Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Milloin olet viimeksi ollut vanhempiesi luona? Entä milloin olet viimeksi puhunut puhelimessa heidän kanssaan?

Vierailija
31.05.2006 |

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos välissä on paljon matkaa,mutta jokaisella on vain yhdet vanhemmat. äitini on jo 74-vuotias,joten aion käydä usein vaikka muuttaisikin 500km: n päähän. ja yhdelle,en muista numeroa,tiedoksi,etten ole riippuvainen äidistäni. ihmettelen välillä tämän palstan omituista asennetta.

Vierailija
22/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli äidin kanssa olen puhunut eilen, puhelimessa puhuttiin vissiin perjantaina viimeksi. Isän kansa oon puhunu viimeksi 19v sitten, mutta sen ajan se on ollu kuolleena, et ei ihan mun vika, että yhteydenpito on vähäistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien vanhempieni luona olin viimeksi toukukuun alussa. Äidin kanssa soitellaan joka päivä :)

Vierailija
24/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität selvästi viesteilläsi syyllistää satojen kilometrien päässä asuvia, jotka tapaavat harvemmin, kuin mitä sinä tekisit vastaavassa tilanteessa. 74 vuotias äiti on täysin eri asia, kuin minun 50 vuotias äitini. Hänellä on vielä niin paljon omaa elämää, mm. työ, ettei häntä tarvitse jatkuvasti päivystää.

Vierailija:

jos välissä on paljon matkaa,mutta jokaisella on vain yhdet vanhemmat. äitini on jo 74-vuotias,joten aion käydä usein vaikka muuttaisikin 500km: n päähän. ja yhdelle,en muista numeroa,tiedoksi,etten ole riippuvainen äidistäni. ihmettelen välillä tämän palstan omituista asennetta.

Vierailija
25/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitillä kävin lauantaina viimeks. Siä käyn ainakin kerran viikossa.

Isällä oon käyny uutena vuotena 2005, mut se ei oo koskaan kotona, joten siä on turha käydä. Isä käy n. kahen viikon välein meillä ja puhelimessa jutellaan joka päivä ihan kaikista asioista.

Isä ja äiti on mun parhaita kavereita. Molemmat vanhemmat asuvat eri paikkakunnalla, mut 30 kilsan säteellä. En tulis toimeen ilman niitä :)

Vierailija
26/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylässä, isä kuollut vajaa 2 vuotta sitten. Me muutettiin perheen yhteisellä päätöksellä yli 500 kilometriä osittain äitini takia (isän kuoleman jälkeen). Eikä kyllä kaduta yhtään.

Vierailija
27/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia sitten puhuttiin puhelimessa äidin kanssa, isän kanssa taisin puhua toissapäivänä kun se vastas äidin puhelimeen.

Ens viikonloppuna nähdään siskontytön valmistujaisissa.

Vierailija
28/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siten, että ajattelitte, että " onpa äiti jo käynyt vanhaksi, irtisanoudutaanpa töistämme, etsitään molemmat vanhempieni kotipaikkakunnalta uusi työ ja asunto ja muutetaan sinne" ?

Vai kenties siten, että vanhempien kotipaikkakunnalla oli mahdollisesti tarjolla upea työtilaisuus ja kenties jopa halpa asunto... niin ja olihan se äitikin siellä?

Vierailija:

Me muutettiin perheen yhteisellä päätöksellä yli 500 kilometriä osittain äitini takia (isän kuoleman jälkeen). Eikä kyllä kaduta yhtään.

Vierailija
29/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani muuttivat Australiaan kymmenisen vuotta sitten työn perässä. Soittaminenkaan ei ole kovin halpaa.

Syyllistäkää nyt sitten tästä.

Vierailija
30/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mutsin kaa todella läheisiä, vaikka asutaankin kaukana. Äitini kävi meillä huhtikuussa.

Vierailija
31/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme noin kerran viikossa ja lisäksi soittelemme ehkä kerran pari viikossa.

Vierailija
32/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nähdään ainakin kerran viikossa. Soitellaan silloin kun on asiaa. Lapset ja mummi puhuvat useimmin puhelimessa, kuin minä ja äiti.

Vierailija
33/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään soiteltiinkin, tai äippä paremminkin soitti, kun kertoi, että oli ostanut niitä kukkia ja että ne voisi hakea.

Vierailija
34/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kanssakin juttelin muistaakseni sunnuntaina, vaikkei mitenkään kamalan usein soitella, ja nähty on alkuvuodesta. Välimatkaa 400 km ja parin kuukauden välein nähdään.

Vierailija
35/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä käyn ehkä 2 kertaa vuodessa. Ja miksi ihmisten pitäisi pitää vanhemmistaan vain siksi, että on sattunut heidän sukulaisikseen?

Vierailija
36/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nähty viimeks viime viikonloppuna ja käydään melko usein muutenkin niiden luona, vaikka matkaa 350 km. Harvemmin käyvät meillä.

Vierailija
37/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein joka päivä näen ätiä ja isää pari kertaa viikossa =)

Vierailija
38/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain käyn vanhemmillani pariin otteeseen

Vierailija
39/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soiteltiin eilen. Viikonloppuna menen taas lasten kanssa käymään kun mieskin koko viikonlopun töissä niin ompahan hiukan ohjelmaa ja lapset rakastaa yli kaiken käydä mummulassa.

Vierailija
40/67 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun reissut on raportoinut... :D

stella80:

Ollaan mutsin kaa todella läheisiä, vaikka asutaankin kaukana. Äitini kävi meillä huhtikuussa.