Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kun sentään osa naisista ajattelee vielä meitä miehiä ja laittautuu kauniiksi arjessakin!

Vierailija
26.09.2019 |

Ilokseni huomasin, että sentään jotkut naiset ovat hoikkia, pukeutuvat tyylikkäästi ja naisellisesti, ovat laittaneet hiuksensa kauniisti, pitävät kauniita koruja ja ovat meikanneet hillitysti. Miehenä lämmittää mieltä, että sentään osa naisista ajattelee meitä miehiäkin ja laittautuvat kauniiksi. Kauniita naisia on ilo katsella! :)

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti joudun naisena pudottamaan sinut pilvilinnastasi ja kertoa, että uskallan hyvin suurella varmuudella sanoa, että lähes kukaan niistä naisista EI OLE laittautunut teitä miehiä varten tai miehiä miellyttääkseen, vaan vain ja ainoastaan omaksi ilokseen! Siksi, koska tykkäävät itse siitä!

Kiva aloitus Ap'eellä :) Tosin hiekottaja näköjään seuraavana kommentoi :D

Kyseenalaistan kyllä tuon että omaksi ilokseen. Jos vaikka otettaisiin sellainen hypoteettinen tilanne että joku nainen olisi vuoden yksin, siis ilman mitään kontaktia sellaiseen ympäristöön jossa tapaisi muita ihmisiä. Mitä tapahtuisi? Vieläkö vuoden päästä laittautuisi?

Öh joo :D Minä asun yksin ja käyn kaupassa n. kerran viikkoon. Teen etätöitä ja meikkaan suurimpana osana päivistä koska niinä päivinä minusta on kiva nähdä peilistä maksimaalisen kaunis nainen. En välttämättä meikkaa ollenkaan kun lähden ihmisten ilmoille, riippuu meikkaanko ollenkaan sinä päivänä ja joinain päivinä meikkaan jo aamulla joskus myöhemmin. En pelkää tippaakaan jääväni “toisten naisten” varjoon :D aina löytyy minua kauniimpi jos sille linjalle lähdetään.

Minä vain satun pitämään itsestäni tälläisenä - meikattuna tai ilman. Jos tuntuu sille että haluan tänään korostaa silmieni väriä, laitan sen ja sen väristä luomiväriä. Jos toisena päivänä tuntuu sille että hitsi mun luustoni onkin aika ihana, korostetaas sitä, niin sitten teen niin. Ihan ilman että kukaan näkee (en edes kuvaile selfieitä :D). Jos joku mies pitää minua viehättävänä niin aha. Jos joku mies pitää minua pätevänä työssäni niin aha. Kiva juttu, mutta ei se mun elämääni hetkauta :D

Onko miehillä ylipäänsä noin huono itsetunto että luullaan muiden tekevän asioita jotta toiset huomaisivat? Kerjätään mitä vain huomiota joiltain randomihmisiltä?? Ihan älytöntä ja surullista! Toivottavasti saat itsetuntosi kuntoon :(

Vierailija
82/89 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena laittaiduin aina, nyt 50 + on helpottavaa ettei enää saa huomiota, paitsi jos on oikein laittautunut. Kuitenkin sosiaalisen hyväksynnän vuoksi on hieman laitettava meikkiä ja oltava hieman naisellinen, mikä on harmittava lisävaiva. Muutenkin elämä on vaivalloista.

Eli tässä vaiheessa laittaudun toisten ihmisten takia, yleisen sosiaalisen hyväksynnän takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas naurettava aloitus. AP on jossain muussa todellisuudessa :D

Saanen kysyä mitä mieltä olet miehistä jotka laittautuvat erityisesti, koreilevat siistillä Parralla, kellolla tai vaatetuksella ja ovat erityisen hotin näköisiä? Tai pullisteleevista salimiehistä salilla? Olet varmaan sitä mieltä, että mitään tätä heti eivät tee naisia saadakseen?

Vierailija
84/89 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Helsingin keskustan kävelykadun kahvilassa istun ja katson syödessäni ohikulkijoita. Nuoret miehet pääsääntöisesti ovat samanlaisia pukeutujia: farkut ( siniset tai mustat), lenkkarityyppiset kengät, tumma pusakka, tukka leikattu viime keväänä. Tosi persoonattomia. Pari vanhempaa, hyvin pukeutunutta herraa meni ohitse ( toisella ihanan punainen kaulahuivi). Naisilla sen sijaan liehuvia lahkeita, villakangastakkeja, hameita, kenkiä ( muitakin kuin lenkkareita), asusteita. Eli tässä nyt näyttäisi naiset korjaavan potin 6-2.

Vierailija
85/89 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset laittaudu miesten huomiota saadakseen. Miesten huomio kun on pääsääntöisesti ei-toivottua (etenkin tuntemattomien) ja jopa pelottavaa.

Mikä positiivisessa huomiossa on ei-tovottua ja pelottavaa? Ei minua ainakaan naisten hymyt häiritse, enkä koe niitä aviolittolupaukseksi. Ei ahdista, ei.

Alaspäin nuoletetaan, muttei vastata kysymykseen. Kyllä minä ymmärrän , että jotktu innostuvat ahdistelemaan, tai peräti kommentoimaan törkeästi. Mutta. Mikä positiivisessa huomiossa on ei-tovottua ja pelottavaa?

Valaiskaa ymmärtämätöntä. Saatan muuttaa käytöstäni, jos pystytte perustelemaan.

Sori että jankkaan.

Anna esimerkkejä tuosta positiivisesta huomiosta? Hymyä ei lasketa tähän, kanssaihmisille voi hymyillä niin monella tavalla ja niin monenlaisista syistä. (Itse hymyilen lapsille, vanhuksille, teineille, koirille, kissoille ja kaikille muillekin, jotka syystä tai toisesta saavat minut hyvälle mielelle. Harvemmin hymyilen nähdessäni hyvännäköisen miehen - häntä saatan kyylätä ihan ilman hymynhäivää.)

Valitettavasti miehiltä saamani huomio on ollut pääsääntöisesti ahdistavaa: huutelua, viheltelyä, ehdottelua, hinnan kyselyä, käsiksi käymistä, hävytöntä, avoimen tungettelevaa tuijotusta. En keksi, millainen huomio olisi positiivista, koska en ole sellaiseen törmännyt.

Vierailija
86/89 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti joudun naisena pudottamaan sinut pilvilinnastasi ja kertoa, että uskallan hyvin suurella varmuudella sanoa, että lähes kukaan niistä naisista EI OLE laittautunut teitä miehiä varten tai miehiä miellyttääkseen, vaan vain ja ainoastaan omaksi ilokseen! Siksi, koska tykkäävät itse siitä!

Kyseenalaistan kyllä tuon että omaksi ilokseen. Jos vaikka otettaisiin sellainen hypoteettinen tilanne että joku nainen olisi vuoden yksin, siis ilman mitään kontaktia sellaiseen ympäristöön jossa tapaisi muita ihmisiä. Mitä tapahtuisi? Vieläkö vuoden päästä laittautuisi?

Öh joo :D Minä asun yksin ja käyn kaupassa n. kerran viikkoon. Teen etätöitä ja meikkaan suurimpana osana päivistä koska niinä päivinä minusta on kiva nähdä peilistä maksimaalisen kaunis nainen. En välttämättä meikkaa ollenkaan kun lähden ihmisten ilmoille, riippuu meikkaanko ollenkaan sinä päivänä ja joinain päivinä meikkaan jo aamulla joskus myöhemmin. En pelkää tippaakaan jääväni “toisten naisten” varjoon :D aina löytyy minua kauniimpi jos sille linjalle lähdetään.

Minä vain satun pitämään itsestäni tälläisenä - meikattuna tai ilman. Jos tuntuu sille että haluan tänään korostaa silmieni väriä, laitan sen ja sen väristä luomiväriä. Jos toisena päivänä tuntuu sille että hitsi mun luustoni onkin aika ihana, korostetaas sitä, niin sitten teen niin. Ihan ilman että kukaan näkee (en edes kuvaile selfieitä :D). Jos joku mies pitää minua viehättävänä niin aha. Jos joku mies pitää minua pätevänä työssäni niin aha. Kiva juttu, mutta ei se mun elämääni hetkauta :D

Onko miehillä ylipäänsä noin huono itsetunto että luullaan muiden tekevän asioita jotta toiset huomaisivat? Kerjätään mitä vain huomiota joiltain randomihmisiltä?? Ihan älytöntä ja surullista! Toivottavasti saat itsetuntosi kuntoon :(

Osaatko perustella miksi kovin harvalle miehelle on tärkeää meikata itseään vapaapäivänä? Tai ylipäätään miksi miehet eivät meikkaa itseään? Miksi sinulle on niin tärkeää oma ulkonäkö vaikka sitä kukaan ei näe? Onko sinulla hieman huono itsetunto? Ja miksi ylipäätään oletan, että ulkonäkösi paranee kun meikkaat? Miksi miesten ulkonäkö ei parane meikkaamalla?

Vierailija
87/89 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaudun ihan itseäni varten, enkä välitä hittojakaan jonkun random miehen mielipiteestä.

Vierailija
88/89 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko perustella miksi kovin harvalle miehelle on tärkeää meikata itseään vapaapäivänä? Tai ylipäätään miksi miehet eivät meikkaa itseään? Miksi sinulle on niin tärkeää oma ulkonäkö vaikka sitä kukaan ei näe? Onko sinulla hieman huono itsetunto? Ja miksi ylipäätään oletan, että ulkonäkösi paranee kun meikkaat? Miksi miesten ulkonäkö ei parane meikkaamalla?

Kyllä aika monen miehenkin ulkonäkö parantuisi meikkaammalla tai pitämällä huolta itsestä. Ihon epäpuhtaudet voisi peittää ja ihon väriä tasoittaa meikkivoiteella. Kulmat voisi vähän nyppiä ja kolot täyttää.

Entisaikoina miehet käyttivät korkokenkiä, koska se korosti sääriä. Ja korkokengät olivat tosiaan miesten kengät. Samoin miehetkin käyttivät meikkiä. Jo ihan muinaisesta Egyptistä saakka, mutta myös 1700-luvulla. Britanniassa lakimiehet käyttävät edelleen niitä hölmöjä peruukkeja.

Nykyään sitä ei vaan jostain syystä katsota sopivaksi. Tosin tämä on taas hieman muuttumassa, kun miesten ihonhoitotuotteiden määrä on kasvanut.

Vierailija
89/89 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on oikeassa.  Telaketjufeminismisukupuoletonsuvakkiaivopesu ei ole tarttunut vielä ihan kaikkiin naisiin. Onneksi. Muuten tarttisi lähtee ulkomaille hakemaan naisellista naista. 

Etköhän sinä jo nyt osta naisellisia naisia, jotka melkein haluavat tehdä vastenmielistä työtään.

Tai yrittävät antaa sellaisen mielikuvan. Ja nämä hölmöt ukot vielä uskovat illuusioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan