Ihanaa, kun sentään osa naisista ajattelee vielä meitä miehiä ja laittautuu kauniiksi arjessakin!
Ilokseni huomasin, että sentään jotkut naiset ovat hoikkia, pukeutuvat tyylikkäästi ja naisellisesti, ovat laittaneet hiuksensa kauniisti, pitävät kauniita koruja ja ovat meikanneet hillitysti. Miehenä lämmittää mieltä, että sentään osa naisista ajattelee meitä miehiäkin ja laittautuvat kauniiksi. Kauniita naisia on ilo katsella! :)
Kommentit (89)
Ap, milloin ilahdutat naisia laittautumalla timmiksi ja hyvännäköiseksi? Olen kyllästynyt röllikkävatsaisiin lippalakkiläskeihin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti joudun naisena pudottamaan sinut pilvilinnastasi ja kertoa, että uskallan hyvin suurella varmuudella sanoa, että lähes kukaan niistä naisista EI OLE laittautunut teitä miehiä varten tai miehiä miellyttääkseen, vaan vain ja ainoastaan omaksi ilokseen! Siksi, koska tykkäävät itse siitä!
Kyllä kyllä, aivan varmasti. Kyllä sitä kaunistaudutaan ollakseen viehättäviä ja haluttavia miesten silmissä ja ettei jäätäisi toisten naisten varjoon.
Onneks jotkut, niin mun ei tarvii pitää häiritseviä koruja eikä meikata, sen poisto on riesa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti joudun naisena pudottamaan sinut pilvilinnastasi ja kertoa, että uskallan hyvin suurella varmuudella sanoa, että lähes kukaan niistä naisista EI OLE laittautunut teitä miehiä varten tai miehiä miellyttääkseen, vaan vain ja ainoastaan omaksi ilokseen! Siksi, koska tykkäävät itse siitä!
Kyllä kyllä, aivan varmasti. Kyllä sitä kaunistaudutaan ollakseen viehättäviä ja haluttavia miesten silmissä ja ettei jäätäisi toisten naisten varjoon.
Juu, siihenhän me aikamme ja energiamme käytetään, tarkkaillaan saako muut naiset enemmän huomiota ku itse. :D Onneks ei oo niin huono itsetunto, mutta kiinnostais mistä niin massiivinen kasvaa ku tälle miehelle.
Täällähän miehet nimenomaan valittavat juuri siitä, miten naiset huijaavat meikeillä sun muulla itsensä paremman näköiseksi kuin ovat oikeasti...
Vierailija kirjoitti:
Kiva aloitus Ap'eellä :) Tosin hiekottaja näköjään seuraavana kommentoi :D
Kyseenalaistan kyllä tuon että omaksi ilokseen. Jos vaikka otettaisiin sellainen hypoteettinen tilanne että joku nainen olisi vuoden yksin, siis ilman mitään kontaktia sellaiseen ympäristöön jossa tapaisi muita ihmisiä. Mitä tapahtuisi? Vieläkö vuoden päästä laittautuisi?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minä arvostan hoikkia, nuoria ja hyvännäköisiä miehiä. Harmi, että heitä on hyvin vähän.
Kiitos kaikille upeille miehille, joita on ilahduttavaa katsella! :)
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva aloitus Ap'eellä :) Tosin hiekottaja näköjään seuraavana kommentoi :D
Kyseenalaistan kyllä tuon että omaksi ilokseen. Jos vaikka otettaisiin sellainen hypoteettinen tilanne että joku nainen olisi vuoden yksin, siis ilman mitään kontaktia sellaiseen ympäristöön jossa tapaisi muita ihmisiä. Mitä tapahtuisi? Vieläkö vuoden päästä laittautuisi?
Tietenkin. Tunnetko sinä yhtään naista? En nyt tarkoita äitiäsi tai isoäitejäsi.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Ap, milloin ilahdutat naisia laittautumalla timmiksi ja hyvännäköiseksi? Olen kyllästynyt röllikkävatsaisiin lippalakkiläskeihin.
Lippalakkiläski sopisi Aapiseen.
Lasse Lippalakkiläski lakaisi ladon lautoja leikkisästi laulellen.
Aloittaja on oikeassa. Telaketjufeminismisukupuoletonsuvakkiaivopesu ei ole tarttunut vielä ihan kaikkiin naisiin. Onneksi. Muuten tarttisi lähtee ulkomaille hakemaan naisellista naista.
Ei naiset laittaudu miesten huomiota saadakseen. Miesten huomio kun on pääsääntöisesti ei-toivottua (etenkin tuntemattomien) ja jopa pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa. Telaketjufeminismisukupuoletonsuvakkiaivopesu ei ole tarttunut vielä ihan kaikkiin naisiin. Onneksi. Muuten tarttisi lähtee ulkomaille hakemaan naisellista naista.
Etköhän sinä jo nyt osta naisellisia naisia, jotka melkein haluavat tehdä vastenmielistä työtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset laittaudu miesten huomiota saadakseen. Miesten huomio kun on pääsääntöisesti ei-toivottua (etenkin tuntemattomien) ja jopa pelottavaa.
No näin ehkä Suomessa, mutta monessa muussa maassa naiset ovat hyvinkin otettuja siitä, että laittautuneena saavat miesten huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan joo. Naiset korostaa evoluution muovaamia seksuaalisia signaaleja ihan vain "itseään varten".
Samanlaista itselleen (ja muille) valehtelua kuin se kun nainen vain "ajatuis panemaan". Hups, se vain tapahtui. Kas subjektius puuttui.
Ennen kuin vedät herneen nenuun - no, taisi tapahtua jo - niin pehmennän tätä hieman sillä, että ymmärrän että meidän kulttuurissa naisia paheksutaan "helppoudesta" ja "tyrkkyydestä" (aika usein naisten itsensä toimesta). Siksi joku instagram-herutuskin pitää naamioida joksikin "ajatuksia herättäväksi" kehopositiviisuus-lässtykseksi (sexyllä alusvaatekuvalla maustettuna!). Tästä johtuu myös tämä, että naiset viimeiseen hengenvetoon väittää, että pitävät sitä tiukkaa nahkaminiä ihan vaan itseään varten kun lähtevät baariin. Ja baariinhan mennään vain pitämään hauskaa, eikä etsimään miestä. Muuten vaan vedetään ne kaikkein sexyimmät vaatteet ja meikit päälle. Ihan hassua sattumaa. Just näin.
Vierailija kirjoitti:
Ah se olisikin ihanaa kun saisi katsella hyvän näköisiä miehiä joka päivä mutta hyvin harvoin tulee vastaan itsestään huolehtiva ja ulkonäöstään välittävä mies.