Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tuoda ryyppyporukkansa meille bilettämään

Vierailija
28.09.2019 |

Se olis kuulemma vuoro tulla meille. Meillä 2 pientä lasta ja noi miehen ryyppykaverit todella juo itsensä sammuksiin asti, irstaat jutut ja biletetään läpi yön. Osa on sen tyylisiä etten yhtään luota lähteekö täältä mukana jotain tai hajoaako jokin. Lapset pitäisi järjestää mummolaan tai sitten minä lasten kanssa johonkin. Mieluiten kyllä olisin itse kotona jos remuporukka on täällä.

Huoh, kyseessä miehen opiskeluaikojen rääväporukka joka todella juo edelleen paljon kun yhteen kokoontuvat, ronskeja äijiä, hyi.

Mitä tässä tekisi? Itse en edes juuri juo nykyisin, tosi vähän, harvoin ja hillitysti.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin lapset mummolaan ja varaisin itselle rentouttavan viikonlopun kylpyläloman ja antaisin miehen römytä kavereittensa kanssa. Tätä kuitenkin tapahtuu erittäin harvoin. 

Kaikki olisivat tyytyväisiä viikonlopun jälkeen ja elämä jatkuisi normaalisti tästä eteenpäin. 

Vierailija
2/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että se on joko sinä tai kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
4/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on itsestäänselvää, että lapsia ei siirrellä ryyppyporukan tieltä. Ryypätkööt lapsettomien luona tai baarissa. Lapsilla on oikeus olla kotonaan.

Vierailija
5/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika sentään. Salli miehellesi vapaus. Ja lähde menemään lasten kanssa.

Vierailija
6/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nyt järkikin jo sanoa, että jos on lapsia niin bileet järjestetään jossain muualla.

Meidän kaveriporukassa tuo on ainakin päivän selvä asia, ei kenenkään puolisoita ja lapsia ruveta ajamaan pihalle bileiden takia.

Vierailija
7/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tollo ja kaverinsa myös.

Vierailija
8/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika sentään. Salli miehellesi vapaus. Ja lähde menemään lasten kanssa.

Sellaista miestä ei ole olemassa, joka siivoaisi bileittensä jäljet. Kyllä se kaikki pska odottaa vaimoa kotiin tullessa.

Vierailija
9/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies tykkää kosteista illanvietoista, itse en välittäisi.

Mieheni käy useimmiten ilman mua "bilettämässä" ja mullakin on menoja, jotka ei miestä sitten taas puolestaan "nappaa" ja niissä käyn ilman häntä.

Kuitenkin parisuhteen takia silloin tällöin, ehkä kerran vuodessa, me mennään yhdessä "bileisiin" tai baariin ja juon siellä vähäsen seuran takia. Ihan ok on ollut ja maailma tavallaan avartuu kun lähtee oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Meillä on ollut kotona miehen "bileitä" ihan muutaman kerran 20 vuoden yhteiselämän aikana. Olen niihin osallistunut ja joskus olen juonut enemmän kuin olisin halunnut, kun on tuputettu, mutta ei noita niin usein ole.

Me tosin ollaan jo nelikymppisiä ja takana 20 yhteistä vuotta. Nuorena juomistottumukset osui meillä yksiin, ajan myötä ei enää.

Vierailija
10/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kuuloista wt-meininkiä

Vierailija
11/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavarat haihtuu, niin karsi esillä olevia tavaroita piiloon. Lapset mummolaan, itse jonnekin muualle. Siivous miehelle.

Vierailija
12/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tyhmän alkoholistin kanssa mennyt lisääntymään?

Vierailija
13/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tavarat haihtuu, niin karsi esillä olevia tavaroita piiloon. Lapset mummolaan, itse jonnekin muualle. Siivous miehelle.

Elämästään kannattaa tosiaan siivota ylimääräinen painolasti pois. AP on tehnyt virhearvion lisääntymällä juopon kanssa. Jätä se sika.

Vierailija
14/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kahden naisen pitää tehdä palkatonta työtä ja lasten olla poissa kotoaan, jotta miehet saavat ryypätä? Et voi olla tosissasi.

Vierailija
15/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on, että lapset väistävät alta pois vaikka mummolaan? Jos mies haluaa viettää iltaa änkyräkännissä, en itse jäisi paikalle, vaan keksisin itselleni jotain muuta tekemistä. Mies (kavereineen) on vastuussa huushollin kunnossapysymisestä.

Minä olen vaan tyytyväinen, kun miehellä on kavereita ja haluavat viettää aikaa porukalla. Ei ole mitenkään minulta ja lapsilta pois, kun harvoin tapahtuu. Ja yhtä lailla, minulla on mahdollisuus pitää kotona tyttöjeniltaa, jolloin mies väistää lasten kanssa alta pois. Sitten kun lapsilla on tarpeeksi järkeä päässä, muu perhe väistää sopivissa määrin, jotta teinit saavat harjoitella yksinoloa.

Tämä on kaikkien koti ja jokainen väistää vuorollaan.

Vierailija
16/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun ei jo seurusteluaikana kouluta miestä tavoille. Ensimmäiseksi ystäväpiirissä karsitaan kaikki juopot bilettäjät ja muu ei-toivottu aines ja sen jälkeen pidetään huoli siitä että mies ymmärtää olla juomatta alkoholia.

Vierailija
17/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on päteä, mutta oikeasti: Harvassa on suomalaismiehet jotka ei juo. Ihan sama onko yliopiston vai amiksen käynyt, suomalaismiehille kyllä yleensä maistuu.

Jos noin on joskus harvoin, niin lähtisin lasten kanssa mummolaan. Mies toivottavasti on taas parempi aviomies kun on saanut vähän irtautua.

Vierailija
18/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puolisoni kutsuu kavereita saunomaan silloin, kun itselläni on työmatka tai muuta menoa. Eivätkä he silloinkaan isommin ryyppää, osa tulee autolla. Jäljet hän siivoaa tasan tarkkaan itse.

Suosittelen ap:lle samaa kuin joku edellä: lapset hoitoon ja itselle joku kiva viikonloppureissu sellaisille viikonlopuille, kun mies haluaa tavata kavereitaan nimenomaan kotona.

Vierailija
19/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämästään kannattaa tosiaan siivota ylimääräinen painolasti pois. AP on tehnyt virhearvion lisääntymällä juopon kanssa. Jätä se sika.

Jos tuo biletys on jatkuvaa, niin kyllä. Jonkun "kerran viidessä vuodessa känniääliöt kokoontuvat" -miitin takia ei vielä kannattane.

Vierailija
20/106 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kylpylähotelliin yöksi 😊

Toinen vaihtoehto joka on ehkä halvempi: vuokraatte miehelle jonkun työväentalon tai mökin ja sinne sitten äijäkööri vaimoineen. Ens vuonna ja sitä seuraavana ongelma onkin jonkun muun miehen kontolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä