Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta kiinnostuksenkohteita, mitä sinulla on, joita et yleensä kerro muille

Vierailija
27.09.2019 |

Onko muilla tällaisia? Historia, salaliittoteoriat, mitä vaan..

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns. asiallinen ihminen, vastuullinen työ, se jota kuvaillaan "käytännön ihmiseksi" tai "aikuismaiseksi". En tiedä moniko uskoisi, jos sanoisin että kerään pienimuotoisesti Barbie -nukkeja ja My Little Ponyja. Lukumäärällisesti niitä ei ole paljoa, ja olen keskittynyt niihin 80-lukuisiin, omasta lapsuudesta tuttuihin tapauksiin. En maksa älyttömiä summia, enemmän tämä on sellaista "löytämisen riemua". Loppuviimeksi aika halpa huvi moneen muuhun verrattuna.

Minusta tämä ja tuo enkeleistä kiinnostunut "luonnontieteilijä" ovat aivan ihania ja hellyttäviä tunnustuksia. Kiitos kun kerroitte! :)

Vierailija
42/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätysompelu. Sitä pidetään vieläkin omituisena harrastuksena jos kerron siitä. Muuten kukaan ei sano mitään vaikka kulkisin päivät pääksetysten vaikka appivanhempien vanhasta pöytäliinasta tehty mekko yllä ihmisten ilmoilla.

Muutenkin harrastus on auttanut soveltamaan muitakin käytöstä hylättyjä komponentteja uudella tavalla.

Pidän myös kännyköiden korjaamisesta.

Uskon, että kierrätysompelu ja kaiken muu upcycling tulee tulevaisuudessa olemaan suosittu harrastus.

Ainakin vielä nuo ovat lähinnä kummastusta herättäviä harrastuksia kun kerron niistä joskus ihmisille. Kaikki eivät tajua sitä, että vaihdetaanhan autoihinkin varaosia. Ei kännykän korjaaminen sen ihmeellisempi asia ole kunhan opettelee kunnolla käsillä olevan kännykän rakenteen ja toimintaperiaatteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat ja (mun mielestä) upeat autot ja moottoripyörät. En sovi muottiin ollenkaan, ja joskus tuntuu että kukaan muu ei huomaa kun meidän kaupungin ainoa (?) Aston Martin DB9 kiitää kadulla ohi. Vain minä silmät kyynelistä kiiluen katson perään 😁 Ja olen hyvin perso stunt-temppuihin, varsinkin jos ne tehdään moottoripyörillä. En tiedä, mikä minua vaivaa.

N37, ajokortiton kotiäiti.

Vierailija
44/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomukset edellisistä elämistä, kokemukset enneunista, ennakkoaavistuksista, ynnä muu vastaava ns. hömppä. En välttämättä usko niihin, mutta huomaan yhä uudelleen lukevani niihin liittyviä juttuja ja pohtivani niitä.

Vierailija
45/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

True crime, missikisat, kuninkaalliset (erityisesti britit), Love Island ja Tempparit... Näitä riittää.

Vierailija
46/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut, tarkemmin sanottuna mysteerilelut. Keräilen mm. lego minis sarjoja tai funko mystery minis hahmoja. Toinen asia mistä en puhu on korteista lukeminen ja tulevaisuuden näkeminen. Näen ja tiedän ihmisistä monenlaista, mutten koskaan sano mitään. Esim. näen pariskunnista jos tulevat eroamaan.. siinäpä epäsuosittu ajatus jos sen ääneen sanoisin.

Olen töissä finanssialalla vakavissa hommissa niin ehkä sitä sitten pitää tasapainottaa em. oudoilla harrastuksilla. 

N35

Vierailija
47/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi-Urilainen kulttuuri, kaikki uskonnot, erityisesti polyteistiset ja animistiset. Maailmansodat, mesopotamian alueen historia, ruusujen sota, Henri VIII aikakausi. Atlantismyytit, annunakimyytit, vanha testamentti polyteistisesta näkökulmasta. 

n33, kaksi lasta

Vierailija
48/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikokset, erityisesti murhat ja katoamiset kiinnostaa hulluna. Tuijotan tuntikausia Friin ohjelmia ihan innoissani, se on mun guilty pleasure. Luen myös Minfoa ja olen kauhuelokuvafani. Tuskin moni arvaisi tällaisesta kiltinnäköisestä täti-ihmisestä.

Vierailija
49/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomukset edellisistä elämistä, kokemukset enneunista, ennakkoaavistuksista, ynnä muu vastaava ns. hömppä. En välttämättä usko niihin, mutta huomaan yhä uudelleen lukevani niihin liittyviä juttuja ja pohtivani niitä.

Mä katselen netistä kummituksenmetsästysohjelmia. En ehkä oikeasti usko aaveisiin mutta musta olisi makeeta jos joku tämän alan asia pystyttäisiin ihan kiistatta todistamaan.

Vierailija
50/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsella Dr Pimple videoita YouTubesta, siis miten se puristelee finnejä ja paiseita.

Vierailija
51/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pikkuhousuista.

Vierailija
52/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amelia Earhart

Vierailija
53/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin periferioiden aksentit ja murreidiomit. Saan oikeasti perverssiä mielihyvää (ehkä jopa eroottista) hyvin voimakkaista alueellisista murteista, varsinkin miesten puhumina. Ihan sama onko kyseessä Glasgow tai Belfast, tai vaikka Newcastle, niissä on jotain hyvin vetoavaa. Etelä-Englannin murteet eivät tee samaa vaikutusta. :)

Vierailija
54/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkieniin liittyvä fan fiction. Lueskelen usein öisin tuntikaudet. 

Vierailija
55/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säteilysairaudet, ja solubiologia. Ei hävetä mutta ei tuosta hirveästi tule muiden kanssa juteltua 😄

Vierailija
56/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaoi

Vierailija
57/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatemuoti, pohdin itsekseni usein kaikkea mitä tekisin.   Hiukan myöhäistä enää tietty, mutta mieletön kiinnostus silti.

Nuorena ei ikinä ollut aikaa, ei tilaa tehdä mitään mistä tykkäsi.

En osaa ilmaista itseäni kovin hyvin, siksi en kehtaa puhua ettei naurettaisi.

Ompelen tosin olisin joskus halunnut pitää yhden päivän tutustuen johonkin semmoiseen ihmiseen joka suunnittelee.

Vierailija
58/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman historia, kidutuksen ja teloitusten historia, keskiajan oikeustuomioistuimet ja uskonto. Ei oikein kellekään voi sanoa, että kirjahylly pursuaa kirjoja pyöveleistä ja teloituksista. 

Vierailija
59/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okkultismi, paranormaalit ilmiöt jne. Katson paljon paranormaaleja dokumentteja, luen ja harjoitan magiaa ja hoodoota omaksi ilokseni, tiedän kaiken oleellisen poltergeisteista ja demoneista.  Kryptozoologia kiinnostaa myös valtavasti! Tätä ei arvaisi minusta päälle päin. 

Olin tällainen jo lapsena ja kohta 30 vuotta myöhemmin sama homma jatkuu. Jatkuu varmaan hautaan asti.

N37

Vierailija
60/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin true crime, etenkin ratkaisemattomat ihmisten katoamiset ja murhamysteerit. Voisin helposti kuunnella aiheeseen liittyviä podcasteja ja lueskella minfoa päiväkausia. En silti kehtaisi ottaa asiaa puheeksi kenenkään kanssa, pelkään että minua pidettäisiin empatiakyvyttömänä psykopaattina tai aihetta muuten vain liian makaaberina.