Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin olet viimeksi ollut vanhempiesi luona? Entä milloin olet viimeksi puhunut puhelimessa heidän kanssaan?

Vierailija
31.05.2006 |

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi puhuin äitini kanssa puhelimessa eilen, ja isäni kanssa n. kaksi viikkoa sitten.

Vierailija
2/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kanssa en ole puhunut piiiitkään aikaan puhelimessa. Toki jouluna näin häntäkin, kun eivät ainakaan toistaiseksi vielä ole eronneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin luonna kävin viimeksi joskus v.2001. Isän luonna joskus -96 muistaakseni.

Äidin kanssa puhuin puhelimessa n. 2 viikkoa sitten, isän kanssa 2004.

Vierailija
4/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin hänen kanssaan puhelimessa eilen.

Isäni on kuollut.

Vierailija
5/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ettekö todella näe vanhempianne? miltä tuntuisi itse vanhana,jos lapsenne soittaisi kerta vuoteen ja kävisi joka toinen vuosi. mä en usko teitä!!!!!

Vierailija
6/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään juttelin äidin kaa puhelimessa, meillä on todella hyvät ja lämpimät välit, mitä ne eivät aina ole olleet.

Vierailija
7/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhemimessa puhutaan joka viikko.

Vierailija
8/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi he kävi meillä yökylässä pari vkoa sitten, me heillä n. kk sitten. Ollaan menossa heidän kanssa mökille tänä viikonloppuna. Matkaa meillä vain 100km.

Vierailija
9/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa puhumme puhelimessa tai " mesetämme" (kauhea sana) päivittäin, isän kanssa soittelen oikeastaan vain jos on jotain varsinaista asiaa. Äidin kanssa siis juttelen usein ihan niitä näitä. Ja vähintään kerran viikossa nähdään, monesti useammankin, kun välimatkaa ei ole kuin pari kilometriä.

Vierailija
10/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini voisi käydä meillä, jos on kova ikävä. Kotoamme löytyy kaksikin vierashuonetta. Äitini on käynyt meillä viimeksi neljä vuotta sitten.

Ja meillä on oikein hyvät välit. Olosuhteet vain eivät aina ole samanlaiset joka perheessä.

Vierailija:

siis ettekö todella näe vanhempianne? miltä tuntuisi itse vanhana,jos lapsenne soittaisi kerta vuoteen ja kävisi joka toinen vuosi. mä en usko teitä!!!!!

Vierailija
11/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tapaavat vanhempiaan usein. itselläni on enää äiti elossa,mut nähdään usein ja soitellaan lähes päivittäin,vaikka hän on välillä rasittavakin. en myöskään äitini takia halunnut muuttaa 500km:n päähän.

Vierailija
12/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa olen puhunut viimeksi puhelimessa varmaan viikko tai kaksi sitten (messengerissä sunnuntaina), isän kanssa ehkä vuosi sitten.

Vierailija
13/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eipä hirveästi kiinosta omat vanhemmat, he eivät kohdelleet minua hyvin lapsena, niin en näe mitään syytä miksi minun pitäisi heitä nykyään mielistellä. Olen vaan tyytyväinen että pääsin pois heidän luota.

Vierailija
14/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä äitinikään onneksi minusta =)

Vierailija:

en myöskään äitini takia halunnut muuttaa 500km:n päähän.

Vierailija
15/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun lätäkön toisella puolella eikä rahallisesti ole varaa käydä useammin, vaikka kuinka haluaisin.

Juuri tämän takia minun päämäärä on yrittää pitää omat lapseni mahdollisemman lähellä, ja toivon että minun matkustushalu ei ole periytynyt.

10

Vierailija:

Vierailija
16/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos äitisi haluaisi muuttaa 500 kilometrin päähän?

Vierailija:

en myöskään äitini takia halunnut muuttaa 500km:n päähän.

Vierailija
17/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro?t:8

Vierailija
18/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vanhempien luona n. kerran vuodessa, koska rahaa ja aikaa ei ole useammin. Vanhemmillani on kumpaakin enemmän, ja he käyvät luonani useammin.

2

Vierailija
19/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimeksi tänään puhuin isäni kanssa puhelimessa :)

Asuvat tuossa pellon toisella reunalla, eli tosi lähellä! :)

Vierailija
20/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan nykyään isän kanssa eri kaupungeissa, siksi ei nähdä useammin. Siskoni kanssa juttelen kanssa lähes päivittäin, samoin anopin. Isäpuolen kanssa soitellaan saman verran kuin isäni kanssa, samoin äitipuoleni kanssa.

Meillä on todella hyvät välit perheessä ja olen siitä onnellinen. Ymmärrän kyllä hyvin, miksi kaikki eivät halua vanhempiaan tavata. turha siitä on ketään syyllistää. Jos koko lapsuuden olet kuunnellut/katsellut kännääviä ja riehuvia vanhempia, niin tuskin niitä tekee mieli aikuisena enää mennä oikein erikseen tapaamaan ja pilaamaan omaa oloa. Mieheni isä on alkoholisti ja ymmärrän hänen tahtoaan pitää välimatkaa isäänsä erittäin hyvin.