Pelkään että siskoni on ihastunut tyttöystävääni. Neuvoja?
Minä ja tyttöystäväni olemme olleet yhdessä nyt 2,5 vuotta ja meillä on todella hyvä suhde. Siskoni ja minä olemme aina olleet läheisiä, joten olin todella iloinen, kun hän ja tyttöystäväni tapasivat ja tulivat heti toimeen. He tulevat toimeen uskomattoman hyvin, ja se on ollut tosi hienoa. (Ehkä on syytä mainita, että molemmat ovat biseksuaaleja).
Kaikki oli normaalia kunnes tilanne muuttui noin 3 kuukautta sitten. He alkoivat viettää yhdessä aikaa useammin kuin tavallisesti, tekivät päiväretkiä, olivat yökylässä toistensa luona ja kävivät illallisella jne. En aluksi välittänyt siitä, ajattelin sen olevan hienoa, että elämäni kaksi tärkeintä naista ovat niin hyviä ystäviä.
Sitten siskoni "Anni" alkoi heittää kommentteja, että jos me koskaan erottaisiin, hän olisi ensimmäisenä jonossa pyytämään tyttöystävääni "Emmaa" treffeille. Anni kutsuu Emmaa "rakkaakseen" ja seuraa häntä kuin eksynyt pentu. Anni sanoo, että Emma on meidän tyttöystävämme ja vannon, että hän tulee mustasukkaiseksi, kun minä juttelen Emman kanssa. SITTEN viime viikolla kun tulin töistä kotiin, kuulin heidän juttelevan olohuoneessa. Se, mitä kuulin, häiritsi minua todella paljon. Siskoni sanoi: "Voi vitsi. Minä olen niin ihastunut suhun." halukkaimmalla äänellä, mitä olen koskaan kuullut (en todellakaan tykännyt tuon kirjoittamisesta).
Emma nauroi ja heidän keskustelunsa jatkui, mutta se jäi minua vaivaamaan, joten kysyin myöhemmin Emmalta, mistä he puhuivat. Hän kertoi, että he olivat käyneet aiemmin päivällä ostoksilla ja pitivät toisilleen pientä muotinäytöstä. Hän sanoi, että tuollaiset kommentit ovat normaaleja tyttökavereiden kesken eikä siitä tarvitse olla huolissaan. Se kuulosti järkevältä ja minä luotan Emmaan.
Päätin puhua Annille. Kysyin, miten heidän shoppailupäivänsä meni jne., ja sitten kysyin varovasti, mistä tuo ihastumiskommenti oli peräisin. Hän tuli Erittäin puolustuskannalle ja syytti minua kateudesta hänen ja Emman suhteeseen, sitten hän käski minun "kasva nyt v * *ttu aikuiseksi".
En ole huolissani siitä, että Emma tekisi jotain selkäni takana pettääkseen minua, enkä ole koskaan ollutkaan. Minua vain ärsyttää tapa, jolla siskoni käyttäytyy, enkä tiedä, miten lähestyisin tätä asiaa pahoittamatta kenenkään mieltä. Mitä mieltä te olette, miten minun tulisi toimia?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä tussujen litinää ja loisketta. Kysy kolmenkimppaa.
Olet sairas.
T. Ap
Jos luotat Emmaan, et voi muuta kuin jatkaa elämää. Jokainen on vastuussa omista tekemisistään, joten jos Anni alkaa vikitellä Emmaa, Emma sitten päättää miten asiaan suhtautuu.
Toivon että ap on provo. Miten mies rupeaa seurustelemaan bi- naisen kanssa, ei voi ymmärtää. Tosin jos ap itse myös on bi niin voisi ymmärtää...
Tämä aloitus on täällä jatkuvasti. Mene jollekin fantasiapalstalle, et ole oikeassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että ap on provo. Miten mies rupeaa seurustelemaan bi- naisen kanssa, ei voi ymmärtää. Tosin jos ap itse myös on bi niin voisi ymmärtää...
Eiköhän melkein jokainen nainen nykyisin ole tehnyt kaikenlaisia kokeiluja seksuaalisuutensa kanssa.
Kosta sille ja mene Jorman luo. Oletan että itsekin olet bi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän melkein jokainen nainen nykyisin ole tehnyt kaikenlaisia kokeiluja seksuaalisuutensa kanssa.
Mistä tällainen uskomus tulee? Ei heteronainen sekstaile toisen naisen kanssa, koskaan ja missään tilanteessa. Aivan sairas väite.
T. Heteronainen 52 vee
Aloitus on kuin jostain Reginan seksifantasiapalstalta. Huono.
Olipa sentään vähän nähty vaivaa provon eteen.
Vierailija kirjoitti:
Kosta sille ja mene Jorman luo. Oletan että itsekin olet bi.
Juuri noin, menet Jorsen kanssa sisaresi ja tyttöystäväsi luo ja annat J:lle perääsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen uskomus tulee? Ei heteronainen sekstaile toisen naisen kanssa, koskaan ja missään tilanteessa. Aivan sairas väite.
T. Heteronainen 52 vee
Ei ole mitenkään tavatonta, että heterolla on jokin kokeilu, tai yrittää saada miesten huomiota pussailemalla tyttöjen kesken. Näin biseksuaalina häiritsee, kun vastaan tulee naisia joista ei tiedä onko ne tosissaan vai ei.
Tilaa gay kansan uutiset .sieltä sulle oma pekka
Kolmen kimppa on paras pimppa. Olisi suorastaan huumaavaa katsella touhujanne ja voisin samalla vetää käteen ja kenties alistaisitte monia nuolettamalla vuorotellen tuoksukkaat peräaukkonne minulla vuorotellen. Sperma lentäisi kyllä välittömästi.
-Till Lindemann
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Heteronainen 52 vee
Ei ole mitenkään tavatonta, että heterolla on jokin kokeilu, tai yrittää saada miesten huomiota pussailemalla tyttöjen kesken. Näin biseksuaalina häiritsee, kun vastaan tulee naisia joista ei tiedä onko ne tosissaan vai ei.
Ei yksi kerta homoksi tee jos sen ottaa huumorilla. Ja kymmenennestä kerrasta kaikki nollaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Heteronainen 52 vee
Problem solved: voin vakuuttaa sinulle että nainen joka edes pussailee toisen naisen kanssa EI ole hetero.
T. Se sama N 52 vee
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus on täällä jatkuvasti. Mene jollekin fantasiapalstalle, et ole oikeassa paikassa.
Tuo aloittajatyyppi voi keskustella toisen aloituksensa kanssa, jossa pelkää veljensä ihastuneen äitinsä uuteen miesystävään. Huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloittajatyyppi voi keskustella toisen aloituksensa kanssa, jossa pelkää veljensä ihastuneen äitinsä uuteen miesystävään. Huvinsa kullakin.
Aika raju perhe kyseessä, sääliksi käy ap, ta.🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
T. Ap
Litsis lätsis lättäpimppaa !!!