Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on rumat rinnat

Vierailija
23.09.2019 |

Ihan teinistä asti olleet roikkuvat ja raskausarpiset. Häpesin niitä kovasti nuorena, nyt en enää niinkään mutta välillä toivon että ne olisivat pienemmät ja kiinteämmät. Ei niistä ole iloa edes seksissä kun eivät ole mitenkään herkät, tai sitten ovat kuukautisten aikaan, tai viikkoa ennen, niin kipeät ettei niihin voi koskea :/

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli teinistä asti kauhean pienet rinnat, kun olin anorektisen laiha monia vuosia. Silti niissä oli raskausarven näköisiä arpia, kuten mahassanikin, vaikka olin tosiaan liian laiha.

Rintani kasvoivat aina oudosti ja sitten muistaakseni 17-vuotiaana ne alkoivatkin kasvaa muutaman kuppikoon ja huomasin silloin, että minulla on ihan selkeästi tubulaariset rinnat. Olen silti tottunut niihin ja mies kuulemma pitää niistä, imetys tosin ei onnistunut koskaan kun oli kaikissa asennoissa ja helpotuksilla todella kivuliasta vielä kuukausienkin päästä. 

Rinnat ovat iso asia naisille, mutta ei se maailmaa kaada, vaikka eivät olisikaan "normaalit". Kyllähän sitä aina joskus miettii, että olisi kiva kun olisi sellaiset kuin "kuuluu olla", mutta ei sille mitään mahda, minulla ainakin on isompiakin ongelmia kuin jokin seikka ulkonäössäni. Eikä niitä tarvitse kellekään esitellä, mutta jos itseä ihan kauheasti häiritsee, voihan sitä mennä leikkaukseen, mikäli jokin terveysseikka ei sitä estä.

Ei se leikkauskaan ole mikään käänteentekevä ratkaisu. Silikonit ei ole ikuiset, ja vaikeuttaa rintasyövän diagnosointia. Kohotuksesta tulee paljon arpia, jotka voivat alkaa kiristää ja vaatia korjausta. Kaikkiin tubulaarisiin ei taida pystyä laittamaan silikoneja.

Vierailija
22/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on säälittävät ketunnokat. Seksiä en niiden takia harrasta. En myöskään voi käydä uimassa tai salilla koska en halua että muut naiset näkee. Eli pienet rinnat estävät normaalin elämän. Mutta näillä mennään. Yksin ikuisesti.

Rinnat kyllä vaikuttavat uskomattoman paljon naisen elämään ja itsetuntoon, vaikkei siitä saakaan puhua. Mulla sama, ei uimista, saunareissuja tai mitään missä joku näkisi minut alasti. Miessuhteita on ollut todella vähän, eikä ikinä mitään irto - tai seksisuhteita koska olen antanut lähestyjille pakit -en halua näyttäytyä alasti, koska en kestä nähdä miehen pettynyttä naamaa ja kuulla kommentteja. Tunnelma kyllä lässähtää näiden rumilusten ansiosta tehokkaasti. Olisi kiva tuntea itsensä edes kerran halutuksi seksikkääksi ja naiseksi, mutta ei tule tapahtumaan näillä seteillä. Elämä on todella sattumanvaraista ja epäreilua.

Pahinta tuo on varmaan, jos muuten on kaunis ja hyväkroppainen. Sellainen, jolle oma ulkonäkö on tärkeä ja asia, johon muut ihastuvat tai ehkä kadehtivat. Pettymyksiä tai vahingoniloa ei halua aiheuttaa. Vai onko syvempi syy sittenkin lapsuudentraumojen aiheuttama huono itsetunto ja luottamuspula ihmisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan rinnat ei ole kauniit, mutta ne on seksikkäät ja eroottiset. En itsekään kehtaa käydä uimahallissa tai illanvietoissa joissa on sekasauna, koska rintani on niin huomiota herättävät. Ne on kookkaat (suhteessa muuhun vartalooni) ja siksi siis ei mitkään terhakat ketunnokat, nännipihat on isot ja venyneet, ja nännit törröttävät. En halua, että kukaan katselee niitä (muuta kuin makuuhuoneen puolella), koska se on kiusallista. Silti ihan tykkään rinnoistani, toki ne voisi olla pienemmät ja terhakammat. Käytän mahdollisimman ohuita liivejä, jotta rinnat ei näyttäisi yhtään suuremmilta kuin ovatkaan, mutta silti ne näyttävät vaatteetkin päällä typerän suurilta, eikä monet vaatteet näytä sen takia hyvältä päälläni.

Vierailija
24/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on säälittävät ketunnokat. Seksiä en niiden takia harrasta. En myöskään voi käydä uimassa tai salilla koska en halua että muut naiset näkee. Eli pienet rinnat estävät normaalin elämän. Mutta näillä mennään. Yksin ikuisesti.

Rinnat kyllä vaikuttavat uskomattoman paljon naisen elämään ja itsetuntoon, vaikkei siitä saakaan puhua. Mulla sama, ei uimista, saunareissuja tai mitään missä joku näkisi minut alasti. Miessuhteita on ollut todella vähän, eikä ikinä mitään irto - tai seksisuhteita koska olen antanut lähestyjille pakit -en halua näyttäytyä alasti, koska en kestä nähdä miehen pettynyttä naamaa ja kuulla kommentteja. Tunnelma kyllä lässähtää näiden rumilusten ansiosta tehokkaasti. Olisi kiva tuntea itsensä edes kerran halutuksi seksikkääksi ja naiseksi, mutta ei tule tapahtumaan näillä seteillä. Elämä on todella sattumanvaraista ja epäreilua.

Pahinta tuo on varmaan, jos muuten on kaunis ja hyväkroppainen. Sellainen, jolle oma ulkonäkö on tärkeä ja asia, johon muut ihastuvat tai ehkä kadehtivat. Pettymyksiä tai vahingoniloa ei halua aiheuttaa. Vai onko syvempi syy sittenkin lapsuudentraumojen aiheuttama huono itsetunto ja luottamuspula ihmisiin?

Joillain voi tietenkin huono itsetunto heijastua jonkinlaisina ulkonäkötraumoina, mutta ainakin omalla kohdallani tiedän, että en kuvittele mitään. Tiedän miltä nätit rinnat näyttää, mutta ovat pienet ja rumat ja olen saanut myös kuulla niistä huonoja kommentteja.

Vierailija
25/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut ajatella että olen muutakin kuin pienet tissini. Nainen on muutakin kuin tissit, oli ne millaiset tahansa.

Uimahalleissa käynti on avartava kokemus. Siellä on niin monenlaista naista, ihan tavallisia, omalla tavallaan jokainen kauniita.

Arvostakaa itseänne hyvät naiset. Kuten RuPaul sanoo:"If you don't love yourself, how in the h*ll you gonna love somebody else?".

Vierailija
26/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan omiani, olleet aina isohkot, roikkuvat. Hyvä, että edes näen nännini ja ikää vasta 30v., mutta jostain syystä miehille kelpaa ja eivät saa tarpeekseen. Välillä pitää tisseillä tukehduttaa, tuntuu kuulemma niin hyvältä. Onneksi jollekin kelpaa, vaikka itse ei pidä..

Vierailija
27/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä: isot ja todella roikkuvat. Teininä laitoin irc-galleriaan bikinikuvan ja ihastukseni (tyttö) kommentoi omassa ”salaisessa” blogissaan, että rumimmat rinnat mitä se on koskaan nähnyt. Silloin olin vielä normaalipainoinen. Nyt yli kolmekymppisenä ja reilusti ylipainoisena... no, tykkään uimisesta ja se on ainoa liikunta mitä harrastan, joten käyn uimahallissa järkyttämässä ihmisiä.

Kotona viihdyn ilman rintsikoita, mies tykkää rinnoistani eikä sitä haittaa että paidan läpi näkyy nännit ihan eri kohdassa kuin minä toivoisin. Tai se miltä näytän alasti. Sen kanssa on vain elettävä.

Rintojen rumuudesta huolimatta minulla oli nännilävistykset 14 vuotta, tykkäsin niistä todella ihan ulkonäön takia, mutta otin juuri pois koska synnytän pian esikoiseni ja aion imettää. Saa nähdä miltä rinnat näyttävät sen jälkeen, tuskin tästä paljon rumemmaksi voi enää mennä.

Vierailija
28/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut ajatella että olen muutakin kuin pienet tissini. Nainen on muutakin kuin tissit, oli ne millaiset tahansa.

Uimahalleissa käynti on avartava kokemus. Siellä on niin monenlaista naista, ihan tavallisia, omalla tavallaan jokainen kauniita.

Arvostakaa itseänne hyvät naiset. Kuten RuPaul sanoo:"If you don't love yourself, how in the h*ll you gonna love somebody else?".

Toisten rakastaminen on helppoa, paljon vaikeampaa on löytää ja vastaanottaa, jos hyvä tuuri käy, tarjottua rakkautta, jos sattuu olemaan rumilla tisseillä varustettu.

Vierailija
29/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RuPaulin kommenttiin: En mitenkään.

Vierailija
30/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vihaan omiani, olleet aina isohkot, roikkuvat. Hyvä, että edes näen nännini ja ikää vasta 30v., mutta jostain syystä miehille kelpaa ja eivät saa tarpeekseen. Välillä pitää tisseillä tukehduttaa, tuntuu kuulemma niin hyvältä. Onneksi jollekin kelpaa, vaikka itse ei pidä..

Kas kummaa, isot rinnat kelpaa miehille. Todella yllättävää.

Vierailija
31/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sitten varmaan rumat ole jos kerran kelpaavat. Oikeasti rumat rinnat on sellaiset, että miestä ei enää ekan seks ikerran jälkeen näy.

T. Rumatissinen

Vierailija
32/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rumat tissit myös, ei ole aina ollut. Myös alapäässä on suonikohjuja, jotka rumentavat.

Yritä tässä sitten olla kiinnostunut seksistä kun olo on kuin kauhuelokuvasta.

Vierailija
33/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten rakastaminen on helppoa, paljon vaikeampaa on löytää ja vastaanottaa, jos hyvä tuuri käy, tarjottua rakkautta, jos sattuu olemaan rumilla tisseillä varustettu.

Kyllä ruma nainen rumille rinnoilla voi saada rakkautta, koska hänestä on kiinnostuttu rumuudesta huolimatta.

Kauniille naiselle rumilla rinnoilla tuo on paljon vaikeampaa, koska hänestä on kiinnostuttu ulkonäön takia.

Vierailija
34/89 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkää en tykkää omistani, mutta eipä niitä kenellekään tarvii esitelläkään..

Voisin imasta helposti. Slurppss ja hellä puristus.

Vierailija
35/89 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Menemättä yksityiskohtiin tissien osalta olen muuten kaunis ja hyvävartaloinen. Nämä ominaisuudet ei kuitenkaan kompensoi, vaan suhteet hiipuvat nopeasti innostuneen alun jälkeen. Itseluottamuksen puutekaan näin vanhempana ei ole ongelma. En oikein tiedä mitä tehdä, kun vedän selkeästi puoleeni tätä pohjimmiltaan pinnallista miestyyppiä, vaikka miten yritän seuloa. Ehkä seuraavassa elämässä kohtalotoverit?

Vierailija
36/89 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please laittakaa niistä rinnoista kuvia niin voidaan keskustella niistä paremmin.

Vierailija
37/89 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin, mutta onneksi kukaan ei näe vaatteiden läpi 😄

Vierailija
38/89 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Please laittakaa niistä rinnoista kuvia niin voidaan keskustella niistä paremmin.

Ei ole tarvetta keskustella niistä tarkemmin, eikä olla minkään runkkuringin arvosteltavana.

Vierailija
39/89 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi katsella kuvia rumista rinnoista, paitsi pilkatakseen?

Luuletko, että rumarintaisten itsetunto ei ole jo tarpeeksi alhaalla asian suhteen ja joku haluaisi asettaa itsensä julkisesti arvosteltavaksi?

Vierailija
40/89 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan lohduta, mutta mullakin on rumat rinnat. Ne on pienet ja suipohkot, nännipihat on pulleat ja tissin kuvatukset ovat myöskin keskenään eri muotoiset. Hlvetin kamalat, näistä ei todellakaan ole seksissä mitään iloa, eikä imetyskään sujunut. Terveyssyistä en voi edes silkkareita hankkia. Hienoa olla naisen irvikuva.

Kuulostaa siltä, että rintasi ovat tubulaariset. Se on kehityshäiriö, joten näitä leikataan julkisellakin.