Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaalaiset kesäkuuhun

31.05.2006 |

[b][size=3]Tässä pinossa juttelevat Pirkanmaalla asustavat ja ajoittain kahviloissa toisiaan treffaavat plussanneet. Tule mukaan![/size][/b]

[color=olive]Nimim: H-R

Lapsoset: 12/03 tyttö toisella inssillä, 25.5.2006 syntyi poika kolmannella inssillä

Hoidot: Terolut, Clomifen, Pregnyl, inseminaatiot, PCOS todettu 1997

Asun: Perheeni kera Viialassa[/color]

[color=maroon]Nimim: Ibiza79

Lapsoset: LA 16.1.2007, jonkun laskurin mukaan

Hoidot: lasta toivottu 1999 alusta, -03 clomit, -04 3xIUI, 1xIVF/ICSI, 1xPAS

Plussasin: 2. ICSI 05/06

Muuta: asun Forssassa miehen ja 2 kissan kanssa[/color]

[color=olive]Nimim.: Katariina77

Lapsoset: la 17/1/2007??

Hoidot: 5xinseminaatio (clomit ja gonal-f)

Plussasin: 1. ivf

Asun: noin 100 km Tampereelta mieheni ja koiran kanssa[/color]

[color=maroon]Nimim.: Keinuhepo

Lapsoset: la 17.12.2006

Hoidot: melkein jo " päästiin" ekaan IVF:ään, plussa tuli luomuna ennen sumuttelujen aloittamista.

Plussasin: Luomuplussa

Asun: Tampereen lähellä[/color]

[color=olive]Nimim.: MiaMik

Lapsoset: la 27.9.2006

Hoidot: Clomeja, 4xIUI, 1xIVF

Plussasin: Luomusti tammikuussa, 2. IVF:n piti juuri alkaa

Asumme: Tampereen naapurissa

Muuta: vm. -84[/color]

[color=maroon]nimim: mi-ki

lapsoset: LA 13.1.2006

hoidot: 4xIUI, 2xIVF, 1xdonor-PAS

plussa: luomuna hoitotauolla oik. munasarjan ja -torven poiston jälkeen

asumme: reilut 20km Treelta

muuta: vm 1975[/color]

[color=olive]nimim. nurminata

lapsoset: la 26.9.2006

hoidot: 3xIUI, 1xIVF, 1XPAS

plussasin: luomusti hoitotauolla alkuvuodesta.

asun: Tampereella miehen ja marsun kanssa

muuta: työssäkäyvä opiskelija vuosimallia-77[/color]

[color=maroon]nimim.: osborne

lapsoset: la 8.11.06

aiemmat hoidot: clomit * 5, 2 IUI -> ku 5/05, luomu km 11/05

plussasin: 1. ivf

asun: Tampereella miehen ja kissan kanssa

muuta: vm. -77[/color]

[color=olive]nimim.: Tazu

lapsoset: Tyttö 01/06

plussasin: 1. icsi

asun: Tampereella miehen ja tytön kanssa

muuta: vm. -80[/color]

[color=maroon]Nimim.: vegax

Lapsoset: la 13.6.2006 HUI, se on kohta!

Hoidot: yritystä 3/2001 alkaen, clomeja monen monta kiertoa, joista raskaus 7/2003 (meni kesken), 3x inssi

Plussasin: 1. ivf 9/05

Asun: Tampereella[/color]

[color=olive]nimim.: violet82

lapsoset: 3.12.05 tyttö (3975g, 50cm)

hoidot: yritys aloitettu 8/02, terolut, 4xclomit, menogon+pregnyl, 1xIUI, km 12/04

plussasin: 29.3.2005 :D luomuplussa (käytössä metformin)

asun: Tampereella mieheni ja tyttöni kanssa[/color]

[color=maroon]nimimerkki: vumpe

lapsoset: Aamos 08/04, LA " siskoveljelle" 22.9.06

hoidot: luomuyritystä vuodesta -98, clomeja viisi kuuria (lopuksi sellaisilla annoksilla, että tuli näköhäiriöitä ja huimausta), 3xIUI, 1xIVF, 1xICSI (tuloksena Aamos), 2xPAS (pakastin tyhjäksi ja jälkimmäisestä km 11/05)...

plussasin: LUOMUNA! Kaikkien näiden vuosien jälkeen!!!!!!!!

asumme: Tampereella[/color]

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koetin koota meitä listaan. Toivottavasti päivitin H-R:n pojan syntymäajan oikein!

Ja omaa napaa... useamman päivän tuloaan tehnyt kevätflunssa vissiin aikoo ihan oikeasti päästä käyntiin - mulla lähti just ääni. Kiva raakkua täällä kun saa vaan pihinää ulos. :)

Huomenna muuten alkaa kesä, kun kerran kalenteri niin sanoo. vegaxin totiset paikat lähenee... :)

Lämpöisiä säitä odotellessa,

-Osse ja Santeri rv 17+0

Vierailija
2/53 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on osse ollut ahkerana:) Olipas kiva kun teit tuollaisen " koosteen" . Harmillillista saada kesäflunssa, vaan niin ne pöpöt taitaa tosiaan iskeä just silloin, kun on vastustuskyky alhaalla. Mullakin taisi olla ihan ennätystalvi flunssien ja vatsatautien suhteen.

Neuvolakäynnillä tänään näytti siltä, että vaavi olis jo melkolailla laskeutunut (ei ole hukkaan mennyt tuo kaupungilla juokseminen, vaikka niiiin voimille ottaakin). Nyt sitten jänskättää, kun kesäkuun loppuun suunniteltu muutto aikaistuukin sinne lasketun ajan kieppeille. Että kiirettä ei nyt sitten välttämättä oliskaan:/ Noh, kunhan tavarat saisi uutten kotiin edes... Olipa hyvä, kun mies on ollut niin " kiireinen" (vaiko saamaton), että sänky on vielä palasina pahvilaatikossa. Jospa sen saiskin koota sitten sinne uuteen kotiin.

Taitaa olla viikonlopun kahvikesteillä taas katoa, vaan ei se mitään. Mukaan kaikki kynnelle kykenevät ja tuleehan se sitten seuraavakin kerta.

Ihanaa, huomenna alkaa sitten todellakin se kesä! Mukavaa alkua sille ja onnekasta odotusta. Miten meni Katariinan ultra????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana taas pari huonosti nukuttua yötä, heh... Tänäänhän on KESKIVIIKKO, eli kyselenpä Katariinan kuulumisia huomenna uudelleen:)

Raskaus tekee todellakin hajamieliseksi, menin tänään neuvolaankin tuntia liian aikaisin. Ja muistammehan nuo Violetin synttäritouhut:))

Kyllä äitiysloma on hyvä asia...

Vierailija
4/53 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huomennahan se ultra on vasta ;) Pelottaa ihan hemmetisti... Näin viimeyönä painajaisia, jossa aina vaan todettiin, että kyllä se on joko kohdun ulkoinen tai tuulimuna. Ei kai mieli vaistoa sitä...

Katoa on hieman käynyt sunnuntain kahvittelussa. Tazu oli mun mielestä ainakin jossain vaiheessa innoissaan tulossa. Onko intoa vielä?

No, ollaan sitten pienemmällä porukalla ;)

Osselle paranemisia. Itsellänikin on kipuja kurkussa, enteileeköhän flunssaa.

Kirjoittelen huomenna sitten heti kuulumisia. Olen oikeasti aika kauhuissani. No, täytyy toivoa, että kaikki on hyvin. Kyllä maailma romahtaa jos todetaan jotain muuta.

Toiveikkaana kesäkuuhun,Katariina

Vierailija
5/53 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se hyvin menee! Mä kyllä uskon, että jännittää, itse en varmaan pystynyt nukkumaan saati syömään enne ultraa, puhumattakaan et olisin kyennyt tuottavaan työhön. Mutta mä uskon ja luotan, et kaikki on sun masussa hyvin!

Tänään nauroivat mulle töissä, että oon kyllä hyvin järjestänyt asiat, kun tein työsopimuksen heinä-syyskuulle, ja aion olla töissä vajaat 6 viikkoa... eli lomarahojen kanssa nettoan melkein neljän kuun palkat ja töitä teen alle puolet siitä... lallalaaa... :) onneksi ovat niin ihania, että pitävät mut loppuun asti töissä, vaikka panos on melkoisen pieni tässä vaiheessa. Mutta jokainen täällä voi kuvitella omalle kohdalleen saman tilanteen, ja kukaan ei siksi halua tehdä inhottavia ohareita, vaikka siihen olis mahdollisuuskin.

Nyt vihdoin valmiiseen pöytään syömään...

-Osse

Vierailija
6/53 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun kesti kauan ennen kuin pääsin tänne...ollut töissä KAMALA aamu. Haukkuja tullut taholta, jolta nyt ei voi rakentavampia kommentteja odottakkaan!

Mutta asiaan! Kohdusta löytyi 7 mm kokoinen pieni ihmisen alku ja syke :-)))))))) Voi minua maailman onnellisinta äitiä :-))) Taidan mennä tänään ostamaan vauvalle jotain... täytyy tätä juhlistaa jotenkin.

Kauhean kauan se gyne katsoi ja jutteli ruskuaispussista jne. Olin jo huolesta pahaktua kun se lopulta sanoi, että tuossa on sykekin. Sanoin, ett en näe sitä. Näin lähinnä vaan oman sykkeeni. Vakuutti, että se on ammattitaitoa, jolla sen näkee ;-) Kaikki siis kunnossa.

Elämä on naiset ihanaa!!

Vierailija
7/53 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs viikko sulla nyt on menossa, kun noin iso kaveri jo löytyi?? Hirmuinen jötkäle! Mutta katsos nyt, kaikki oli hienosti ja mahtavasti, ihan niinku mä sanoin.

Sit ku vielä uskoisin aina itse itseäni - kaikki oli siis aivan täydellisesti omalla lääkärikäynnillä. No, Santeri oli vähän kasvussa jäljessä (pää-perämitta 10,8 cm eli vastas rv 16+5, muutaman päivän heitto), mutta luulen, että oli jotenkin kippurassa siellä. Kohdunkaula napakka ja kiinni. Sain kuitenkin toisenkin lääkevoiteen, jotta varmasti saadaan tulehdus paranemaan. Mutta mulle pääasia oli nähdä oman pienen kasvot ja sykkivä sydän... siis aatelkaa, siitä ultrakuvasta ihan oikeesti pysty näkemään kasvot kaikkineen, kaksi silmää, nenä ja suu... pupuseni, snif!

Niin, ja istukan todettiin nyt sit virallisesti olevan edessä, minkä takia niitä liikkeitä ei tunnu kauhean hyvin. Sekin rauhoitti mieltä, vaikka oonkin hokenut, ettei niitä vielä tartte tuntuakaan. Kuitenkin jokainen lääkäri ja neuvolaihminen on kysynyt, tunnetko jo liikkeet, ja on vähän huolestuttanut, kun en oikeesti voi sanoa tuntevani.

Mutta yhdyn Katariinan sanoihin, elämä on tosiaan tällä hetkellä ihanaa siitäkin huolimatta, että räkää on pää täynnä ja puhe kuulostaa lähinnä raakkumiselta. Mutta mussa on elämää sittenkin!!

-Osse ja Santeri rv 17+1

Vierailija
8/53 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osse: Hieno tämä uusi pino! Toivottavasti flunssasi menee nopeasti ohi. sulla on tosiaan loistavat työkaverit. Sullakin hyvät kuulumiset lääkäristä.

vegax: Sulla onkin jännät paikat! db

Katariina: Onnea 7mm tyypin äidille! Se on kyllä tosi upee hetki, kun ekan kerran näkee masuasukkaan.

Omanapa: Oireita ei juurikaan ole, vatsalla painontunnetta ja iltaisin äklöolo.

Mulla vielä maanantaihin saikkua ja silloin taas pääsen näkemään, mitä mun vaaveille kuuluu.

Aurinkoista kesän alkua nyt kaikille!

Ibiza + Himpula ja Vimpula rv 7

Vierailija
9/53 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää kaksi yötä sunnnutaihin. Olen huomisen päivän kaverin polttareissa aamusta saakka, joten en pääse palstailemaan. Täytyy ilmottautua täällä nyt, että ei kahvittelijat kuvittele, että en ole tulossa ;) Sunnuntaiaamuna hyppään junaan ja kolmen aikaan istua törötän sokoksen kahviossa ja odotan Vegaxia ja Osbornea saapuvaksi. Ja muut yllärikahvittelijat kans mukaan :-)) Kivaa, kivaa nähdään pian!

Kaikki hyvin täällä. Oli ihanaa fiilistellä hetki sitten raskaustuntemuksia naapurin kanssa, kun molemmat nyt ollaan raskaana. Hän tosin 8 vko minua edellä, mutta silti. :-)) Raskaana ollaan (hykertelyä).

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Vierailija
10/53 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos on muuten sunnuntaina kiinni, kävin siellä tänään ja huomasin asiasta ilmoituksen! Helluntai nääs. Mitäs teemme, täytyy varmaan odotella siinä sokkarin edessä sitten. Katariina se ei varmaan tätä pinoa enää lue, jos on polttareissa... Kyllä meille kahvipaikka löytyy, kunhan vaan ensinlöydetään toisemme...

Vierailija
11/53 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut taas viikon verran nettipimennossa, sairaslomani jatkui koko viime viikon ja nettiyhteydet eivät pelaa..

En taida minäkään päästä huomiseen tapaamiseen, olemme olleet Hgissä ylioppilasjuhlissa tänään, ja huomenna sitten kummilapsen synttärit.

Olimme miehen kanssa pe kontrolliultrassa ja kaikki oli hyvin! Näimme jopa pienet käsien alut! Se on uskomatonta.. Soittelin neuvolastakin jo aikaa, ja sain sen viikolle 10+3. Milloin olette käyneet neuvolassa ekan kerran itse?

Mitä muuten Tampereen seudulla tarjotaan; tarkoitan ultria yms?

Ahdistusta, maanantaina meen töihin takaisin ja tämä 1,5 vkoa oli siis pisin ikinä sairasloma (kokonaan nettipimennossa eli ei spostejakaan). Sain vähän kurjia viestejä kotiin (ei mitään kovin pahaa, mutta ei pelkkiä parane pian toivotuksia..), ja oli sitten jonkin verran morkkista. Mutta eihän sitä pystyisi antamaan itselleen ikinä anteeksi, jos jotain olisi käynyt ja olisi ollut vastoin lääkärin määräystä huitelemassa työreissuissa..

Mukavaa tapaamista ja nauttikaahan viikonlopusta!

t aurinko nyt jo 7+6

Vierailija
12/53 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut olla polttareissa pidempään. Sitä on ihan poikki jo tähän aikaan. No, onneksi siellä oli muitakin samassa tilanteessa olevia, joten ihmiset ymmärsi.

Huomisesta: voidaan nähdä joko sokoksen edessä tai jos jollain on joku hyvä kahvilaidea niin lueskelen vielä ennen puoltapäivää viestit.

Onnea Auringolle onnellisista ultrakuulumisista!!!! :-))

Nyt hyvää yötä!

Vierailija
13/53 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Aurinko välitä niistä pahansuovista ihmisistä. Vaavi on nyt tärkein. Olen itsekin miettinyt samaa, sillä minulle tulee tämä tilanne vielä (jos kaikki menee hyvin) eteen tavalla tai toisella. En nääs voi hoitaa tehtäviäni töissä heidän toivomallaan tavalla enää pian. Siis pitkiä ulkomaan komennuksia jne. olis syksyllä tiedossa. Nytkin viikko sitten tekemäni reissu oli RASKAS ja pelkäsin koko ajana. Se on voi, voi. Lapsi on nyt tärkein!! Positiivisia ajatuksia sinulle!!

Vierailija
14/53 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivän pois koneen äärestä, joten sopiiko, että nähdään sokkarin edessä kolmelta. Etsitään sitten kulmilta joku kiva istuskelupaikka:)

Vierailija
15/53 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos eilisestä kahvittelusta Katariinalle ja vegaxille, mä en ymmärrä, et miten me muka oltais kahta tuntia istuttu!

Tänä aamuna nousin ylös ja ihmettelin, että mites mä en nyt tajua mittasuhteitani ollenkaan ku maha ottaa kiinni - kunnes tajusin et tänä viikonloppuna on tosiaan pullahdettu! Mahan kyllä nyt näkee, jos vaatteet on vähänkään normaalit, mutta näissä mammapaidoissa sen kyllä saa vielä piiloon.

Mutta se paniikki, sen sain kehitettyä kun rupesin tarkemmin miettimään, minkä pää-perämitan lääkäri torstaina sano ultrassa. 10,8 cm? Sehän on ihan liian vähän, sen pitäis olla kuitenkin jo tuplat! Ymmärsinköhän mä jotain väärin, kun kuitenkin viikot vastas suurinpiirtein oikeeta, parin päivän heitto oli. Nyt vissiin alkaa sit hirveä rakenneultran jännäys, onneks on neuvola torstaina. Ultraan on kuitenkin vielä pari viikkoa.

Karseeta, miten aika menee nopeesti!

Mites vegax, joko vaavi sittenkin päätti tulla?

Taidan lähteä kotiin potemaan tätä flunssaani, en ole kovin hyvää toimistoseuraa, kun yskin koko ajan...

-Osse ja Santeri rv 17+5

Vierailija
16/53 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sikiöt voivat hyvin.

Pituutta nyt A: 14mm ja B: 12mm, sikiöt vastaavat viikkoja

Molempien sydänäänet kuuluivat hyvin!

Saikkua vielä tämä viikko ja sitten on 3 viikon kesäloma, töihin katsomaan 5.7

Menossa RV 7+4

Vierailija
17/53 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia sunnuntaisesta kahviseurasta osselle ja Vegaxille. Kyllä minä olen sitten kateellinen teidän mahoille :-) Olis niin kiva saada yksi sellainen tuohon eteen möllöttämään.

Voi tätä väsymyksen määrää. Olen ollut tänään vaarallinen itselleni ja muille. En pysty mihinkään. Työteho on 5 % ja yritän vaan selvitä jotenkin tästä päivästä. Aivan kamalaa!! Taas viime yönä aloin heräilemään neljän viiden aikaan ja sitten olen kuin nukkuneen rukous töissä... Ja sitten oikeasti olis vielä hommiakin. Ei tästä tule mitään!!!

Osselle: olen seuraillut mittoja tuolta Tekay-sikiö potilaana sivuilta. Sieltä saa osviittaa mitoista. Mittojen mukaan minun pikkuiseni 7 mm on hieman alle alarajan, mutta lääkärin mukaan vastasi hyvin viikkoja. Joten ei tuokaan taulukko koko totuutta kerro. Kyllä minä uskoisin nyt sitä lääkäriä/neuvolan tätiä, joka sanoi, että pikkuinen on vain ihan muutaman päivän jäljessä. Joskus tuntuu, että " oma ajattelu" tekee vaan hallaa ihanalle odotukselle, katoaa ilo pähkimisellä ja paniikilla (tiedän mistä puhun). Sitä kuvittelee tietävänsä näistä jotain, vaikka tosiassa on aika noviisi.;-) Ymmärrän toki paniikkisi. Nainen pystyy mihin vaan. Itse olen panikoinut nyt, kun luin, että joku oli ihan just saanut km. viikolla 9+.

Ibizalle onnea hyvistä ultrakuulumisista!! :-)) Kiva, että pääset seurailemaan pikkuisia noin tiheään.

Keinuhepo?? Missä olet?

Taidan lähteä nyt kotiin nukkumaan. ZZZZZ...

Vierailija
18/53 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meni eka työpäivä sairiksen jälkeen ihan hyvin, ja olo on helpottunut. Olet oikeassa Katariina, tulee nimittäin toivon mukaan piankin se aika kun havaitsevat että hei, tää aikoo jäädä pois kokonaan.. ;)

Mulle tullut sellainen olo, etten jaksaisi pelätä enää.. Tässä on pelätty ja oltu huolissaan jo niin kauan, että nyt ei enää jotenkin jaksaisi. Olen miettinyt myös, että jos jotain on sattuakseen, niin ehkä siihen ei pysty kuitenkaan valmistautumaan etukäteen..

Mulla olo on selkeästi ollut parempi nyt, eli se suurempi pahoinvointi on helpottanut. Voisikohan johtua siitä, että nyt se kakkosalkio on ehkä lopettanut hcg-tuotannon?

Kertokaapas nyt koska teillä on eka neuvola! Mulla siis vasta 10+3. Ibiza varmaan joutuu/pääsee tehoseurantaan?

aurinko, 8+1

Vierailija
19/53 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensimmäinen neuvola ensi viikolla eli viikkoja silloin kasassa 8+5. Varmasti joudun teho seurantaan, mutta se varmaan rauhoittaa kuitenkin mieltä.

Hyviä vointeja kaikille ja aurinkoa!

Vierailija
20/53 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eka neuvola nyt torstaina. Silloin eletään rv 8+1. Noissa on aikamoinen kirjo, milloin kenelläkin eka neuvola on.

Taidan pyytää niiden tarkistamaan hemoglobiinin. Ivf:n aikaan laski tuonne 100:aan eli tämä väsymys voi johtua myös siitä. Olen kyllä syönyt niitä raskausajan multitabseja, joissa on myös rautaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi