Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on rumat rinnat

Vierailija
23.09.2019 |

Ihan teinistä asti olleet roikkuvat ja raskausarpiset. Häpesin niitä kovasti nuorena, nyt en enää niinkään mutta välillä toivon että ne olisivat pienemmät ja kiinteämmät. Ei niistä ole iloa edes seksissä kun eivät ole mitenkään herkät, tai sitten ovat kuukautisten aikaan, tai viikkoa ennen, niin kipeät ettei niihin voi koskea :/

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin H&M alusvaateosastolla, kuinka massiivisti topattuja rintaliivit ovat. A-kupin ketunnokkakin laittaa topatut liivit ja t-paita päällä näyttää ihan toisenlaiselta.

Joo, muakin luulisi runsaspoviseksi, mutta käytän topattuja rintsikoita ja niiden päällä vielä urheilutoppia liivejen saumoja häivyttämässä ja vaatteet päällä näytän kurvikkaalta, vaikka oon A-kuppi.

Vierailija
82/89 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rumat rinnat. Ovat vain kuin rasvanpalaset eli rintojen väliin jää väli ja sojottavat vähän ulospäin. Eivät täytä jotenkin rintsikan kuppia hyvin. Ovat vähän kuin miesten rinnat mutta eivät kuitenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettää tämä ketju. Olette niin armottomia itseänne kohtaan :-(

Mullakin oli tubulaariset rinnat, mutta löysin termin vasta lapset saatuani. Poikaystäväni ovat aina pitäneet rinnoistani. Raskausaikana rinnat kehittyivät jonkin verran, ja näyttävät nyt imetysten jälkeen kai ihan tavallisilta. Nännipihat tosin ovat suuret. Miksi kaikilla pitäisi olla samanlaiset rinnat? Kenelleniitä näytetään? Liivejäkin saa vaikka minkälaisia, joilla voi figuuriaan muokata.

No hyvähän se on sanoa jos kerran poikaystäväsi ovat aina pitänert rinnoistasi! Minä taas olin ihan tyytyväinen rintoihini kunnes huomasin että ne muutamat miehet jotka jollain tapaa minusta kiinnostui eivät koskekaan niihin, ja kerran yksi sanoi että ei voi seurustella kanssani koska pitää vain isoista rinnoista. Nyt olen ollut sinkku kohta 8 vuotta.

Vierailija
84/89 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähärinä oon nähnyt paljon kauniita ja kiinteitä rintoja hoikilla ja synnyttämättömillä 90-vuotiailla. Lihavilla rinnat rupsahtaa rumasti, makuulla roikkuvat molemmin puolin sängyllä vartalon ja käsivarsien välissä-ikäänkuin kyljissä. Eli rintojen ulkonäön kannalta suositaan painonhallintaa. Nuorella läskillä rinnat voi olla vielä kivannäköiset. Moni nuori ylipainoinen pitää itseään isorintaisena vaikka on vain lihava ja normaalipainossa läski lähtisi myös rinnoista. Harva aa-kupin omaava on lihava.

Vierailija
85/89 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aina ollut pienet A-kupin rinnat. Ne ovat ihan nätit, mutta itsetuntoa alentaneet, koska joka puolella toitotetaan, että naisella pitää olla isot rinnat.

Miehiä kyllä olen aina saanut, eikä kukaan ole päin naamaa rumaa sanaa sanoneet.

Ikinä en kuitenkaan silikoneja laittaisi ja toivon, että vuodet kohtelisi armollisesti näitä pieniä rintojani. Todennäköisesti eivät ainakaan ala roikkumaan :D

Se hyvä puoli hoikkuudessa ja pienirintaisuudessa on, että edelleen 35-vuotiaana olemus on tyttömäinen.

Vierailija
86/89 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina ollut pienet A-kupin rinnat. Ne ovat ihan nätit, mutta itsetuntoa alentaneet, koska joka puolella toitotetaan, että naisella pitää olla isot rinnat.

Miehiä kyllä olen aina saanut, eikä kukaan ole päin naamaa rumaa sanaa sanoneet.

Ikinä en kuitenkaan silikoneja laittaisi ja toivon, että vuodet kohtelisi armollisesti näitä pieniä rintojani. Todennäköisesti eivät ainakaan ala roikkumaan :D

Se hyvä puoli hoikkuudessa ja pienirintaisuudessa on, että edelleen 35-vuotiaana olemus on tyttömäinen.

Kelpaisi itsellenikin pienet, jos ne olisi just sellaiset tyttömäiset, terhakat ja lähellä toisiaan. Meikäläisen pienet rinnat on kaukana toisistaan ja olemus ei ole tyttömäinen, vaan miehekäs.

Vierailija
87/89 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina22_F kirjoitti:

Sama täällä, kaikki mestat jossa pitää olla vähissä vaatteissa (uimahallit, uimarannat jne) ahdistaa, kun on tämmönen hädintuskin A-kuppi. N22, normaalipainoinen. Säästökuurilla oon implantteihin tai rintaterapiaan, en ole vielä päättänyt kummalla meen mutta haluan tehdä oman minäkuvani takia helvetti asialle jotain. Mitään överibarbie-tissejä en kaipaa, mutta kunnollinen B/C-kuppi ois jo riittävä. Yks frendeistä kävi kesällä tuolla titfitness.fi :ssä, ja sai just sen noin yhden kuppikoon lisää. Ois myös vähän turvallinen, luonnollinen ja halvempi kuin implantit, ja ois "rahat takaisin takuu" .. mutta C-kuppiin on ehkä turvauduttava implantteihin. Ens kesänä jotain teen asialle kun oon ehtinyt säästämään joka tilistä, katotaan mitä keksin. Voimia muillekin :(

Geenilotto, VMP.

Hivenen kyllä kallis tuo ”Titfitness”, hinta alkaen 2500€.. :D Samalla rahalla saa jo Virosta silarit ja silloin se rintojen suureneminen on varmaa. Itse en luottaisi, että tolla Titfitness:in hieronnalla, ruokavalio- ja liikuntaohjeilla saa kovinkaan kummoisia ja pysyviä muutoksia. 2500 € on kyllä järkyttävä summa tuollaisesta, jos olisi selkeesti halvempi, niin voisi vaikka kokeillakin

"Rahat takaisin"- takuu ajoi miut TF-asiakkaaksi (ja kaverin suositus), ja oon ollut tosi tyytyväinen. Reilu kuppikoko lisää kokoa, parempi muoto eikä myrkkyjä kehossa. Pohdin hetken silareiden välillä mutta tää oli miulle oikea valinta.

Vierailija
88/89 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ja vihaan noita löysiä orankitissejä. Jo teini-iässä oli tuollaiset löysät ja nännit sojottaa alaviistoon. Onneksi on keksitty rintaliivit. Pidän nämä mahdollisimman peitettynä joka tilanteessa lukuunottamatta suihkussa käyntiä ja nukkumista.

Vierailija
89/89 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi pienet, rumat rinnat. Mieskin myönsi, että huonoimmat mitä on nähnyt.

Kyllä toiset miehet on sitten muokkamista kommenteissaan. Tuollainen mies ei ainakaan minua sytyttäisi seksuaalisesti.