Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta kiinnostuksenkohteita, mitä sinulla on, joita et yleensä kerro muille

Vierailija
27.09.2019 |

Onko muilla tällaisia? Historia, salaliittoteoriat, mitä vaan..

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliluonnolliset jutut, eli enkelit ja meediot. Ei tällainen Luonnontieteellisen koulutuksen saanut pysty tätä paljastamaan.

Vierailija
22/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätysompelu. Sitä pidetään vieläkin omituisena harrastuksena jos kerron siitä. Muuten kukaan ei sano mitään vaikka kulkisin päivät pääksetysten vaikka appivanhempien vanhasta pöytäliinasta tehty mekko yllä ihmisten ilmoilla.

Muutenkin harrastus on auttanut soveltamaan muitakin käytöstä hylättyjä komponentteja uudella tavalla.

Pidän myös kännyköiden korjaamisesta.

Uskon, että kierrätysompelu ja kaiken muu upcycling tulee tulevaisuudessa olemaan suosittu harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olemuksen perusteella ihmiset varmaan ajattelee että olen kiinnostunut lähinnä kynsistä ja hiuslisäkkeistä. Olen toki niistäkin, mutta mulla on paljon kiinnostuksen kohteita joita useimmat pitävät kai outoina. Olen ihan hirveen kiinnostunut laivoista, luonnonilmiöistä (varsinkin myrskyt), mystiikasta, salaliittoteorioista vaikka en useimpiin usko, maan ulkopuolisesta elämästä ja kaikista avaruusjutuista. Niin ja unohtamattakaan kaikkia alkuelijöitä, dinosauruksia ym. :D

En näistä useimmille puhu koska ihmiset katsovat vähän kieroon tai nauravat... 

T. n27

Vierailija
24/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmansodat 1 ja 2. Koko se aikakausi muoteineen, elämäntapoineen jne. En yleensä keskustele aiheesta kenenkään kanssa ja ainoastaan mieheni tietää kuinka ahmin kaikki dokkarit, sarjat ja kirjat.

Vierailija
25/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missikilpailut.

Olen akateemisesti koulutautunut nainen.

Silti olen ollut kiinnostunut missikisoista pikkutytöstä lähtien.

Vierailija
26/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliluonnolliset jutut, eli enkelit ja meediot. Ei tällainen Luonnontieteellisen koulutuksen saanut pysty tätä paljastamaan.

Mua kanssa kiinnostaa nämä jutut hirveesti.

Vierailija
27/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaalliset

Vierailija
28/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoriat. Bongailen ennen vuotta 2001 tehdyistä elokuvista kohtauksia, joissa on viittaus lentokoneen tippumiseen tai pilvenpiirtäjien sortumiseen. Eräs toinekin asia on jota tarkkailen (toistuu joka elokuvassa vaikka ei edistä juonta) mutta sitä ei tietääkseni ole muut huomanneet. Eleen tarkoituksena ilmeisesti näyttää että "hei mepä tehtiin tämäkin leffa".

Vierailija
29/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kake Randelin

Vierailija
30/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuninkaalliset

Mikä se on, joka saa ihmisiä tästä aiheesta kiinnostumaan? On tullut aika moni vastaan jotka seuraavat kuninkaallisia tosi tarkkaan.

Vierailija
31/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravit!  Olen käsittämättömän kiinnostunut raveista.  Ihailen hevosia ja niiden juoksemista.  Mutta olen köyhä eikä mulla ole ikinä varaa ostaa hevosta eikä sitä ylläpitää.  Olisi ihanaa omistaa oma hevonen, joka olisi vielä voitokas niin että voisin käydä raveissa jännittämässä oman hevosen puolesta ja se todella joskus sitten voittaisikin.  

Ratsastaminen ei ole minusta niinkään mieleistä.  Kaikki hevoset on kuitenkin aivan ihania.

Vierailija
32/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

True crime. Välillä oikein inhottaa miten kovasti kiinnostaa.

Vierailija
33/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram-analysointi. Itselläni ei ole tiliä, mutta käyn tuttujen ja tuntemattomien tilejä seuraamassa. Eniten mielenkiintoa aiheuttaa, miksi ihmiset haluavat antaa itsestään sellaisen kuvan somessa. Miksi tuo kuva? Miksi tuo tuote piti ostaa ja kuvata? Miksi hän haluaa juuri tuosta puolesta itseään kertoa? Minkälaiseksi ihmiseksi hän itsensä tuntee? Minkälaista (some)henkilöä itsestään rakentaa? Miksi lapsille pukee merkkivaatteita? Miksi hänellä on tuonlainen kuvaus itsestään profiilissa? Minkälaiseen ihmiskategoriaan ihmisen sullon? Miksi sullon juuri siihen? Miksi luokittelen ihmisiä kuvien perusteella? Ovatko luokitukseni oikeita? Miksi minulla ei ole tiliä?...

Vierailija
34/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. asiallinen ihminen, vastuullinen työ, se jota kuvaillaan "käytännön ihmiseksi" tai "aikuismaiseksi". En tiedä moniko uskoisi, jos sanoisin että kerään pienimuotoisesti Barbie -nukkeja ja My Little Ponyja. Lukumäärällisesti niitä ei ole paljoa, ja olen keskittynyt niihin 80-lukuisiin, omasta lapsuudesta tuttuihin tapauksiin. En maksa älyttömiä summia, enemmän tämä on sellaista "löytämisen riemua". Loppuviimeksi aika halpa huvi moneen muuhun verrattuna.

Vierailija
35/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi ja sosialismi. Valitettavasti niistä ja niiden hyvistä puolista (kyllä, niitä oli) on käytännössä mahdotonta keskustella objektiivisesti, koska 99% suomalaisista tai länsimaalaisista on heti hyökkäämässä vastaan ilman että edes tietäisivät asiasta yhtään mitään muuta kuin omat häiriintyneet mielikuvansa.

Vierailija
36/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoriat - erityisesti yhteiskunnan näkymättömät päättäjät/eliitin touhut, esoteria, kertomaton (salattu) historia, Yhden Laki ja siihen liittyvät jutut. 

Mutta Euroviisufriikki olen avoimesti :D

Vierailija
37/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa politiikka, politiikan historia, historia vähän kaikessa muodossa. Varsinkaan tuolle politiikalle ei yleensä kukaan lämpene, ellei sitten ala sättiä kaikkia kansanedustajia ja sitä rataa (minä haluaisin keskustella politiikasta laajemmin ja jättää puolueiden ja yksittäisten kansanedustajien haukkumisen sikseen). En juuri koskaan löydä juttuseuraa.

Ja se varmaan johtuu "viiteryhmästäni" ja siitä, että en uskalla mennä mukaan itse toimintaan (semisti pelkään ihmisiä ja kiusatuksi tulemista).

Vierailija
38/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatananpalvojien ihmisuhraamiset ja kiduttamiset. Dark Web.

Vierailija
39/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa politiikka, politiikan historia, historia vähän kaikessa muodossa. Varsinkaan tuolle politiikalle ei yleensä kukaan lämpene, ellei sitten ala sättiä kaikkia kansanedustajia ja sitä rataa (minä haluaisin keskustella politiikasta laajemmin ja jättää puolueiden ja yksittäisten kansanedustajien haukkumisen sikseen). En juuri koskaan löydä juttuseuraa.

Ja se varmaan johtuu "viiteryhmästäni" ja siitä, että en uskalla mennä mukaan itse toimintaan (semisti pelkään ihmisiä ja kiusatuksi tulemista).

Kuulostat itse asiassa todella mielenkiintoiselta keskustelukumppanilta! Keskustelu politiikasta kun pääsääntöisesti tuntuu olevan lähinnä sitä uliulia puolueiden ja nykypoliitikkojen huonoimmuudesta ja moni pitää vieläpä itseään sen perusteella 'kiinnostuneena politiikasta'.

Vierailija
40/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienlentokoneet, purjeveneet, psykedeeliset aineet ja niiden vaikutus psyykeeseen, maailmansotien aikainen Saksa esim. Luftwaffen kannalta, extreme-urheilulajit; base-hyppääminen, laskuvarjourheilu, laitesukellus jne.

Ei ikäisistäni oikein löydy saman mielenkiinnon omaavia henkilöitä (tai ei ole osunut kohdalleni) t. N24 :D