpyläloman lasten ollessa mummolassa ja miehen viettäessa örvellysloman kavereitten kanssa, aletaan valittamaan, että tuollaistahan ei tapahdu minun kodissa vaikka se on jopa yhteinen koti. 

Sen sijaan, että kaikki nauttisivat, valitsette vaihtoehdon, josta kukaan ei nauti. 

Nimenomaan koska se on yhteinen koti sinne ei tulla mitään örvellysbileitä pitämään. Jos ei tämä kelpaa, voi pakata kamansa ja häipyä.

Vierailija
72/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on, että lapset väistävät alta pois vaikka mummolaan? Jos mies haluaa viettää iltaa änkyräkännissä, en itse jäisi paikalle, vaan keksisin itselleni jotain muuta tekemistä. Mies (kavereineen) on vastuussa huushollin kunnossapysymisestä.

Minä olen vaan tyytyväinen, kun miehellä on kavereita ja haluavat viettää aikaa porukalla. Ei ole mitenkään minulta ja lapsilta pois, kun harvoin tapahtuu. Ja yhtä lailla, minulla on mahdollisuus pitää kotona tyttöjeniltaa, jolloin mies väistää lasten kanssa alta pois. Sitten kun lapsilla on tarpeeksi järkeä päässä, muu perhe väistää sopivissa määrin, jotta teinit saavat harjoitella yksinoloa.

Tämä on kaikkien koti ja jokainen väistää vuorollaan.

Jos perheen täytyy poistua kodistaan, koska tästä tehdään illaksi ryyppyluola, niin asiassa on ongelma.

Jos äiti lapsineen olisi ollut menossa vaikka matkalle ja kotiinjäävä isä sillä aikaa kutsuu kavereita kylään, niin eri asia.

Ongelma on siinä, että lasten ja äidin on poistuttava kodistaan, jotta siellä voidaan ryypätä rauhassa. Kuulostaako oikeasti hyvältä jutulta?

En näe asiassa mitään pahaa. Eikö se kuitenkin ole jokaisen oma asia, mihin sen "oman aikansa" käyttää? En minä ainakaan aikuiselle rupea sanelemaan, mitä saa tehdä. Yhtä lailla joku voi haluta olla aivan yksin siivotakseen huushollin rauhassa tai nukkuakseen kerrankin kunnolla, vaikka se puolison mielestä on aivan oman ajan tuhlaamista. Kuulostaako hyvälle, jos kotoa poistuva puoliso sanelee ohjeet, mitä kotiinjäävän tulee tehdä?

Aloittajan ongelma tuntuu enemmän olevan epäluottamus miehen vastuunkantoa kohtaan, ei varsinaisesti se ryyppyilta.

Mutta tässäpä tapauksessa kukaan muu ei ole poistumassa kotoa kuin se juoppo luuseri.

Vierailija
73/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus naiset ovat niin tajuttoman tyhmiä. Sen sijaan, että viettäisit miellyttävän kylpyläloman lasten ollessa mummolassa ja miehen viettäessa örvellysloman kavereitten kanssa, aletaan valittamaan, että tuollaistahan ei tapahdu minun kodissa vaikka se on jopa yhteinen koti. 

Sen sijaan, että kaikki nauttisivat, valitsette vaihtoehdon, josta kukaan ei nauti. 

Nimenomaan koska se on yhteinen koti sinne ei tulla mitään örvellysbileitä pitämään. Jos ei tämä kelpaa, voi pakata kamansa ja häipyä.

Olet niistä tyhmimmistä tyhmimpiä, jotka rikkoo perheen täysin pienten asioiden takia. 

Vierailija
74/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on itsestäänselvää, että lapsia ei siirrellä ryyppyporukan tieltä. Ryypätkööt lapsettomien luona tai baarissa. Lapsilla on oikeus olla kotonaan.

En yhtään ihmettele, että tulee avioeroja, kun ollaan noin hemmetin tiukkapipoisia eikä yhtään voi  joustaa edes yhdestä viikonlopusta. Lapsilla olisi varmaan mukavaa mummolassa joskus. 

En minäkään ihmettele eroja, jos on noin äärimmäisen itsekkäitä ihmisiä, etteivät näe mitään väärää häätää perhettä ulos kodistaan saadakseen asunnon ryyppybilekäyttöön.

Itsekin kyllä miettisin vakavasti eroa tuollaisessa tapauksessa.

Pirttihirmut ovat pirttihirmuja. Jos yhden päivän haluaa viettää kavereittensa kanssa vuoden aikana, niin silti on tällainen vastaanotto. Siis pirttihirmut ovat pirttihirmuja päivästä toiseen eivätkä anna edes yhtä vapaapäivää. 

Sen kun eroaa jos ei Nämä säännöt sovi.

Vierailija
75/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodessa on 365 päivää, ja näköjään jos sinä et hallitse kaikkia noita päiviä ero en erossa. Tuo on mielestäni jo sairaan itsekästä toimintaa? Et voi edes antaa miehellesi kaksi vapaapäivää 365:stä päivästä? Kuinka sairas ja pirttuhirmu akka voikaan olla tuollainen?

Vierailija
76/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ihmettele eroja, jos on noin äärimmäisen itsekkäitä ihmisiä, etteivät näe mitään väärää häätää perhettä ulos kodistaan saadakseen asunnon ryyppybilekäyttöön.

Pirttihirmut ovat pirttihirmuja. Jos yhden päivän haluaa viettää kavereittensa kanssa vuoden aikana, niin silti on tällainen vastaanotto. Siis pirttihirmut ovat pirttihirmuja päivästä toiseen eivätkä anna edes yhtä vapaapäivää. 

Nyt ymmärrän täysin ettei nykyajan miehet halua vakiintua ja perustaa perhettä. Parempi yksin kuin tuollaisen pirttihirmun kanssa. 

Vierailija
77/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että perheelliset ihmiset saa elämässään mitään joustoja. Ei saa. Kun olet sen perheen tehnyt niin siinähän kärsit. Tai itket ja kärsit.

Vierailija
78/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän täysin ettei nykyajan miehet halua vakiintua ja perustaa perhettä. Parempi yksin kuin tuollaisen pirttihirmun kanssa. 

Muistakaa kaikki sinkkumiehet ja muuten saamattomat tämä kun seuraavan kerran tekee mieli ruveta ulisemaan naisen puutteesta..

Vierailija
79/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että perheelliset ihmiset saa elämässään mitään joustoja. Ei saa. Kun olet sen perheen tehnyt niin siinähän kärsit. Tai itket ja kärsit.

Kohtuu kaikessa, ei kannata mennä ylilyönteihin. 

Vierailija
80/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodessa on 365 päivää, ja näköjään jos sinä et hallitse kaikkia noita päiviä ero en erossa. Tuo on mielestäni jo sairaan itsekästä toimintaa? Et voi edes antaa miehellesi kaksi vapaapäivää 365:stä päivästä? Kuinka sairas ja pirttuhirmu akka voikaan olla tuollainen?

Tottakai mies saa vapaapäiviä, mutta ei sellaisia, että koko muun perheen pitää lähteä viikonlopuksi pois. Mies voi tavata kavereitaan vaikka yhteisen urheiluharrastuksen parissa. En minäkään aja miestä ja lapsia evakkoon, että pääsen ryyppäämään kotonani kavereitten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä