Mulla on rumat rinnat
Ihan teinistä asti olleet roikkuvat ja raskausarpiset. Häpesin niitä kovasti nuorena, nyt en enää niinkään mutta välillä toivon että ne olisivat pienemmät ja kiinteämmät. Ei niistä ole iloa edes seksissä kun eivät ole mitenkään herkät, tai sitten ovat kuukautisten aikaan, tai viikkoa ennen, niin kipeät ettei niihin voi koskea :/
Kommentit (89)
Sama täällä, kaikki mestat jossa pitää olla vähissä vaatteissa (uimahallit, uimarannat jne) ahdistaa, kun on tämmönen hädintuskin A-kuppi. N22, normaalipainoinen. Säästökuurilla oon implantteihin tai rintaterapiaan, en ole vielä päättänyt kummalla meen mutta haluan tehdä oman minäkuvani takia helvetti asialle jotain. Mitään överibarbie-tissejä en kaipaa, mutta kunnollinen B/C-kuppi ois jo riittävä. Yks frendeistä kävi kesällä tuolla titfitness.fi :ssä, ja sai just sen noin yhden kuppikoon lisää. Ois myös vähän turvallinen, luonnollinen ja halvempi kuin implantit, ja ois "rahat takaisin takuu" .. mutta C-kuppiin on ehkä turvauduttava implantteihin. Ens kesänä jotain teen asialle kun oon ehtinyt säästämään joka tilistä, katotaan mitä keksin. Voimia muillekin :(
Geenilotto, VMP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vihaan omiani, olleet aina isohkot, roikkuvat. Hyvä, että edes näen nännini ja ikää vasta 30v., mutta jostain syystä miehille kelpaa ja eivät saa tarpeekseen. Välillä pitää tisseillä tukehduttaa, tuntuu kuulemma niin hyvältä. Onneksi jollekin kelpaa, vaikka itse ei pidä..
Ei ne sitten varmaan rumat ole jos kerran kelpaavat. Oikeasti rumat rinnat on sellaiset, että miestä ei enää ekan seks ikerran jälkeen näy.
T. Rumatissinen
En pysty olemaan samaa mieltä kanssasi. Jos sinä tykkäät jostain ihmisestä tosi paljon, niin olisiko yhden kehonosan merkitys niin iso, että jättäisit hänet? Minä en tekisi niin, enkä ole tehnyt. Ihmisen kanssa ollaan hänen kaikkien ominaisuuksien (eniten sielussa olevien) kanssa.
Enemmän merkitystä on sillä miten ihminen saa sinun olosi tuntemaan ja miten hän oman maailmansa kokee. Jos hänellä itsellään on koko ajan huono olo, esim vihaa itseään tai jotain osaansa syvästi, niin se viha näkyy myös siinä suhteessa. Seksi ei ole mukavaa jos toinen on ihan muissa maailmoissa miettimässä "mun rinnat on kamalat, toivottavasti se ei katso mun rintoja, mitähän se näistä tykkää, vihaa varmaan niitä niinkuin minäkin".
Itsevihasta on pitkä matka itsensä hyväksymiseen, mutta se kannattaisi kuitenkin yrittää saavuttaa. Meillä on vain tämä yksi elämä ja hukkaanhan se menee jos siitä ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkää en tykkää omistani, mutta eipä niitä kenellekään tarvii esitelläkään..
Voisin imasta helposti. Slurppss ja hellä puristus.
Helposti?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiltä kysyy, niin sanovat että rumia rintoja ei olekaan.
Naiset on aina liian kriittisiä itseään ja ulkonäköjään kohtaan, ja vertailevat itseään kuvien ja videoiden photoshopattuihin naisiin.
Tuossa hyvä ennen ja jälkeen kuvaesimerkki siitä mitä muutamalla photoshopin klikkauksella saa aikaan rintojen kohdalta, ja porukka menee halpaan ja saa huonon itsetunnon kun kuvittelee että joku olisi täydellisempi.
Miksi kukaan photoshoppaisi jos miehet ei niistä tykkäisi?
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Menemättä yksityiskohtiin tissien osalta olen muuten kaunis ja hyvävartaloinen. Nämä ominaisuudet ei kuitenkaan kompensoi, vaan suhteet hiipuvat nopeasti innostuneen alun jälkeen. Itseluottamuksen puutekaan näin vanhempana ei ole ongelma. En oikein tiedä mitä tehdä, kun vedän selkeästi puoleeni tätä pohjimmiltaan pinnallista miestyyppiä, vaikka miten yritän seuloa. Ehkä seuraavassa elämässä kohtalotoverit?
Sinä voit tehdä itseäsi helposti vaatimattomamman jos et meikkaa ja pukeudut löysästi, ettei kaunis vartalo houkuttele vain pinnallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut ajatella että olen muutakin kuin pienet tissini. Nainen on muutakin kuin tissit, oli ne millaiset tahansa.
Uimahalleissa käynti on avartava kokemus. Siellä on niin monenlaista naista, ihan tavallisia, omalla tavallaan jokainen kauniita.Arvostakaa itseänne hyvät naiset. Kuten RuPaul sanoo:"If you don't love yourself, how in the h*ll you gonna love somebody else?".
Itselleni uimahalleissa käynti on aina ollut mitä masentavin kokemus. En ole koskaan nähnyt siellä itseäni rumempia naisia, kroppani on niin muotopuoli että 60-kymppiset mummotkin näyttävät paremmilta. Näin oli jo kun olin vasta parikymppinen. Terv.: sairaalloisen obeesi, ei persettä ei tissejä mutta valtava paskamaha ja kauttaaltaan roikkuva nahka
Tiesittehän, että näitä rintojen kehityshäiriöitä korjataan tosiaan julkisella puolella? Kyseessä on tällöin korjausleikkaus, eikä kosmeettinen.
Tapoja on kaksi: rasvansiirto (johon tarvitaan useampia leikkauksia ja rinnan tubulaarisuus hyvin heikosti silloinkaan paranee) ja proteesi.
Itselleni on tehty korjauleikkaus jälkimmäisellä vaihtoehdolla. Rasvansiirto ei ollut mahdollinen, sillä tarpeeksi ylimääräistä rasvaa ei kropassani ollut. Kirurgin kanssa päätettiin että laitetaan pienimmät proteesit mitä löytyy, mitään "himohinkkejä" ei siellä leikkauteta itselleen. Ja viime kädessä kirurgi tekee sen päätöksen mikä on sopiva koko ja muoto proteesille.
Rintani eivät ikinä lähteneet oikein kunnolla kehittymään, ja sitten yläasteiässä ainoastaan toinen kasvoi pari kuppikokoa isommaksi kuin toinen. Myös rinnat olivat hyvin suippomaiset ja tubulaariset. Tubulaarisuuden vuoksi en myöskään pystynyt imettämään.
Leikkaus on aina riski, jota kannattaa miettiä tarkoin. Rintojen kehittymättömyys on kuitenkin ollut aina todella arka paikka minulle ja vaikuttanut suuresti itsetuntooni, joten itselleni päätös ei ollut vaikea kun sain leikkauksen mahdollisuudesta kuulla.
Rohkeasti vaan viemään asiaa eteenpäin, jos siltä tuntuu. Asialle kun on tehtävissä jotakin!
Ei ole olemassa rumia rintoja, paitsi luonnottomat silikonipallopuolikkaat. Ne ovat ongelmajätettä ja muovia eivätkä enää kuulu 2010-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiltä kysyy, niin sanovat että rumia rintoja ei olekaan.
Naiset on aina liian kriittisiä itseään ja ulkonäköjään kohtaan, ja vertailevat itseään kuvien ja videoiden photoshopattuihin naisiin.
Tuossa hyvä ennen ja jälkeen kuvaesimerkki siitä mitä muutamalla photoshopin klikkauksella saa aikaan rintojen kohdalta, ja porukka menee halpaan ja saa huonon itsetunnon kun kuvittelee että joku olisi täydellisempi.
Miksi kukaan photoshoppaisi jos miehet ei niistä tykkäisi?
Musta tuntuu siltä että niitä photoshopataan siksi jotta kaikki naiset haluaisivat sellaiset joita heillä ei ole, eli suuremmat, pienemmät, kiinteämmät, saman kokoiset. Rinta-implanttibisnes kukoistaa naisten huonojen itsetuntojen takia.
EI miehet välitä photoshoppauksista, heille kelpaa kaikki rinnat :)
Minusta olisi ihanaa omistaa pienet kiinteät rinnat ja kauniit nännit, voisi olla ilman rintsikoita. Kuin AA-B kuppiset näytösmallit joilla joskus läpikuultavia paitoja catwalkilla.
Näillä D-kupeilla ei viitsi rintsikoitta kulkea. Tulisi aivan liian härski olo.
Mullakin on rumat rinnat. Ei haittaa elämääni millään tavalla.
Nina22_F kirjoitti:
Sama täällä, kaikki mestat jossa pitää olla vähissä vaatteissa (uimahallit, uimarannat jne) ahdistaa, kun on tämmönen hädintuskin A-kuppi. N22, normaalipainoinen. Säästökuurilla oon implantteihin tai rintaterapiaan, en ole vielä päättänyt kummalla meen mutta haluan tehdä oman minäkuvani takia helvetti asialle jotain. Mitään överibarbie-tissejä en kaipaa, mutta kunnollinen B/C-kuppi ois jo riittävä. Yks frendeistä kävi kesällä tuolla titfitness.fi :ssä, ja sai just sen noin yhden kuppikoon lisää. Ois myös vähän turvallinen, luonnollinen ja halvempi kuin implantit, ja ois "rahat takaisin takuu" .. mutta C-kuppiin on ehkä turvauduttava implantteihin. Ens kesänä jotain teen asialle kun oon ehtinyt säästämään joka tilistä, katotaan mitä keksin. Voimia muillekin :(
Geenilotto, VMP.
Hivenen kyllä kallis tuo ”Titfitness”, hinta alkaen 2500€.. :D Samalla rahalla saa jo Virosta silarit ja silloin se rintojen suureneminen on varmaa. Itse en luottaisi, että tolla Titfitness:in hieronnalla, ruokavalio- ja liikuntaohjeilla saa kovinkaan kummoisia ja pysyviä muutoksia. 2500 € on kyllä järkyttävä summa tuollaisesta, jos olisi selkeesti halvempi, niin voisi vaikka kokeillakin
Niin on minullakin, ja vielä täysin hyödyttömätkin, kun ei näillä onnistunut imetyskään ja lapsia on kolme. Voisin poistattaa nämä hyödyttömän, rumat, manboobseja muistuttavat tubut kokonaan.
Mulla on kanssa pienet ketunnokat joissa isot pulleat nänninpihat. Koskettaessa muotoutuu pyöreämmiksi ja nänninpiha "vetäytyy", mutta ennnen sitä aika kamalat mielestäni. Tämä ei kyllä sinällään haittaa minua eikä tunnu haittaavan miestänikään tai ketään aikaisempaa kumppania. Toki varmaan toivoisi että minulla olisi isommat, mutta kyllähän minäkin toivoisin hänellä olevan isommat lihakset ja enemmän tukkaa päässä. Näillä mennään enkä jaksa keskittyä omiin tai hänen mahdollisiin ulkoisiin virheisiin.
Itkettää tämä ketju. Olette niin armottomia itseänne kohtaan :-(
Mullakin oli tubulaariset rinnat, mutta löysin termin vasta lapset saatuani. Poikaystäväni ovat aina pitäneet rinnoistani. Raskausaikana rinnat kehittyivät jonkin verran, ja näyttävät nyt imetysten jälkeen kai ihan tavallisilta. Nännipihat tosin ovat suuret. Miksi kaikilla pitäisi olla samanlaiset rinnat? Kenelleniitä näytetään? Liivejäkin saa vaikka minkälaisia, joilla voi figuuriaan muokata.
Mulla oli a-kupin rumat ketunnokat. Vihasin niitä. Raskauksien myötä kasvoivat ja olivat vihdoin isommat ja nätit, mutta valuivat maitoa jatkuvasti, paitsi lapsi ei niistä saanut ikinä tarpeeksi syödäkseen. Sitten imetyksien loputtua jäljellä on roikkuvat arpiset hikiset nahkapussit joihin kävisin tekemässä rasvansiirron (ja ehkä kiristyksen) jos olisi yhtään ylimääräistä rahaa...
Voin sanoa että nämä on ihan saatanasta.
Silikoneilla voi korjata tilanteen.
30 vuotta lääkärintyötä ja 10-20 potilasta päivittäin tavanneena kaikkia ketjussa kuvattuja rintoja yhdistää se, että ovat normaaleja,tavallisia ja yleisiä.
Netti,some,Instagram,Photoshop ja se,että valtaosa meistä viettää vapaa-aikansa älylaitteella on vääristänyt meidän käsitystä ulkonäöstä ja erityisesti Naisen ulkonäöstä.
Tämän ketjun rintojen ulkonäkö on totta ja normaalia. Ei somepostausten.
Kannustan kaikkia rohkeasti olemaan oma itsensä.
Yllätyin H&M alusvaateosastolla, kuinka massiivisti topattuja rintaliivit ovat. A-kupin ketunnokkakin laittaa topatut liivit ja t-paita päällä näyttää ihan toisenlaiselta.
Mutta entäs toisin päin? Ketjun aihe oli rumat tissit. Nättejä voit googlailla tissisivustoilta.