Mies haluaa tuoda ryyppyporukkansa meille bilettämään
Se olis kuulemma vuoro tulla meille. Meillä 2 pientä lasta ja noi miehen ryyppykaverit todella juo itsensä sammuksiin asti, irstaat jutut ja biletetään läpi yön. Osa on sen tyylisiä etten yhtään luota lähteekö täältä mukana jotain tai hajoaako jokin. Lapset pitäisi järjestää mummolaan tai sitten minä lasten kanssa johonkin. Mieluiten kyllä olisin itse kotona jos remuporukka on täällä.
Huoh, kyseessä miehen opiskeluaikojen rääväporukka joka todella juo edelleen paljon kun yhteen kokoontuvat, ronskeja äijiä, hyi.
Mitä tässä tekisi? Itse en edes juuri juo nykyisin, tosi vähän, harvoin ja hillitysti.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on, että lapset väistävät alta pois vaikka mummolaan? Jos mies haluaa viettää iltaa änkyräkännissä, en itse jäisi paikalle, vaan keksisin itselleni jotain muuta tekemistä. Mies (kavereineen) on vastuussa huushollin kunnossapysymisestä.
Minä olen vaan tyytyväinen, kun miehellä on kavereita ja haluavat viettää aikaa porukalla. Ei ole mitenkään minulta ja lapsilta pois, kun harvoin tapahtuu. Ja yhtä lailla, minulla on mahdollisuus pitää kotona tyttöjeniltaa, jolloin mies väistää lasten kanssa alta pois. Sitten kun lapsilla on tarpeeksi järkeä päässä, muu perhe väistää sopivissa määrin, jotta teinit saavat harjoitella yksinoloa.
Tämä on kaikkien koti ja jokainen väistää vuorollaan.
Jos perheen täytyy poistua kodistaan, koska tästä tehdään illaksi ryyppyluola, niin asiassa on ongelma.
Jos äiti lapsineen olisi ollut menossa vaikka matkalle ja kotiinjäävä isä sillä aikaa kutsuu kavereita kylään, niin eri asia.
Ongelma on siinä, että lasten ja äidin on poistuttava kodistaan, jotta siellä voidaan ryypätä rauhassa. Kuulostaako oikeasti hyvältä jutulta?
Pakko todeta, etten päästäisi kotiini ap:n kuvailemia tyyppejä edes vaikka olisimme lapsettomia.
En haluaisi, että kotonani ördätään ja mahdolliseksi yrjötään, sammutaan ja pöllutään/hajotetaan tavaroita.
Minä en usko että tuollaista miestä on olemassa. Mistä te löydätte näitä neandertalilaisia? Ei maaseudulla tällaista ole, että ryypätään pienten lasten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä tekisi?
No sanot ukolle että ryyppyporukka ei tule teille. Sehän on sinunkin kotisi, joten sullakin on sana sanottavana. Voihan ne vuokrata jonku saunatilan tms. kännäilyilleen.
Mä en tajua. Kyllä mä miehelleni soisin asian. Kalliit tavarat kaappeihin ettei hajoa.
Jos lapsia on hankittu niin se on elämä ohi niiksi vuosiksi kunnes ovat 18v täyttäneet jokainen. Kotona ei ryypätä ja lapset ei mihinkään mene.
Älä nyt riehu! Me on odotettu tätä jo pitkään ja sitä paits viimeks oltiin meillä!
Vierailija kirjoitti:
Pakko todeta, etten päästäisi kotiini ap:n kuvailemia tyyppejä edes vaikka olisimme lapsettomia.
En haluaisi, että kotonani ördätään ja mahdolliseksi yrjötään, sammutaan ja pöllutään/hajotetaan tavaroita.
Millä oikeudella määräät keitä miehesi kutsuu omaan kotiinsa. Olet ihan hirveä pirttihirmu.
Menisivät viettämään ryyppäjäisiä johonkin pubiin, sitä vartenhan ne ovat. Tai voisivat mennä jonkun mökille / vuokrata mökin.
Minusta muun perheen ei pitäisi joutua lähtemään kodistaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joskus naiset ovat niin tajuttoman tyhmiä. Sen sijaan, että viettäisit miellyttävän kylpyläloman lasten ollessa mummolassa ja miehen viettäessa örvellysloman kavereitten kanssa, aletaan valittamaan, että tuollaistahan ei tapahdu minun kodissa vaikka se on jopa yhteinen koti.
Sen sijaan, että kaikki nauttisivat, valitsette vaihtoehdon, josta kukaan ei nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on, että lapset väistävät alta pois vaikka mummolaan? Jos mies haluaa viettää iltaa änkyräkännissä, en itse jäisi paikalle, vaan keksisin itselleni jotain muuta tekemistä. Mies (kavereineen) on vastuussa huushollin kunnossapysymisestä.
Minä olen vaan tyytyväinen, kun miehellä on kavereita ja haluavat viettää aikaa porukalla. Ei ole mitenkään minulta ja lapsilta pois, kun harvoin tapahtuu. Ja yhtä lailla, minulla on mahdollisuus pitää kotona tyttöjeniltaa, jolloin mies väistää lasten kanssa alta pois. Sitten kun lapsilla on tarpeeksi järkeä päässä, muu perhe väistää sopivissa määrin, jotta teinit saavat harjoitella yksinoloa.
Jos perheen täytyy poistua kodistaan, koska tästä tehdään illaksi ryyppyluola, niin asiassa on ongelma.
Jos äiti lapsineen olisi ollut menossa vaikka matkalle ja kotiinjäävä isä sillä aikaa kutsuu kavereita kylään, niin eri asia.
Ongelma on siinä, että lasten ja äidin on poistuttava kodistaan, jotta siellä voidaan ryypätä rauhassa. Kuulostaako oikeasti hyvältä jutulta?
En näe asiassa mitään pahaa. Eikö se kuitenkin ole jokaisen oma asia, mihin sen "oman aikansa" käyttää? En minä ainakaan aikuiselle rupea sanelemaan, mitä saa tehdä. Yhtä lailla joku voi haluta olla aivan yksin siivotakseen huushollin rauhassa tai nukkuakseen kerrankin kunnolla, vaikka se puolison mielestä on aivan oman ajan tuhlaamista. Kuulostaako hyvälle, jos kotoa poistuva puoliso sanelee ohjeet, mitä kotiinjäävän tulee tehdä?
Aloittajan ongelma tuntuu enemmän olevan epäluottamus miehen vastuunkantoa kohtaan, ei varsinaisesti se ryyppyilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella määräät keitä miehesi kutsuu omaan kotiinsa. Olet ihan hirveä pirttihirmu.
Koska tämä on myös minun kotini. Jos mies toisi tänne vastusteluistani huolimatta riehuvia känniläisiä sotkemaan ja tuhoamaan, niin hyvin nopeasti alkaisin etsiä omaa kotia muualta.
Mutta meillä tosin on ollut yhdessäasumisen alusta asti itsestäänsekvää, että meillä pidettävistä juhlimisista neuvotellaan etukäteen ja toimitaan niin, että on molemmille ok.
Ja mitään ördääjiä mies ei meille kyllä toisi muutenkaan, kun ei itsekään mitään sammumiskännejä vedä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on itsestäänselvää, että lapsia ei siirrellä ryyppyporukan tieltä. Ryypätkööt lapsettomien luona tai baarissa. Lapsilla on oikeus olla kotonaan.
Lapset varmaan lähtee mielellään mummolaan viikonlopuksi.
Pirttihirmu mikä pirttihirmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe asiassa mitään pahaa. Eikö se kuitenkin ole jokaisen oma asia, mihin sen "oman aikansa" käyttää? En minä ainakaan aikuiselle rupea sanelemaan, mitä saa tehdä. Yhtä lailla joku voi haluta olla aivan yksin siivotakseen huushollin rauhassa tai nukkuakseen kerrankin kunnolla, vaikka se puolison mielestä on aivan oman ajan tuhlaamista. Kuulostaako hyvälle, jos kotoa poistuva puoliso sanelee ohjeet, mitä kotiinjäävän tulee tehdä?
Aloittajan ongelma tuntuu enemmän olevan epäluottamus miehen vastuunkantoa kohtaan, ei varsinaisesti se ryyppyilta.
Jos oma aika on sitä, että muun perheen on lähdettävä kotoaan evakkoon ryyppäävää porukkaa niin kyllä, se on ongelma
En ikinä kehtaisi edes ehdottaa tuollaista, että miehen ja lapsen pitäisi lähteä jonnekin pois yöksi, jotta saisin rauhassa ryypätä kaverien kanssa meillä.
Vuokratiloja on olemassa juuri tuollaisia tarpeita varten, että halutaan juhlia mutta kotonaan ei syystä tai toisesta voi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on itsestäänselvää, että lapsia ei siirrellä ryyppyporukan tieltä. Ryypätkööt lapsettomien luona tai baarissa. Lapsilla on oikeus olla kotonaan.
En yhtään ihmettele, että tulee avioeroja, kun ollaan noin hemmetin tiukkapipoisia eikä yhtään voi joustaa edes yhdestä viikonlopusta. Lapsilla olisi varmaan mukavaa mummolassa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset varmaan lähtee mielellään mummolaan viikonlopuksi.
Pirttihirmu mikä pirttihirmu.
Entäs jos eivät? Jos lapset haluavat olla kotonaan, niin sittenkö isukki peruu ryyppykestinsä?
Ei tuolla tavalla käyttäytyvä ole edes mies.Vaan teini poika.
Pistä hyypiö AA-kerhoon. Ei normaali aikuinen ihmisen tarvitse mitään päänsekoitusiltoja.
EI VAIMOINEEN VAAN VIINOINEEN!!! *autocorrect ;D