Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö Fist Dates Suomi ohjelmaan

Vierailija
26.09.2019 |

mukaan jos olisit sinkku?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei, nyrkkitreffit on aina tosi jees.

Vierailija
2/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun suomalaiset on niin vaisuja näissä hauskoissa formaateissa. First dates UK on aivan mahtava, saa aina nauraa. Mä oon naimisissa joten en nyt menisi, sinkkuna ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun suomalaiset on niin vaisuja näissä hauskoissa formaateissa. First dates UK on aivan mahtava, saa aina nauraa. Mä oon naimisissa joten en nyt menisi, sinkkuna ehkä.

Onko sulla muuten kokemusta fist date jutuista?

Vierailija
4/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, enkä menisi. - poden hieman kamerapelkoa ja velä enemmän aattelutaa osallisua ohjelmaan, josta ei ole mitään varmuutta ja tietoa milloin se mahd. uusitaan... Tulee mieleeni, että olikoha Joulun välipäivinä pari vuotta sitten kun avasin elkkarin ja sieltä uli ensitreffi altarilla uusintaa; aattelehdin, että miä jos olisin itse ollu heidän asemassaan. .. tai jossain niisä nyt uusintana nähävissä napakympeistä jossain.....    

Vierailija
5/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tuolla ne aivan hämmästyy jos toinen halaa, mutta briteissä on poskipusut tuntemattomien kanssa ihan tavallisia. 

Vierailija
6/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, enkä menisi. - poden hieman kamerapelkoa ja velä enemmän aattelutaa osallisua ohjelmaan, josta ei ole mitään varmuutta ja tietoa milloin se mahd. uusitaan... Tulee mieleeni, että olikoha Joulun välipäivinä pari vuotta sitten kun avasin elkkarin ja sieltä uli ensitreffi altarilla uusintaa; aattelehdin, että miä jos olisin itse ollu heidän asemassaan. .. tai jossain niisä nyt uusintana nähävissä napakympeistä jossain.....    

Fistaaminen kameran edessä minuakin jännittäisi. ap

Vierailija
7/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍😂😂😂kuumottais

Vierailija
8/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tuolla ne aivan hämmästyy jos toinen halaa, mutta briteissä on poskipusut tuntemattomien kanssa ihan tavallisia. 

Tässä kohaa löydän sisältäni pienen suomalaisen. - Poskipusut tuttujen kesken sujuu ja luonnistuu mutta kameroiden edessä vieraan ihmisen kanssa saattaisivat poskipusut jäädä antamatta ja menisi ellei nyt kättelyksi niin halaamiseksi, sekin vasta  mahd. hyvästien kohdalla... Vaikka paljonhan se on kiinni siitä tunnetusta kemiasta; toisia on luontevampaa halata kun toisten kanssa halaaminen on vuosiem jälkeenkin haastavaa halata; eriyisesti ellei toinen tule jotenkin vastaan..   

Sinkkumies

Vierailija
9/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap koskaan oikolue kirjoitustaan ennen sen lähettämistä?

Vierailija
10/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo jos saa laittaa kypärän päähän.

Vierailija
11/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos tietäisin että saan ihastukseni pariksi.

Vierailija
12/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiinpa me suomalaiset vähemmän jäyhiä ja vitsailtais enemmän tuntemattomien kanssa.

Vierailija
13/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ohjelma myöhäisiltaan. Vink vink Maikkari 😀

Vierailija
14/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaisiinpa me suomalaiset vähemmän jäyhiä ja vitsailtais enemmän tuntemattomien kanssa.

Ja fistailtais. :D

Vierailija
15/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä ohjelma myöhäisiltaan. Vink vink Maikkari 😀

Ina mikkola vois juontaa sitä.

Vierailija
16/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin mennäkin! Tiedättekö miten sinne nuo parit muodostetaan? Tuskin ihan hakuammunnalla kuitenkaan?

Vierailija
17/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin mennäkin! Tiedättekö miten sinne nuo parit muodostetaan? Tuskin ihan hakuammunnalla kuitenkaan?

Ei hakuammunnalla. Ensin mitataan nyrkki.

Vierailija
18/18 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mieletön vitsi tää sun aloitus, ap.

Naurattaa ihan hirveästi.

Not.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme