Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies parisuhteessa, rehellisesti, taisteletko yksiavioisuuden ihanteen kanssa?

Vierailija
20.09.2019 |

Vaeltaako mielesi sivupoluille?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaella, akalla sen sijaan vaeltaa. Taidanpa korkata sen kunniaksi, taas.

Vierailija
2/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kiinnostunut muista naisista, en seurustelisi.

Vierailija
4/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä se saanti nyt ei ole kovin varmaa. Turha haaveilla mistään vauhdikkaasta sinkkuelosta tai villeistä syrjähypyistä, koska useimmille ne eivät ole todellisuutta. Uskollisuus on monille ihan olosuhteiden sanelema pakko, enkä nyt tarkoita kyttäävää vaimoa. Noh, maksulliset on tietysti asia erikseen.

Vierailija
5/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tekee tiukkaa, vaikket multa kysynytkään! N36

Vierailija
6/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tekee tiukkaa, vaikket multa kysynytkään! N36

Kerro lisää

Ap

Vierailija
7/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti miehet ja naiset ovat yhtä moniavioisia. Eli yhtä paljon vaeltaa naisillakin.

Vierailija
8/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisetkin saa kertoa.

Ap

Vierailija
9/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ja mun pahempien masennus kausien aikana ei seksi kiinnosta joten olen antanut emännälle luvan harrastaa seksiä muidenkin kanssa, muuten mulle tulis vaan huono omatunto kun en naiseni tarpeita aina pysty tyydyttämään/tyydyttäminen omalta puolelta vähän väkinäistä.

Antoi mulle saman luvan tasapuolisuuden nimissä mutta mitä mää sillä tekisin kun toi riittää parempina kausina ja on liikaa huonompina. Ei tosin oo kuulemma hänelläkään ollut käyttöä tolle luvalle, säästää se kuitenkin niiltä ajatuksilta että toinen joutuisi puutteessa elämään oman sairauden vuoksi.

Vierailija
10/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää, miten sen miehen vaeltavan katseen saa kuriin. Vaikka sanon että tuo tuijottelu näyttää todella nololta ja tuntuu noiden naistenkin mielestä varmaan häiritsevältä. niin ei auta kun silmä karkaa taas. Tulee itselle sellainen olo, että mies ei vain uskalla lähestyä noita muita. On minun kanssani, koska voi. Yritän sitten teeskennellä että en välitä eikä kuulu minulle, että en oikeastaan ole edes samaa seuraa kunhan tässä hoidetaan asioita ja lähdetään menemän. Eikä käydä juuri missään, koska aina tulee vain paha mieli.

Vierailija
11/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, toisin kuin kaikki edelliset tyttöystäväni. :(

Vierailija
12/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi tietää, miten sen miehen vaeltavan katseen saa kuriin. Vaikka sanon että tuo tuijottelu näyttää todella nololta ja tuntuu noiden naistenkin mielestä varmaan häiritsevältä. niin ei auta kun silmä karkaa taas. Tulee itselle sellainen olo, että mies ei vain uskalla lähestyä noita muita. On minun kanssani, koska voi. Yritän sitten teeskennellä että en välitä eikä kuulu minulle, että en oikeastaan ole edes samaa seuraa kunhan tässä hoidetaan asioita ja lähdetään menemän. Eikä käydä juuri missään, koska aina tulee vain paha mieli.

Eisitä varmaan saa kuriin. Ainoa neuvo sulle olis vaihtaa miestä.

Vierailija
13/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongemaa, koska sitoudun vain laatunaisiin. 

Vierailija
14/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen ihan luonnostaan muita miehiä ja on pari tilannetta ollut, kun on ollut äärimmäisen vaikeaa olla pettämättä.

N

Vierailija
15/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti miehet ja naiset ovat yhtä moniavioisia. Eli yhtä paljon vaeltaa naisillakin.

Lähde?

Vierailija
16/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keventäkää sydäntänne

Vierailija
17/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti, jos kutsut naisia akoiksi ja vedät viinaa. Mikset eroa?

Vierailija
18/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena kyllä kaipaan ihastumista ja jännitystä eikä minua haittaisi yhtään, jos puolisollani olisi muita naisia. Kunhan ne pidettäisiin poissa lastemme elämästä. Puoliso taas vastustaa tällaista ajatusta kovastikin, joten loppuelämä jatkunee yksiavioisena. Koskaan en petännyt ole, ajatuksen tasolla ihastunut kyllä, mutta en ole koskaan antanut ihastuksen kohteen siitä tietää.

Vierailija
19/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan aidosti yksiavioinen. Minä en, mutta onneksi ikä on tasannut taistelut.

Vierailija
20/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

]Tutkitusti miehet ja naiset ovat yhtä moniavioisia. Eli yhtä paljon vaeltaa naisillakin.[/quote]

Lähde?[/quote]

Ostin pari vuotta sitten Suomalaisesta kirjakaupasta kirjan aiheesta, se oli uusinta tietoa evoluutiosta/seksuaalisuudesta.

Ihmislaji ei muistuta nykytiedon mukaan simpansseja, kuten ennen luultiin, vaan löheisemmin bonoboja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi