Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Milloin olet viimeksi ollut vanhempiesi luona? Entä milloin olet viimeksi puhunut puhelimessa heidän kanssaan?

Vierailija
31.05.2006 |

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat naapurikaupungissa. Puhelimessa myös eilen. Puhun tosin aina äitini kanssa puhelimessa, isälläni on joku kammo puhelimeen puhumisessa eikä soita ikinä jos ei ole hätä.

Vierailija
62/67 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis ettekö todella näe vanhempianne? miltä tuntuisi itse vanhana,jos lapsenne soittaisi kerta vuoteen ja kävisi joka toinen vuosi. mä en usko teitä!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille soitan kun on asiaa, viimeksi toissapäivänä

Vierailija
64/67 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin tuolla aikaisemmin, että perheessämme on kuusi henkeä ja äidilläni pieni yksiö, joten vierailut on hankala järjestää. Silti pyrimme silloin tällöin käymään äitini luona, hän kun inhoaa matkustamista. Huomenna lähdemme käymään veljeni lakkiaisissa, vuokrasimme vierailuamme varten mökin hintaan 500 euroa viikonloppu, jotta ehdimme tavata äitiäni myös juhlan ulkopuolella. Bensaa kuluu kahden tankillisen verran matkoihin ja lisäksi mökkiin täytyy ostaa kaikki perusruokatarvikkeet, jotta lapset saavat syötävää.

Moniko teistä päivittäin äitinne luona vierailevista kyläilisi päivittäin, jos joutuisi joka kyläilystä maksamaan 700 euroa?

Ja ennenkuin syyllistäjät muistavat ilmoittaa, että eivät missään nimessä muuttaisi niin kauas vanhempiensa luota, että joutuisivat tuollaisia järjestelyitä tekemään... En minä muuttanutkaan. Äitini muutti työn perässä ja minä asun kotikaupungissani.

Vierailija
65/67 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun minä näen äitiäni kerran viikossa ja soitan kahdesti päivässä, niin kaikki jotka näkevät harvemmin, eivät rakasta vanhempiaan."

Amen

Vierailija
66/67 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nähdään kolmisen kertaa vuodessa.

Vierailija
67/67 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko käyn siellä lasten kanssa tai sitten he tulevat meille.

Puhelimessa puhun myös kerran pari viikossa joko äidin tai isän kanssa. Puhun yhtä mielelläni molempien kanssa. Asumme n. 15 km:n päässä heistä.