Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaan joululahjoista, joulu lähestyy....

Vierailija
28.09.2019 |

Millaisia joululahjoja te annatte minkäkin ikäiselle? Annatteko joululahjoja myös aikuisille?

Millainen on hyvä lahja? Minkäikäselle mitäkin? Ekologista vai ihan sama kunhan jotakin? Jotain ylellistä vai ihan tavanomaista? Mistä hankitte joululahjat?

Miten paketoitte joululahjat? Onko lahjapaketin ulkonäöllä merkitystä?

Mitä sä itse haluaisit joululahjaksi?

---- Kertokaa mielipiteitä, ajatuksia ja laitetaan vinkit kiertämään! :)

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään perhelahjoista. Me hankitaan omalle porukalle S-ketjuun lahjakortti, jolla päästään Rossoon syömään. Kaikki saavat ottaa alkuruuan, pääruuan ja jälkkärin. Ollaan tehty muutama jouluna tällainen lahja ja on ollut kaikkien mieleen, ravintolakäynti tehdään joululomalla joulun jälkeen tai alkuvuodesta.

Jokainen saa sitten vielä oman henkiläkohtaisen (pienen) lahjan ton lisäksi.

Vierailija
82/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikistä tai jostain sisustuskaupasta kaikki. Kerralla hoituu kaikki lahjaostokset ja on itsellekin mieluinen lahjareissu. Suosittelen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin itse lahjakorttina lahjat mielluummin kuin varsinaisina lahjoina. Olen tarkka mitä haluan kotiini.

Vierailija
84/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatteita, villasukkia.

Alusvaatteita? Villasukat ymmärrän hyvin, mutta alusvaatteita en.

Olen saanut mieheltäni muutaman kerran alusvaatteita lahjaksi ja en ole käyttänyt niitä kertaakaan, koska koot olivat aina päin seiniä ja ajoitus muutenkin hyvin huono. Kerrankin olin synnyttänyt neljä viikkoa ennen joulua toisen lapsemme, minua oli jouduttu synnytyksen jälkeen hieman paikkaamaan ja siihen sekaan vielä kaksi kunnon rintatulehdusta, niin eipä ollut kovin kiva saada hepeneitä. Keneltäkään muulta kuin mieheltäni en todellakaan haluaisi alusvaatteita ja en kyllä häneltäkään.

Nämä ovatkin villahousut ja pitkähihainen aluspaita.

Vierailija
85/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohonjuuresta löytyy suurin osa mitä haluan antaa läheisille, kummilapsille ja itselle. On myös kätevä tilata netin kautta. Kummilapset saavat kosmetiikkalahjat ja aikuisille jotain herkkukoria tai yrttijuttuja, eteerisiä öljyjä tms,

Vierailija
86/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan laakettelukeskuksen lähellä. Nyt marraskuun loppuun kausikortit on puoleen hintaan. Ostetaan 10 v täyttävälle kausikortti.

Vierailija
87/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvalippuja, ei mitään muuta. Yhdessä syödään jouluateria ja katsotaan joku leffakin.

Vierailija
88/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän anoppi keksii tänä vuonna?! Joka vuosi keksinyt jotain ihan älytöntä rahan menoa vaan, otettaisiin mieluisesti rahana tai ruokana sekin summa.

Vierailija
89/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaisi joulupaidat ja joulusukat kaikille? Olisiko teistä hyvä lahja idea? Ihania joulupaitoja tulossa varmasti joulun alla kauppoihin.

Vierailija
90/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-omille vanhemmilleni hyasinttiasetelma

-anopille jouluruusu

-siskoille raakasuklaata ja itse tehtyä marjahyytelöä

-miehelle lempideodorantti

Vierailija
91/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ostaa itselleni viisi Balmuirin pallokynttilää (10cm, pearl). Teen niillä myös joulukattauksen. Joulukukkia ostan tänä vuonna vähemmän, ainoastaan kimpun punaisia Reilun kaupan ruusuja. Menkööt omana lahjana :D

Vierailija
92/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aion ostaa itselleni viisi Balmuirin pallokynttilää (10cm, pearl). Teen niillä myös joulukattauksen. Joulukukkia ostan tänä vuonna vähemmän, ainoastaan kimpun punaisia Reilun kaupan ruusuja. Menkööt omana lahjana :D

Sata euroa kynttilöihin? Olet sä menettänyt järkesi?

Vierailija
93/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata euroa menee helposti jo yleensä joulukukkiin, tänä jouluna tulee vain yksi 5 euron ruusukimppu. Jos kynttilät laitetaan "joulukukkabudjetista"+omasta lahjabudjetista niin sata euroa ei ole paljon.

Vierailija
94/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat perustelkaa alapeukutukset.

Vierailija
95/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat perustelkaa alapeukutukset.

Ne on niitä ”ilmastotietoisia” joiden mielestä mitään ei saisi enää ostaa.

Vierailija
96/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että joillekin 100€ on yhtä iso raha kuin sinulle 50snt?

Vierailija
97/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset glögit täällä keitetty ja hörpiskellään terästettynä punaviinillä :) Samalla suunnitellaan lahjoja

Vierailija
98/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että joillekin 100€ on yhtä iso raha kuin sinulle 50snt?

Jouluna voi tuon verran törsätä, muulloin on kukkaronnyöri kireällä.

Vierailija
99/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaalle pojalle jotain lahjaksi. Joku lautapeli ja jotain leluja. Toiveita ajattelin kuunnella.

Vierailija
100/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaisi joulupaidat ja joulusukat kaikille? Olisiko teistä hyvä lahja idea? Ihania joulupaitoja tulossa varmasti joulun alla kauppoihin.

No ei. Mieluummin vaatteet jota voi käyttää aina eikä vain jouluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän