Kuukausibruttosi ja ammattisi?
Kuinka vanha olet ja kuinka kauan olet ollut työelämässä? t. utelias
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Tradenomi, tilitoimistossa kohta 5v, brutto 2100€/kk
Aika paska palkka.
Siivooja, vähän päälle 1000e, 19v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja brutto 2100€. Töissä ollut noin 10v.
En kyllä usko. Sain itse lähihoitajan töissä 2200e jo sillon kun en edes ollut valmistunut!!!! Ja 2- vuorotyössä lähes 2500e/kk.
Juu meidän kunnassa esim kevyestä päivätoimintatyöstä saa sen 2100€ ja esim kotihoidossa 2300€. Palvelutalossa jossa työtä ei tehdä ikinä yksin saa 2200€. Palkka kun voi sisältää erilaisia työn vaativuudesta johtuvia lisiä niin kuin kuuluukin.
Ap kysyi bruttopalkkaa eli meidän kunnassa kaikkien lähihoitajien bruttokuukausipalkka on 2173e. Oli sitten osastolla tai avopuolella. Tietysti päälle tulee kokemuslisät ja vuorolisät. P*ska palkka kun ajattelee mikä vastuu on. Itse olen kotihoidossa töissä ja töitä todellakin on. Meidän kunnan kotihoidossa lähärit mm. tekee hoito ja palvelusopimukset, tekee rait, jakaa lääkkeet dosetteihin, tekee haavahoidot, katetroi sekä vaihtaa kestokatetrit, ottaa inr sekä crp, iltaisin ja vkl on vastuussa Doctagon lääkärille ja tietysti asiakkaiden perushoito ym. asiakkaiden asiat. Vastuu on kova ja kiire painaa päälle. Ja palkka on huono.
Ei tule. Bruttopalkka on se palkka "korkein palkka". eikä siihen päälle enää mitään tule "päälle".
Ei ole kuukausittaisia ansiotuloja. Pääomatuloja on 500 000e vuoteen ja ihan työtön olen.
2632e, sairaanhoitaja. Työkokemusta 5v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja brutto 2100€. Töissä ollut noin 10v.
En kyllä usko. Sain itse lähihoitajan töissä 2200e jo sillon kun en edes ollut valmistunut!!!! Ja 2- vuorotyössä lähes 2500e/kk.
Juu meidän kunnassa esim kevyestä päivätoimintatyöstä saa sen 2100€ ja esim kotihoidossa 2300€. Palvelutalossa jossa työtä ei tehdä ikinä yksin saa 2200€. Palkka kun voi sisältää erilaisia työn vaativuudesta johtuvia lisiä niin kuin kuuluukin.
Ap kysyi bruttopalkkaa eli meidän kunnassa kaikkien lähihoitajien bruttokuukausipalkka on 2173e. Oli sitten osastolla tai avopuolella. Tietysti päälle tulee kokemuslisät ja vuorolisät. P*ska palkka kun ajattelee mikä vastuu on. Itse olen kotihoidossa töissä ja töitä todellakin on. Meidän kunnan kotihoidossa lähärit mm. tekee hoito ja palvelusopimukset, tekee rait, jakaa lääkkeet dosetteihin, tekee haavahoidot, katetroi sekä vaihtaa kestokatetrit, ottaa inr sekä crp, iltaisin ja vkl on vastuussa Doctagon lääkärille ja tietysti asiakkaiden perushoito ym. asiakkaiden asiat. Vastuu on kova ja kiire painaa päälle. Ja palkka on huono.
Ei se ole se vastuu vaan koulutuksen pituus.
Sairaalan osastonsihteeri, 2400 e/kk. Alanvaihtaja, 3 v. nykyisessä työssä.
Mies prostituoitu 29-vuotias. Pari keikkaa viikossa riittää n. 4000-5000 euron kuukausituloihin nettona. Verojahan en tietenkään maksa. Tämän lisäksi saan toimeentulotukea :D.
4200, vakuutusalan asiantuntija, työkokemusta 17 v.
Fysioterapeutti, nyt 49-vuotias, 21-vuotiaana valmistuin. Yhteensä 3 vuotta äitiyslomalla/kotihoidontuella aikoinaan. Brutto noin 3000 €/kk. Kunnalla työssä, lisäksi harvakseltaan privaattia.
Erityisnuorisotyöntekijä, palkka 2713 e/kk, ikä 40-vuotta, työkokemus 15 vuotta.
Erikoislääkäri, 5650 €/kk. Ei päivystyksiä. Ikä 45 v. Lääkiksestä valmistuin 25-vuotiaana. Erikoislääkäriksi valmistuin 34-vuotiaana.
Suurin osa työssäkäyvistä tienaa 2500-3000€ kuussa. Täällä joko valehdellaan palkat, tai sitten on oikeasti vain jotain korkeakoulutettuja, itseään täynnä olevia p.skoja palsta täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa työssäkäyvistä tienaa 2500-3000€ kuussa. Täällä joko valehdellaan palkat, tai sitten on oikeasti vain jotain korkeakoulutettuja, itseään täynnä olevia p.skoja palsta täynnä.
Kun itsekin olen tänne palkkani kertonut rehellisesti, niin taitaa syytös osua minun kohdalla "itseään täynnä olevia p.skoja", vaikka en sellaiseksi itseäni koe. :S
2800e, yläkoulun aineenopettaja
5100€. N34v, työelämässä vaihtelevasti ollut vuodesta 2010. Parhaimmillani kävin 5900€ palkassa mutta vaihdoin paikkaa jolloin vähän laski. Ei haittaa, mukavampi työ. Erityisasiantuntijana teollisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Lukion opettajilla vaikuttaa olevan ihan hemmetin hyvä palkka. Eikö opettajatkin valita palkkansa vähäisyydestä? Tai muuten vain valittavat työstään paljon. :D
Jossain ketjun alkupäässä taisi olla luokanope 2400e ja se oli siihen mennessä pienin ilmoitettu palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukion opettajilla vaikuttaa olevan ihan hemmetin hyvä palkka. Eikö opettajatkin valita palkkansa vähäisyydestä? Tai muuten vain valittavat työstään paljon. :D
Jossain ketjun alkupäässä taisi olla luokanope 2400e ja se oli siihen mennessä pienin ilmoitettu palkka.
Oli pakko kommentoida, tästä sivusta. Seurustelin amis opettajan kanssa, hän ei valittanut palkasta tai töistä. Mutta minä valitin hänenkin puolesta. Teki aivan järkyttävästi duunia, ilman korvausta. Tuleviin tunteihin valmistautuminen, kun nykyään ei voida vaatia oppikirjoja oppilailta jne. Oikeasti kumppani teki duunia 6pv viikossa. Arkipäivinä oli töiden kimpussa 9-19, joskus venähti puoleenyöhön (esim. kokeiden tarkistukset jakson lopussa).
Minä taas olen kuvitellut 3200 euron palkallani olevani syvässä palkkakuopassa. Tämän ketjun ansiosta osaan olla paljon tyytyväisempi palkkaani. Ukko on aina tienannut reilu pari tonnia enemmän k saanut minut tuntemaan itseni todella huonopalkkaiseksi.