Onko BB:n Jukka mielestänne hyvännäköinen?
Itse en ohjelmaa katso, mutta tuo Jukka on kyllä aika hottis. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (59)
Aika moni sanoo, ettei ole. Kummallista, itse en muuten tykkää suomalaisista miehistä yhtään (olen ulkomaalainen) mutta Jukka on mielestäni tosi hyvännäköinen. Ihastuin jopa vähän.
Vierailija kirjoitti:
No kummallinen taso teil naisilla
Ai miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Luonteeltaan taitaa olla vähän vajaa? Sellainen hidas.
dodanoinniin-nin mitähän tarkoitat (hehe)
Vierailija kirjoitti:
Meni maku kun sähelsi eeviksen kanssa
Voi olla kuspää, mutta silti komea.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni sanoo, ettei ole. Kummallista, itse en muuten tykkää suomalaisista miehistä yhtään (olen ulkomaalainen) mutta Jukka on mielestäni tosi hyvännäköinen. Ihastuin jopa vähän.
Joo mäkään en tykkää teistä ulkomaalaisista naisista yhtään (olen suomalainen). Ja Jukka on ok.
Vierailija kirjoitti:
No kummallinen taso teil naisilla
MIllä perusteella? Onhan Jukka ihan perushyvännöinen mies. Luonne on taas ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mäkään en tykkää teistä ulkomaalaisista naisista yhtään (olen suomalainen). Ja Jukka on ok.
Taisi mennä vähän tunteisiin?
Liian siloposki ja nätti poika. Pidän karskimmista.
Jukka on todella rupsahtaneen näköinen 24-vuotiaaksi. Näyttää kolmekymppiseltä ja luulin aluksi että onkin mutta olemus, puheet ja eleet on jotenkin lapsellisia.
Ihan hirvee tyyppi luonteeltaan!!! Törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää yksinkertaselta jätkältä, Silmissä ei näy olevan älykästä ilmettä.
Aika tyhjä ilme kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En seuraa bb: tä, niin mitä se siis on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kysytty luonnetta vaan ulkonäköä.
Onhan se ihan hyvän näköinen mutta luonne ei ole mieleeni. Tuli taas tuossa esiin kun puhui "kirjakerholaisista" ja kuinka haluaa nähdä heidän hajoilevan. Tai siis kun itse varmaan kuitenkin kallistuisin talossa "kirjakerholaisiin" ennemmin kuin joka toisen sanan v**ulla korvaaviin juntteihin vaikken ärsyttävyydessä Tarinaa voittaisikaan :D
Vierailija kirjoitti:
mee kotiis täältä
Ulkonäöltään parhaimman näköinen mies talossa, mutta valitettavasti monet liittävät häneen muita asioita, joilla ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
T. Jesse
Ai toi on komee? Taidatte olla aika kovassa puuttessa?