Kuukausibruttosi ja ammattisi?
Kuinka vanha olet ja kuinka kauan olet ollut työelämässä? t. utelias
Kommentit (383)
Eurovirkamies, töissä ulkomailla, bruttopalkka ulkomaanlisineen alle 5000 e/kk, eli vähemmän kuin ihmiset varmaan luulevat. Toisaalta nettopalkka on suhteessa selvästi korkeampi verrattuna Suomi-nettopalkkoihin. N40, ylempi korkeakoulututkinto.
Vierailija kirjoitti:
Omaishoitaja ja työtön työnhakija tällä hetkellä. Brutto noin 1000€ (+vammaistuet ja lapsilisät 4 lapsesta n 900€)
Tässä tilanteessa noin 1 kk oltu.
Jos löydän töitä pian niin brutto on sitten parisen tonnia ja sen molemmin puolin riippuen lisistä plus lapsilisät ja vammaistuki.Nyt hengähdän kyllä enkä toivottavasti työllisty hetkeen.
onpa paljon tukia...
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen kuvitellut 3200 euron palkallani olevani syvässä palkkakuopassa. Tämän ketjun ansiosta osaan olla paljon tyytyväisempi palkkaani. Ukko on aina tienannut reilu pari tonnia enemmän k saanut minut tuntemaan itseni todella huonopalkkaiseksi.
toihan taitaa olla yli suomalaisen mediaanipalkan.
Tänä vuonna reilu 5500 eur/kk. Varastomies 48v, yli 20v työkokemus.
Kunnallinen perhepäivähoitaja, 1923 e, mukana molemmat kokemuslisät, työaika 40 tuntia viikossa, jonka yli menevä työaika korvataan vapaana. Työkokemusta alalta 19 vuotta.
Osastonsihteeri 2400 e sis. Kalkkislisät.
Keskiasteen koulutus, maailma on pieni ja palkka suuri salaisuus, joten jätän ammatin pois 😃
43v, 20v töissä, noin 5200e
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna reilu 5500 eur/kk. Varastomies 48v, yli 20v työkokemus.
Varastomies ei koskaan tienaa 5500€ kuukaudessa. 3000 euroa on todellinen palkka.
T.Toinen varastomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalla 3400e/kk ja työkokemusta 3 vuotta, olen 25v nainen.
Oho. 3 vuoden myyjän tuntiliksa 12e eli jos olet kokoaikainen niin 1920e kk ja lisiä tietty päälle esim. kaikki su 32t× 12=384 ja hieman iltalisää 3.5t ja lauantailisää 5e tunti. Aika mahdoton päästä yli 3 tonnin kk palkkaan. Olen alalla itse esimiehenä.
Oho, onpa kaupanalalla hyvä lauantailisä
Tyotön. Vielä jonkin aikaa ansiosidonnainen n. 2100 €/kk, sitten putoo paljon. Ikä 42 v.
Niin, peruspalkka mulla n.2700, mutta ylitöitä melkein 250h + viikonloppuja ja iltatyötä, niin yhdeksässä kuukaudessa brutto 50 tonnia. Eli reilu 5500 eur/kk.
Revi siitä.
Palkanlaskija, 2500 eur brutto/kk. 10 vuotta kokemusta.
Esimies, insinööri, 2,8k€. Töissä 10 vuotta.
Erikoistuva lääkäri, n. 5800 €/kk. Mukana paljon muutakin kuin perustyöajan puitteissa tehtyä työtä. Ikä 31 vuotta. Lääket. lis. 26-vuotiaana. Erikoislääkäriksi valmistun 1-2 vuode132n sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoistuva lääkäri, n. 5800 €/kk. Mukana paljon muutakin kuin perustyöajan puitteissa tehtyä työtä. Ikä 31 vuotta. Lääket. lis. 26-vuotiaana. Erikoislääkäriksi valmistun 1-2 vuode132n sisällä.
...vuoden...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo. Suomalaisten kokoaikapalkoista mahtuu jotain 70 % välille noin 2000 - 3500 euroa. Se, että 70 % palkoista tässä ketjussa on tuon välin ulkopuolella on tooosi uskottavaa, varsinkin korkeat palkat.
Onko se oikeasti niin vaikea ymmärtää että ihmiset jotka tienaa hyvin ilmoittelevat tallaisiin ketjuihin enemmän? Johon sen näkee ihmisten ammateista mitä täällä on.. DI-inssiä, lakimiestä, IT-alaa.
Yleensä näissä ketjuissa on vähemmän niitä päikyntätejä ja trukkikuskeja ilmoittelemassa palkkojaan.
Miten päikkytädit ja trukkaajat liittyy tähän?
Teen varastolla yövuoroja trukin kanssa, ja tienaan kyllä enemmän kuin monet tähän ketjuun ilmottautuneet
Tunteisiin :-D
Toimittaja. Palkka keskimäärin n. 3450 € kuussa. Olen 37-vuotias. Työvuosia kertynyt n. 12 vuotta.
sähkösuunnittelija, kevensin työtahdin 30 tuntiin viikossa eli 120h kuukaudessa, 2700€/kk
Perhehoitaja ja lastenhoitaja, siis kaksi duunia samaan aikaan. Bruttotulot vähän yli 4000.
Pesulatyöntekijä br 1800€/kk. Raskas työ.
Työvuosia alalla muutama ja kokonaisuudessa 32v. Alempi korkeakoulututkinto. N 48 v