Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaan joululahjoista, joulu lähestyy....

Vierailija
28.09.2019 |

Millaisia joululahjoja te annatte minkäkin ikäiselle? Annatteko joululahjoja myös aikuisille?

Millainen on hyvä lahja? Minkäikäselle mitäkin? Ekologista vai ihan sama kunhan jotakin? Jotain ylellistä vai ihan tavanomaista? Mistä hankitte joululahjat?

Miten paketoitte joululahjat? Onko lahjapaketin ulkonäöllä merkitystä?

Mitä sä itse haluaisit joululahjaksi?

---- Kertokaa mielipiteitä, ajatuksia ja laitetaan vinkit kiertämään! :)

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä neulon kaikille villapaidan, eli heille joille annan lahjan.

Vierailija
42/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan punaisen rusetin pieneen penikseeni ja annan sen naapurin Sannalle lahjaksi.

Vaimolle annan piiskaa.

Eiks kannattaisi jo antaa eropaperit samantein vaimolle, ainakin vireelle? Kun kerran noin Sanna kiinnostaa ja haluut sille antaa etkä vaimollesi kuin piiskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna kaikille HappySocks sukat ainakin.

Vierailija
44/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiliikkeeseen lahjakortti, vaimolle.

Kamalaa! Ihan sairas lahja ja lahjanantajalla oma lehmä ojassa. vihjaileva lahja ja ihan sama olisi lahjakortti apteekkiin tai kauneushoitolaan. Eri asia jos on toivottu mutta muuten en noin erikoisia juttuja antaisi joululahjaksi. En itse haluaisi tuollaisia lahjoja. Jos mieheni antaisi lahjakortin seksiliikkeeseen niin vihjailisi että siinä olisi jotain parannettavaa. Ällöttää miehet jotka ostavat alusvaatteitakin naisilleen tai epämukavia hepeneitä omaan tyydytykseensä. 

Vierailija
45/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja äitini annamme yhdessä hyvätuloisille aikuisille sisaruksille ja heidän aikuisille lapsilleen Unicefin lahjakortit: rokotteita, huopia, ravintopakkauksia... Täysi hitti! 💕

Naperoille kiinnostuksen mukaan kirjoja, kalentereita - Star Wars-kirja siskon pojanpojalle, tänä vuonna kaunis kissa-värityskirja tytölle. Niitä aikuisten, mutta likka onkin pikkuvanha kissahullu!

Siskoilla on nimpparit juuri ennen joulua, eli lempikonvehteja kauniisti pakattuina. On sitten paketteja myös mitä availla.

Suvun nuorisolla on rahaa enemmän kuin minulla - olen minimisairauseläkkeellä - eli mopobensojen sijaan laitan rahat oikeasti tarvitseville. Vaikka järjestöt vetäisivät välistä, osa menee kuitenkin perille.

Kauniita kortteja sen lahjoitus-lahjakortin kääreeksi.

Äidilleni, nyt 90 v, ostan pyjaman, arpoja, ja talvivermeet hyväntekeväisyyskohteeseen tarvitsevalle naperolle. - Häneltä pääsi itku viime vuonna kun mietti sitä lasta jonka ei tarvinnut kylmässä värjötellä aattona. Hän on toipunut loistavasti aivoinfarktista, katsoo nytkin Big Brotheria... Asun nyt hänen luonaan ja hoidan, jouluruuat ja koristeet laitan meidän molempien iloksi!

Vointini mukaan teen myös sinappia, kakkuja, pikkuleipiä lahjoiksi. Viime vuonna olin kipeä, eli aikuisten ja isojen lasten kohdalla oli vain ne em. lahjakortit. Ja helliä puhelinsoittoja pyhinä.

Joulun odottamisen iloa teille kaikille! ☺

Vierailija
46/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Guessin repun pikkusiskolleni (19v). Äidille ostan varmaan jotain meikkejä ja ihonhoitotuotteita ja isälle ajattelin Niken hupparin.

N25

Vierailija
47/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ostan jokaisen lahjan minkä ostan: kotimaiselta, suomalaiselta pientuottajalta. Jotain kivaa, hyödyllistä ja tarpeellista. :)

Vierailija
48/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Guessin repun pikkusiskolleni (19v). Äidille ostan varmaan jotain meikkejä ja ihonhoitotuotteita ja isälle ajattelin Niken hupparin.

N25

Kiitos reppuvinkistä, mistä sä ostit repun?

Vierailija
49/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohi.

Hyvää joulun odotusta!

Vierailija
50/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiliikkeeseen lahjakortti, vaimolle.

Kamalaa! Ihan sairas lahja ja lahjanantajalla oma lehmä ojassa. vihjaileva lahja ja ihan sama olisi lahjakortti apteekkiin tai kauneushoitolaan. Eri asia jos on toivottu mutta muuten en noin erikoisia juttuja antaisi joululahjaksi. En itse haluaisi tuollaisia lahjoja. Jos mieheni antaisi lahjakortin seksiliikkeeseen niin vihjailisi että siinä olisi jotain parannettavaa. Ällöttää miehet jotka ostavat alusvaatteitakin naisilleen tai epämukavia hepeneitä omaan tyydytykseensä. 

Mä taas tykkäisin. Olen aina ihaillut miehiä jotka antavat vaimolleen seksiliikkeeseen lahjakortin tai johonkin alusvaateliikkeeseen. :`(

Vierailija
51/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja äitini annamme yhdessä hyvätuloisille aikuisille sisaruksille ja heidän aikuisille lapsilleen Unicefin lahjakortit: rokotteita, huopia, ravintopakkauksia... Täysi hitti! 💕

Naperoille kiinnostuksen mukaan kirjoja, kalentereita - Star Wars-kirja siskon pojanpojalle, tänä vuonna kaunis kissa-värityskirja tytölle. Niitä aikuisten, mutta likka onkin pikkuvanha kissahullu!

Siskoilla on nimpparit juuri ennen joulua, eli lempikonvehteja kauniisti pakattuina. On sitten paketteja myös mitä availla.

Suvun nuorisolla on rahaa enemmän kuin minulla - olen minimisairauseläkkeellä - eli mopobensojen sijaan laitan rahat oikeasti tarvitseville. Vaikka järjestöt vetäisivät välistä, osa menee kuitenkin perille.

Kauniita kortteja sen lahjoitus-lahjakortin kääreeksi.

Äidilleni, nyt 90 v, ostan pyjaman, arpoja, ja talvivermeet hyväntekeväisyyskohteeseen tarvitsevalle naperolle. - Häneltä pääsi itku viime vuonna kun mietti sitä lasta jonka ei tarvinnut kylmässä värjötellä aattona. Hän on toipunut loistavasti aivoinfarktista, katsoo nytkin Big Brotheria... Asun nyt hänen luonaan ja hoidan, jouluruuat ja koristeet laitan meidän molempien iloksi!

Vointini mukaan teen myös sinappia, kakkuja, pikkuleipiä lahjoiksi. Viime vuonna olin kipeä, eli aikuisten ja isojen lasten kohdalla oli vain ne em. lahjakortit. Ja helliä puhelinsoittoja pyhinä.

Joulun odottamisen iloa teille kaikille! ☺

Oi en edes tiennyt, että tollasia unisef-lahjakortteja on. Tollanen rokotepakettihan on loistava lahja joko vähän maailmanparannushenkiselle tai ihan vaan lapsiperheellekin, sehän antaa myös takas kun maailmasta tulee vähän turvallisempi myös meidän vauvoille 👍 kiitos vinkistä 😊

Vierailija
52/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita, villasukkia.

Vierailija
53/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lapsille. 14-15v ikään asti paketoin jotain toivottua kummipojalle ja veljentytölle, sen jälkeen siirryin käteiseen.

Omalle lapselle jotain toivottua, jotain tarpeellista, karkkia ja joku yllätys jota hän ei olisi keksinyt itse toivoakaan.

Pkaetointi itsessään on rentouttaavaa ja mukavaa, mutten silti tee niitä montaa.

Itse en halua kuin ehkä jonkun poissyltävän...mutta kun nekään ei koskaan ole sitä parasta herkkua, niin ostan mieluummin itse. Oma muksu 12v tuntuu olevan ainoa jolla on käsitys mistä mä oikeasti pidän, en käsitä??

Vierailija
54/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

roinaaroinaa roi kirjoitti:

Koko joulu on ajatuksena typerä,teeskennellään kerran vuodessa etä mä nyt muistan sua.

Muistetaan rakkaitamme vuoden jokaisena päivänä sanoin ja teoin.

Maapallolle ei tarvitse enää yhtään turhaa roinaa.

Muistatkos mitä sait mummolta viistoista vuotta sitten?

No et,sitähän minäkin.

Mä en saanut mitään mummoltani mitään 15 vuotta sitten, koska hän ei ollut enään silloin elossa. Mummoni antoi AINA villasukat jouluisin. :`)

Villasukat haukutaan täällä aina p askaksi lahjaksi

Vierailija
55/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme ovat jo teinejä, joten viime joulut ovat menneet hyvin vähäisellä pakettimäärällä. En ole hankkinut roinaa enää muutamaan vuoteen kenellekään, vaan niin syntymäpäivä- kuin joululahjatkin ovat olleet fiksuja tai syötäviä.

Isoin joululahjamme lapsille on taas kymmenen päivän Lapin reissu, nätillä paikalla oleva mökki, hissiliput, hiihtoretket, mukava tunnelma ja hyvä ruoka. Niitä muistoja on mukava muistella vuosienkin jälkeen päinvastoin kuin jotakin krääsää.

Ei ne lapset mitään mökkijoulua halua lahjaksi.

Vierailija
56/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Kiitos reppuvinkistä, mistä sä ostit repun?

Zalando. Oli jopa tarjouksessa! :)

Vierailija
57/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vissiin trendikästä olla ostamatta mitään tai ostaa sitten jotain unicefin pask**. Mä vittuuntuisin jos saisin jonkun unicefin hyväntekeväisyyslahjan. Jos ne rahat oikeasti menisi oikeaan tarkoitukseen, Afrikassa ei olisi niin huonot oltavat. Mutta ne rahat menee pääasiassa rikkaiden läskien pomojen taskuun. He taas ostavat rahoilla räkäisesti nauraen omalle perheelle joululahjaksi luksustuotteita.

Vierailija
58/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vissiin trendikästä olla ostamatta mitään tai ostaa sitten jotain unicefin pask**. Mä vittuuntuisin jos saisin jonkun unicefin hyväntekeväisyyslahjan. Jos ne rahat oikeasti menisi oikeaan tarkoitukseen, Afrikassa ei olisi niin huonot oltavat. Mutta ne rahat menee pääasiassa rikkaiden läskien pomojen taskuun. He taas ostavat rahoilla räkäisesti nauraen omalle perheelle joululahjaksi luksustuotteita.

No toivottavasti sun läheiset tuntee sut niin hyvin, etteivät osta sulle mitään ns. aineetonta lahjaa, vaan vaikka jotain hienoa luxus suklaata, jos se auttais vaikka siihen ettet ois niin kauhean hapan 😘

Vierailija
59/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan joulua ja lahjojen antamista! Äidin ja siskojen kesken lahjomme toisiamme, vaikka aikuisia olemmekin. Lisäksi minulla on pienempiä sisaruspuolia, joille kerään alkuperäistä muumikirjasarjaa. Yhden ystävän kanssa on myös vaihdettu lahjat. Hänelle on ihana antaa aina jotain, sillä kyseessä on teini-ikäisten yh, joka ei muuten juuri lahjoja saisi.

Emme anna kalliita lahjoja,vaan ajatuksella valittuja tai itse tehtyjä. Olen löytänyt äidilleni rakkaita lahjoja jopa kirppiksiltä (keräämäänsä retroastiastoa ja puisia kynttilänjalkoja).

Itse panostan kauniiseen paketointiin. Tulee ihana joulumieli paketoida nätisti. Lahjat ovat itselläni koristeena aattoon asti. Päällystän pahvipakkauksia vanhoilla kirjan sivuilla tai lahjapaperilla, käytän koristeina erilaisia nauhoja ja washiteippejä. Pakettien sisältö on monesti silkkipaperin päällä itsetehdyn kortin kera. Koristeluissa mulla on joka vuosi oma teema tai väri.

Olen nyt hiljattain ruvennutkin tekemään puhelimen muistioon listaa, mitä voisi ehkä antaa lahjaksi kenellekin. Aina idean saadessa kirjoitan sen ylös. Helpottaa, kun ajoissa suunnittelee. Itse en stressaa kaupoilla käyntiä, vaan tykkään siitä.

Vierailija
60/126 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle pieni söpö vauvojen pehmolelu, itse virkattu viltti ja 5v tytskylle barbie ja sille tarvikkeita. Isoimmalle 11v askartelutarvikkeita ja jotain meikkejä, kosmetiikka. Yritän löytää kaikille samanlaiset samismekot / paidat, ainakin saman väriset ja samantyyliset sekä kaikille sukkikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän