Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaan joululahjoista, joulu lähestyy....

Vierailija
28.09.2019 |

Millaisia joululahjoja te annatte minkäkin ikäiselle? Annatteko joululahjoja myös aikuisille?

Millainen on hyvä lahja? Minkäikäselle mitäkin? Ekologista vai ihan sama kunhan jotakin? Jotain ylellistä vai ihan tavanomaista? Mistä hankitte joululahjat?

Miten paketoitte joululahjat? Onko lahjapaketin ulkonäöllä merkitystä?

Mitä sä itse haluaisit joululahjaksi?

---- Kertokaa mielipiteitä, ajatuksia ja laitetaan vinkit kiertämään! :)

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään että lahjojen paketit on hienot ja kauniit; antaa, saada, katsella. Kaunis paperi, jossa kiva nauha ja itse tehty pakettikortti.

Vierailija
22/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille vanhemmille lähikukkakaupan kukkakimppu. Miehelle lahjakortti. Itselle hemmottelulahjakortti johonkin hoitoon. Aikuisen tyttären toiveita kuunnellen Aalto vati.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ittelle tarpeen sellainen kokovartalohieronta ;)

Vierailija
24/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse lahja! Viime vuodet on menty niin, että mä saan lahjaksi lentoliput kotiin, ja äiti saa mut luokseen.

Olen usein tehnyt äidille ison osan joulusiivouksesta, kun hän ei työkiireiltään ehdi.

Vain koirat saa aina lahjoja, muut vain jos löytyy jotain merkityksellistä. Krääsää ei meistä tarvitse kukaan

Vierailija
25/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisille annan yleensä jotain itsetehtyä, makeisia, leivonnaisia, villasukkia tms. Lapset auttelevat paketoinnissa ja askartelevat kortit.

Mies on kaikkein vaikein lahjottava, on sellainen jolla on jo kaikkea, varsinkin näitä järkeviä ja käytännöllisiä tavaroita... hänellä on kuitenkin paljon kiinnostuksenkohteita ja hyvä huumorintaju, nyt yritänkin löytää jotain persoonallisempaa tänä vuonna, jotain joka ei kuitenkaan olisi mitään turhanpäiväistä muovirihkamaa.

Kuulostaa ihanalta noi itsetehdyt <3 <3

Vierailija
26/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin ja haluaisin siivouslahjakortin siivousfirmasta koko vuodeksi kotiin. Vaikka kerran kuussa.

Vierailija
27/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme ovat jo teinejä, joten viime joulut ovat menneet hyvin vähäisellä pakettimäärällä. En ole hankkinut roinaa enää muutamaan vuoteen kenellekään, vaan niin syntymäpäivä- kuin joululahjatkin ovat olleet fiksuja tai syötäviä.

Isoin joululahjamme lapsille on taas kymmenen päivän Lapin reissu, nätillä paikalla oleva mökki, hissiliput, hiihtoretket, mukava tunnelma ja hyvä ruoka. Niitä muistoja on mukava muistella vuosienkin jälkeen päinvastoin kuin jotakin krääsää.

Ai niin, aikuisille emme anna lahjoja, näin mieheni ja minä päätimme jo vuosia sitten. Appivanhemmille ja omille vanhemmilleni viemme joulukukat. Muille aikuisille, kuten sisaruksille ja ystäville ei mene mitään ja sieltä ei tule mitään. Näin on paras ja tähän päästäkseni olen tehnyt töitä aikoinaan.

Vierailija
28/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheen yhteinen lahja kylpyräreissu. Sekä: tytölle 5v jokin hänen toivelelu, pojalle 8v legopakkaus. Miehelle lempisuklaata.

Vierailija
29/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan punaisen rusetin pieneen penikseeni ja annan sen naapurin Sannalle lahjaksi.

Vaimolle annan piiskaa.

Meinasitko sä irrottaa peniksesi vai miten ajattelit käytännössä ton toteuttaa? Vai annat sä sen pelkän rusetin... ei varmaa tosta paljon muuten Sanna kostu.

Vierailija
30/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

roinaaroinaa roi kirjoitti:

Koko joulu on ajatuksena typerä,teeskennellään kerran vuodessa etä mä nyt muistan sua.

Muistetaan rakkaitamme vuoden jokaisena päivänä sanoin ja teoin.

Maapallolle ei tarvitse enää yhtään turhaa roinaa.

Muistatkos mitä sait mummolta viistoista vuotta sitten?

No et,sitähän minäkin.

Toi on totta että maapallolle ei tarttee enää yhtään roinaa. Sitä valitettavasti vaan tulee ja tehdään, olipa joulu tai ei. Koko ajan teollisuus pyörii. Tulee uutta älypuhelinmallia, tietokonemallia, televisiomallia, autoa ym ym. Ihan koko ajan.

No kuule kyllä loppuu sellainen tuotanto joka jää käsiin tekijälleen.

Vierailija
31/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille joulukukka, suklaata. Lapsille jotain lautapelejä tms "oikeita" pelejä. Koirille isot puruluut.

Vierailija
32/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni esim. Kylpypyyhkeet ja ihonhoitotuotteet on hyvä lahja. Pyyhekkin kestää jopa 10 vuotta :) ja sen muistaa aina keltä sai.

Vierailija
33/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

roinaaroinaa roi kirjoitti:

Koko joulu on ajatuksena typerä,teeskennellään kerran vuodessa etä mä nyt muistan sua.

Muistetaan rakkaitamme vuoden jokaisena päivänä sanoin ja teoin.

Maapallolle ei tarvitse enää yhtään turhaa roinaa.

Muistatkos mitä sait mummolta viistoista vuotta sitten?

No et,sitähän minäkin.

Toi on totta että maapallolle ei tarttee enää yhtään roinaa. Sitä valitettavasti vaan tulee ja tehdään, olipa joulu tai ei. Koko ajan teollisuus pyörii. Tulee uutta älypuhelinmallia, tietokonemallia, televisiomallia, autoa ym ym. Ihan koko ajan.

No kuule kyllä loppuu sellainen tuotanto joka jää käsiin tekijälleen.

Se ei silti poista koko maailman turhaa roinatuotantoa.

Vierailija
34/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei anneta lahjoja. Päätös on jo vuosikymmeniä sitten tehty. Kaikki ovat iloisia tästä. Emme edes tapaile jouluna. Ei ole menty joulunhömppään mukaan. Uskonnollista juhlaa emme vietä myöskään. Kaupallisuudelle vahva ei. 

Joulunaika menee lepuutellessa ja joskus matkailemme.

Sama juttu ja kaikki tyytyväisiä kun ei tarvitse stressata eikä juosta jouluruuhkassa nuppi tutisten. Jouluherkutkin ovat menneet vuosi vuodelta aina kevyempään suuntaan. Ei sukukokoontumisia vaan kaikki omassa rauhassaan hiljentyen lepäämään nauttien kun maailma pysähtyy hetkeksi. Noilla suvun lapsiperheellisillä on jotain yhteisjoulua vielä mutta muut viettävät omassa rauhassaan. Skypellä sitten jutellaan kuka haluaa jutella. 

Vierailija
35/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan lahjan rahana kaikille. Kaikista helpoin ja käytännöllisin. Ei mene ainakaan "hukkaan". Sillä voi ostaa kukin mitä haluaa ja tarvitsee, ihan tavallista tai jotain ekstraa miten haluaa.

Vierailija
36/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni esim. Kylpypyyhkeet ja ihonhoitotuotteet on hyvä lahja. Pyyhekkin kestää jopa 10 vuotta :) ja sen muistaa aina keltä sai.

Meille tuli noita kylpypyyhkeitä vuosien ajan joka vuosi eri väriä, eri sarjaa.... Ihan kiva idea, mutta mä tykkään että kaikki pyyhkeet on samaa väriä ja samaa sarjaa. T minimalisti

Vierailija
37/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ostaa miehelle klassisen partahöylän ja pojalle vaatteita. Muut sukulaiset saavat kortin, ja ehkä jotain itse leivottua.

Vierailija
38/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle viinipullo, siskolle hedelmäkori, mun ja miehen vanhemmille joulukukat. Siinäpä ne.

Vierailija
39/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ostaa miehelle klassisen partahöylän ja pojalle vaatteita. Muut sukulaiset saavat kortin, ja ehkä jotain itse leivottua.

Itse leivottua; ihana idea!!!! :)

Vierailija
40/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiliikkeeseen lahjakortti, vaimolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä