Onko BB:n Jukka mielestänne hyvännäköinen?
Itse en ohjelmaa katso, mutta tuo Jukka on kyllä aika hottis. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (59)
Hyvännäköinen on kyllä. Ei mikään erityisen komea, mutta ei missään nimessä rumakaan. Huomattavasti paremman näköinen kuin suomalaismiehet yleisesti.
No ei todellakaan! Kauheet lehmän silmät ja hirvee pukeutumistyyli
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen on kyllä. Ei mikään erityisen komea, mutta ei missään nimessä rumakaan. Huomattavasti paremman näköinen kuin suomalaismiehet yleisesti.
Juuri näin👍
On, mutta tietänee sen itse vähän liian hyvin.
Ei oo, on sellainen löysä amisjätkä. Hirvee pukeutumistyyli ja luonne.
Ei ole hyvännäköinen, en tykkää siitä kaulakorusta enkä tyhjästä katseesta.
Keskimääräistä paremman näköinen junttimaisella tavalla. Miehekäs vartalo.
Aluksi pidin tätä helposti talon hyvännäköisimpänä, nyt tuon kaiken julkisen panemisen ja vänkäämisen jälkeen lähinnä etoo naama.
Ihan hyvännäköinen kaveri, mutta taitaa tietää sen liian hyvin itsekin.
On mun mielestä keskivertoa paremmannäköinen ainakin kasvoistaan. Sinänsä kokonaisuus kärsii, kun vaikuttaa puheidensa perusteella, noh... Hieman simppeliltä.
Tommome söpö vauvanaama, joka on parhaimmillaan ja komea vasta +50v. Jollei sitten ukkoudu kuin William, joka nuorena oli lupaava.
No siis, hänellä on tosi symmetriset kasvot, tasainen ihonväri (posketkin on ns ulkoilleen punaiset eli eläväiset, eikä epätasaisen punaiset esim otsaata ja leuasta)... joten hän on saanut keskimääräistä paremman osuuden geenilotossa ulkonäöstä. Toki se on eri juttu, mikä ketäkin miellyttää noin niinkuin omaan silmään... toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä.
Siis häh onko hän 24? Luulin 34. Tavallisen näköinen mies, ei komea ei ruma.
Aivan perustavallisen näköinen mies. Hänestä puuttuu äijämäinen särmä, joka tekee miehestä miehen. Mutta toki hänelläkin ihailijansa löytyy. Ja tämän ohjelman jälkeen taatusti seuraa saa. En ihmettelisi yhtään, vaikka tyypistä tulisi jatkossa jonkinsortin "pikku julkkis". Ainakin Seiska-lehti ottaa avosylin vastaan uudet tulokkaat, joiden toilailuista voi kertoa kuvineen.
Ei ole mun makuun hyvännäköinen. Helmeri on söpömpi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on paremman näköinen.
No ei todellakaan ole. Jukka on hyvännäköinen vaikka ei niin miellyttävä ihminen ole.
Ville ei miellytä silmää yhtään.
Sulla on oikeus sun makuasioihisi yhtälailla kuin muillakin.
Kaunis poika. Jos haluaisi minua, niin menisin heti sänkyyn hänen kanssaan.