Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta kiinnostuksenkohteita, mitä sinulla on, joita et yleensä kerro muille

Vierailija
27.09.2019 |

Onko muilla tällaisia? Historia, salaliittoteoriat, mitä vaan..

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä murhamysteerejä ja katoamisjuttuja jne tulee todella paljon telkusta. Katsoin niitä yömyöhään ollessani masentunut. Ihmisiä kiinnostaa ne, joten siksi niitä tulee niin paljon.

Vierailija
62/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi nössöä aiempiin verraten, mutta olen tosi kiinnostunut kaikenlaisista työkaluista. Haahuilen jossain Motonetissa hikisten äijien seassa tutkimassa hyllyjen sisältöä. Oletan ettei kukaan osaa epäillä tätä minusta, koska esim. jos kodissani tarvitsen ammattiapua, kohdellaan kuin en erottaisi lukkopihtejä vesurista.

Mun lempilukemistoa lapsena oli Bilteman kuvasto :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet, etenkin vaaralliset infektiosairaudet ja syövät on sellasia, mistä voisin lukea ihan loputtomasti.

Vierailija
64/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologia, vaihtoehtoiset uskomukset, kansanparannus, metsän henget, joskus salaliittoteoriat.

No kaikki tämmöinen summattuna hörhöily kiinnostaa. En todellakaan mainitse muille, ellei tule puheeksi ja toistakin kiinnosta.

Astrologia harrastuksesta olen maininnut useimmiten. Sitäkin saa jo selitellä sen verran, etten jaksa.

Enkä halua mitään hölmön mainetta, kun olen ihan tavallinen tyyppi, enkä sinällään muuttunut ihmisenä.

Juttelen asiasta kiinnostuneiden kavereiden kanssa.

Vierailija
65/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidetään muutenkin friikkinä sellaisten tuttavien silmissä jotka eivät kuitenkaan tunne mua kovin hyvin. Kirjahyllyni paljastaa että olen nuoresta saakka ollut kiinnostunut mm. mafiasta tai maapallon toiminnasta (ihan kaikki rakenne, laattateoria, tuulet, ilmakehä jne), kartoista, unien selittämisestä ja noituudesta + siihen liittyvästä mystiikasta jota itse en juurikaan ole harjoittanut. Viime aikoina olen innostunut myös suomenuskosta, oikeastaan siihen liittyy luonnontutkimus ihan kentälläkin (kivikehät). Ostaisin sellaisen metallinpaljastimen jos olisi varaa ja kehtaisin ylipäätään :) Samoin haluaisin olla vakooja tai salapoliisi.

Vierailija
66/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaiden kuidut ja laatu; missä on valmistettu, missä olosuhteissa, onko luonnonkuitu vai synteettinen, miten on värjätty, kuitujen historia jne. Toinen läheltä liippaava on väriaineet, olen kiinnostunut pigmenttien ominaisuuksista ja sideaineista. Olen ammatiltani palkanlaskija.

Vierailija
67/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen ja arvostettu jne. mutta seuraan häpeällisen innokkaasti kotimaan julkkisjuoruja. Olen harkinnut Seiskan tilaamista.

No tämähän on ihan yleisesti tiedossa oleva juttu. Monet vaan näyttelee ”laadukasta”, ei muka lue esim. Seiskaa. Ja katsovat BB - ohjelmaa, siitä voikin sitten keskustella laadukkaasti toisten ”laadukkaiden” kanssa.

Olen itsekin akateeminen. :)

Vierailija
68/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvaus, en jaksa sitä small talk -aiheena, kun kiinnostaa ennemmin vanhat valokuvaajanimet tai valokuvataide. Small talk taas keskittyy usein valokuvien tekniseen puoleen, kuten mikä hyvä kamera ja mikä hyvä objektiivi, en pitemmän päälle jaksa höpötellä noista kohteliaasti.

Vierailija
69/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen historia, sukuhistoria ja hautausmaat.

N49

Vierailija
70/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonmuokkaus. Haluaisin itselleni teettää jotain ja roikkua myös lihakoukuissa. Tapa ylittää henkisiä rajojaan fyysisen toiminnan ja kivun kautta.

Vierailija
71/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjamurhaajat ja kuninkaalliset. Erikseen siis.

Vierailija
72/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhajutut. Etenkin sarjamurhaajat ja murjaajat jotka pokkana esittää syytöntä mitä häikäilemättömämmin. Jotenkin kiehtovaa ihan psykologiselta kannalta miten ihminen kykenee sellaiseen. Olisi hienoa päästä tämmöisten ihmisten pään sisään vaikka siellä kulkeekin varmasti mitä hirveimpiä asioita. Jotenkin on käsittämätöntä miten joku voi kulkea maailmassa niin kylmähermoisesti murhattuaan jonkun ja esittää jotain ihan muuta. Katson paljon murha dokumentteja jopa uudestaan ja uudestaan. En kauheasti tykkää jutella aiheesta. Ihmiset varmaan käsittäisi väärin että hirveimmät murhaajat kiehtovat niin paljon.

Vierailija
73/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, veljeni ( ja joidenkin muidenkin)kanssa tilanne on mennyt siihen, että en viitsi puhua oikein mistään.

Aina saa kuulla typerää nälvimistä, vähättelyä ja metelöintiä.

En vaan jaksa ihmisiä, jotka ovat jotenkin yksinkertaisia ( Eivät siis mitenkään vammaisia, mutta yhden totuuden mölisijöitä).

Keskustelisin niin mielelläni esim.

kirjallisuudesta, filosofiasta ym.

Huoh...

Vierailija
74/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismi

Vierailija
75/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-luvun post mortem-valokuvaus, erilaiset hautajaisperinteet ja käsitykset kuolemasta ja kuolleista, sekä jo edellä mainittu oikeuslääketiede...

Lapsena näin kuvan kuolleesta sukulaisesta arkussa, sen jälkeen on kuolema mietityttänyt ja kiinnostanut. Miksi kuollaan? Mitä tapahtuu kun kuolee (fyysisesti)? On jotenkin ihmeellistä se, että joku on elossa mutta yhtäkkiä voikin olla kuollut, kutsun sitä kuoleman ihmeeksi.

Vierailija
76/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostun aina uusista asioista.

Tällä kertaa eristettyjen saarien nisäkäseläimistö. Kiehtoo miten kaukaiselle saarelle on päässyt kukin nisäkäslaji. Parhaimpia jotkut minisaaret keskellä valtamerta.

Kiinnostaa myös sanojen sijamuodot eri kielissä. Varsinkin sellaiset joita ei ole Suomen kielessä.