Mitä jos paljastuisi, että älykkyysosamääräsi olisikin vain 100?
Kommentit (98)
Mun ÄO on 95 työpaikan psykologisten testien mukaan. Olen vaativassa asiantuntija-ammatissa. Ei haittaa pätkääkään.
Muistaakseni on tutkittu että jo 110aö on vaikeuksia selvitä yliopistosta. Yliopisto opiskelijoiden aö olisi 120 pisteen luokkaa. Lääkiksessä, oikiksessa tai jossain fysiikan/matematiikan alalla varmaan myös parasta luokkaa oleva keskiarvo.
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloinen, nyt se on alle 100.
Palstamamma :)
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysosamäärän testaaminen n hyvin helppoa. Tyhmä ihminen lähtee ratkaisemaan ongelmaa ajattelematta ilman ideaa, kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja. Älykäs ihminen ihmettelee asiaa hetken ja miettii miten asian saisi ratkaistua mahdollisimman helposti. Kaikkialla on ideoita, ne pitää vain tajuta. Älykkyys eroaa ihmisten välillä siinä kuinka nopeasti havaitsee idean.
Tarkoitatko että tyhmä yrittää löytää äö testin kuvioista mahdollisimman nopeasti jatkuvuuden? 🙈
Eihän se palikkatesti mittaa, kuin vain yhdenlaista älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ÄO on 95 työpaikan psykologisten testien mukaan. Olen vaativassa asiantuntija-ammatissa. Ei haittaa pätkääkään.
Olet kirjapidon puolen käynyt merkonomi jossakin tilitoimistossa tai tekemäsi testi on huuhaata. Aö 95 on Amiksella jotka rassaavat autoja, hitsaavat, tekevät putkitöitä yms.
Vierailija kirjoitti:
Metrimittakin mittaa vain yhdenlaista pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin katsomaan salkkareita ja big brotheria.
Sekä temppareita ja vain elämää.
Mulla se on 101! Pinnan keskivertoa parempi. 😂 Olen ihan tyytyväinen. En ole koskaan mitenkään glorifioinut ja kaivannut suurta älykkyttä.
Olisin tyytväinen. Se olisi selkeä parannus nykyiseen.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, ja sisäistäkin kauneutta on olemassa jne lässyn lää
Huolestuisin. Kun neuropsykologi testasi, tulos oli 154.
Mutta vaikka olisi nyt alle 100, en yhäkään niin dille ole että persuja äänestäisin.
Älykkyystestissä kaikki se mihin tiedät ja tajuat päätelleesi oikein, oikein perustein, on myös oikein. Kaikki mihinkä et ole varma, vastasitk, tälllöin olet heitttänyt arpaa eli kyse on tuurista.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyystestissä kaikki se mihin tiedät ja tajuat päätelleesi oikein, oikein perustein, on myös oikein. Kaikki mihinkä et ole varma, vastasitk, tälllöin olet heitttänyt arpaa eli kyse on tuurista.
Ihminen yleensä luulee itsestään liikoja Se kertoo ihmisestä joka ei käytä järkeäään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, ja sisäistäkin kauneutta on olemassa jne lässyn lää
Sinussa ei ole sisäistä kauneutta eikä älyä.
Älykkyyttä on tasan yhdenlaista, ja se tarkoittaa aivojen suorituskykyä. Lahjakkuus on aivan eri asia. Ihminen voi olla matemaattinen savant ja äo alle kehitysvammaisuuden rajan.
92 psykologin testien mukaan.
Vaativalla erikoisalalla asiantuntijana olen ollut jo 5 vuotta.
No ei vaikuttaisi mitenkään. Ja en todella tiedä olisiko 100 heikennys vai parannus, kun en ole älykkyyttäni testannut.
Eli jatkaisin elämääni entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metrimittakin mittaa vain yhdenlaista pituutta.
Jotkut lyhytkasvuiset sitten oirehtivat ja ovat kehittäneet muita pituusmittoja, kuten emotionaalisen pituuden, kielellisen pituuden ja musikaalisen pituuden, jotta voivat sanoa olevansa hekin pitkiä jossakin.
Vierailija kirjoitti:
jos se ÄÖ ois korkeampi, se olis helppoa asiantuntijan hommaa. tyhmille kaikki vaativaa .
70 ja 128 lipsahtaneet tekstissä päinvastaisiin kohtiin?