Ihanaa, kun sentään osa naisista ajattelee vielä meitä miehiä ja laittautuu kauniiksi arjessakin!
Ilokseni huomasin, että sentään jotkut naiset ovat hoikkia, pukeutuvat tyylikkäästi ja naisellisesti, ovat laittaneet hiuksensa kauniisti, pitävät kauniita koruja ja ovat meikanneet hillitysti. Miehenä lämmittää mieltä, että sentään osa naisista ajattelee meitä miehiäkin ja laittautuvat kauniiksi. Kauniita naisia on ilo katsella! :)
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, milloin ilahdutat naisia laittautumalla timmiksi ja hyvännäköiseksi? Olen kyllästynyt röllikkävatsaisiin lippalakkiläskeihin.
Lippalakkiläski sopisi Aapiseen.
Lasse Lippalakkiläski lakaisi ladon lautoja leikkisästi laulellen.
Lisää näitä! Mikko Möhömaha makoili matolla miettimässä maailman menoa, Roope Ruikkurumilus rakasti rannalla ryömimistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset laittaudu miesten huomiota saadakseen. Miesten huomio kun on pääsääntöisesti ei-toivottua (etenkin tuntemattomien) ja jopa pelottavaa.
No näin ehkä Suomessa, mutta monessa muussa maassa naiset ovat hyvinkin otettuja siitä, että laittautuneena saavat miesten huomiota.
Monissa muissa maissa miehetkin osaavat laittautua. Heiltä on kiva saada huomiota ja antaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti joudun naisena pudottamaan sinut pilvilinnastasi ja kertoa, että uskallan hyvin suurella varmuudella sanoa, että lähes kukaan niistä naisista EI OLE laittautunut teitä miehiä varten tai miehiä miellyttääkseen, vaan vain ja ainoastaan omaksi ilokseen! Siksi, koska tykkäävät itse siitä!
Kiva aloitus Ap'eellä :) Tosin hiekottaja näköjään seuraavana kommentoi :D
Kyseenalaistan kyllä tuon että omaksi ilokseen. Jos vaikka otettaisiin sellainen hypoteettinen tilanne että joku nainen olisi vuoden yksin, siis ilman mitään kontaktia sellaiseen ympäristöön jossa tapaisi muita ihmisiä. Mitä tapahtuisi? Vieläkö vuoden päästä laittautuisi?
Tietenkin. Tunnetko sinä yhtään naista? En nyt tarkoita äitiäsi tai isoäitejäsi.
ohis
Ihan idioottimaista väittää ettei ympäristö vaikuta laittautumiseen. Tuossa minun esimerkissä on ihan sata varma että kyllä ne meikit olisi vuoden päästä jäänyt pölyttymään, tosin toki uskoisin että ei ihan peikottareksi muuttuisi vaan olisi ennemmin sellainen elovena-neito :)
Siis eihän minun tarvitse tuntea naisia kun minulla on tämä Av-palsta :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti joudun naisena pudottamaan sinut pilvilinnastasi ja kertoa, että uskallan hyvin suurella varmuudella sanoa, että lähes kukaan niistä naisista EI OLE laittautunut teitä miehiä varten tai miehiä miellyttääkseen, vaan vain ja ainoastaan omaksi ilokseen! Siksi, koska tykkäävät itse siitä!
Niin varmaan joo. Naiset korostaa evoluution muovaamia seksuaalisia signaaleja ihan vain "itseään varten".
Samanlaista itselleen (ja muille) valehtelua kuin se kun nainen vain "ajatuis panemaan". Hups, se vain tapahtui. Kas subjektius puuttui.
Ennen kuin vedät herneen nenuun - no, taisi tapahtua jo - niin pehmennän tätä hieman sillä, että ymmärrän että meidän kulttuurissa naisia paheksutaan "helppoudesta" ja "tyrkkyydestä" (aika usein naisten itsensä toimesta). Siksi joku instagram-herutuskin pitää naamioida joksikin "ajatuksia herättäväksi" kehopositiviisuus-lässtykseksi (sexyllä alusvaatekuvalla maustettuna!). Tästä johtuu myös tämä, että naiset viimeiseen hengenvetoon väittää, että pitävät sitä tiukkaa nahkaminiä ihan vaan itseään varten kun lähtevät baariin. Ja baariinhan mennään vain pitämään hauskaa, eikä etsimään miestä. Muuten vaan vedetään ne kaikkein sexyimmät vaatteet ja meikit päälle. Ihan hassua sattumaa. Just näin.
No tämä on se just mitä en hahmota. Toiset sanoo, että naisen tavote seksissä on parisuhde aina. Eli jos nainen menee baariin kauniina se ettii parisuhdetta? Se ei voi esim mennä kännäämään ja bilettämään ja ehkä saada seksiä?
Jos haluat esiintyä netissä miehenä, kannattaa kiinnittää huomiota sanavalintoihin. Kukaan heteromies ei huokaile, että "ihanaa" jne. Te paskat trollit pilaatte koko palstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa. Telaketjufeminismisukupuoletonsuvakkiaivopesu ei ole tarttunut vielä ihan kaikkiin naisiin. Onneksi. Muuten tarttisi lähtee ulkomaille hakemaan naisellista naista.
Etköhän sinä jo nyt osta naisellisia naisia, jotka melkein haluavat tehdä vastenmielistä työtään.
Aijai kun meni suvakkihörhöllä tunteisiin. Minä olen komea heteromies jonka ei tarvi naisia ostella. Voisit säkin joskus kasvattaa pitkät naiselliset hiukset lesbosiilin sijaan ja muutenkin pitää huolta itsestäsi ja vartalostasi niin joku vois sutkin joskus huolia.
Naisissa ja miehissä on se ero että naisille ei merkitse vain ulkonäkö vaan vaativat myös käytöstä ja olemusta että toinen näyttää hyvältä.
Suomessa on paljon yllä olevia agressiivisia miehiä, siksi eivät naisten silmään näytä hyvältä vaikka koittaisivat pitää huolta itsestään.
Mitäs hllvettiä naisten meikkaaminen tai muu puunaus sinun olemiseesi vaikuttaa?
Mä olen itseäni varten laittautuja. Meikkasin aikanaan ensiapuunkin, ja vakavasti sairaana, koska siitä tuli parempi mieli ja siten olokin. Jotain normaalia kaiken kaaoksen keskellä. Mies on pysynyt rinnalla niin lihavina kuin laihoina aikoina, silloin, kun tukkaa on ollut metri ja silloin, kun sitä ei ole ollut lainkaan. Nykyään on vuodet jo kolhineet kumpaakin, mutta silti siinä toisessa näkee sen nuoren ja laittamattakin kauniin ihmisen, johon aikanaan rakastui. Olen onnekas.
Ap:n kirjoitustyylistä näkee, että kirjoittaja on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset laittaudu miesten huomiota saadakseen. Miesten huomio kun on pääsääntöisesti ei-toivottua (etenkin tuntemattomien) ja jopa pelottavaa.
No onko naisten huomio sitten toivottua?
"...Toisessa kokeessa tutkittiin sitä, saiko kateus naiset arvioimaan, että ehostettu nainen on hallitseva. Tulos ei yllättänyt. Tulokset osoittivat, että naiset todellakin tuntevat herkemmin kateutta meikattuja naisia kohtaan..."
Vierailija kirjoitti:
Eli tuijottajat peiliin tai selfietarkoituksessa kameraan koko päivän?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistan kyllä tuon että omaksi ilokseen. Jos vaikka otettaisiin sellainen hypoteettinen tilanne että joku nainen olisi vuoden yksin, siis ilman mitään kontaktia sellaiseen ympäristöön jossa tapaisi muita ihmisiä. Mitä tapahtuisi? Vieläkö vuoden päästä laittautuisi?
Kuule, maailma ei pyöri sinun ja muitten miesten k* ympärillä-ikävä totuus, mutta naiset EIVÄT laittaudu miehiä varten, sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuijottajat peiliin tai selfietarkoituksessa kameraan koko päivän?
tuijottavat
Missähän kohtaa se raja menee, jolloin nainen pukeutuu siististi, koska ei halua näyttää epäsiistiltä vs pukeutuu niin, että sillä huomioi tuntemattomia miehiä... Eikö meikin ja naisellisten vaatteiden pitäisi olla vain, noh, naisellista? Kovin harvoin tulee vaatteita valitessa nimenomaan vastakkaisen sukupuolen huomioimista.
Ap on niin oikeassa, kun olla voi.
Lähes kolmisenkymmentä naista kieltää ihan pokkana selvän tosiasian.
Olen nainen ja minusta on kiva olla huoliteltu miesten silmissä, näin on, eikä se siitä muuksi muutu.
Miksi suorastaan räjähditte aloituksesta?
Kiitos niille kaikille miehille, jotka laittautuvat päivittäin-pitävöt itsensä timminä, käyvät parturissa 2x kk, ajavat partansa, pukeutuvat tyylikkäästi, ja tuoksuvat hyvälle.Ilen kyllästynyt näihin pieruverkkareissa ja crockseissa kulkeviin kaljamahaisiin ja pahalta haiseviin jurpoihin, joita Tämä maa on pullollaan
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, maailma ei pyöri sinun ja muitten miesten k* ympärillä-ikävä totuus, mutta naiset EIVÄT laittaudu miehiä varten, sori
Parahin sisko, olet täysin oikeassa sillä:
"Sipaisu maskaraa tai poskipunaa ei pelkästään lisää naisen tyytyväisyyttä siihen, mitä hän näkee peilistä. Meikkaaminen voi merkittävästi vaikuttaa myös siihen, kuinka muut arvioivat naisen persoonallisuutta. Se, minkälaisia johtopäätöksiä ihmiset tekevät meikatusta olemuksesta riippuu arvioijan sukupuolesta."
https://www.iltalehti.fi/kauneudeksi/a/2016062721803262
:D
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin oikeassa, kun olla voi.
Lähes kolmisenkymmentä naista kieltää ihan pokkana selvän tosiasian.
Olen nainen ja minusta on kiva olla huoliteltu miesten silmissä, näin on, eikä se siitä muuksi muutu.
Miksi suorastaan räjähditte aloituksesta?
Voi voi, eipä ole uskottava tämä sinun "ulostulosi"
Kannattaa ottaa huomioon, että JOKAINEN nainen tietää, että korkkarit, pitkä tukka, punahuulet, mekko jne. Kääntää miesten päät. Silti hyvin, hyvin harva nainen pukeutuu näin. Suorastaan välttelee näitä elementtejä.
Nyt sitten jää teidän miesten selvitettäväksi, että miksi :D
Kyllä minäkin olen otettu jos mies kehuu. Ehkä johtuu siitä etten kauheasti saa huomiota miehiltä/ole miesten kanssa tekemisissä. Olisi varmaan eri juttu jos ahdisteltaisi tai tulisi jotain huuteluja.
Eri