Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies parisuhteessa, rehellisesti, taisteletko yksiavioisuuden ihanteen kanssa?

Vierailija
20.09.2019 |

Vaeltaako mielesi sivupoluille?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täältä muka löydy yhtään miestä jonka katse vaeltaa?

Ehkä asiaan ei sitten liity taistelua....

Vierailija
22/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

]Tutkitusti miehet ja naiset ovat yhtä moniavioisia. Eli yhtä paljon vaeltaa naisillakin.

Lähde?

Ostin pari vuotta sitten Suomalaisesta kirjakaupasta kirjan aiheesta, se oli uusinta tietoa evoluutiosta/seksuaalisuudesta.

Ihmislaji ei muistuta nykytiedon mukaan simpansseja, kuten ennen luultiin, vaan löheisemmin bonoboja.

Onko kirjalla nimä?

Osta toinen kirja, sillä sinua on vedätetty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taistele. En ole koskaan saanut tyydyttävää seksiä satunnaistuttavuudelta verrattuna vakikumppaniin.

Vierailija
24/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taistele. En ole koskaan saanut tyydyttävää seksiä satunnaistuttavuudelta verrattuna vakikumppaniin.

Täähän on aika rohkaisevaa, ehkä kaikki miehet ei olekaan taipuvaisia syrjähyppyihin.

Vierailija
25/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin, tämä on sentään av-palsta.

Onko tämä huijausta, vai onko tällaisia miehiä oikeasti olemassa...

Vierailija
26/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei tunnusta.

Vierailija
27/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole myöntänyt, olen vähän ihmeissäni.

Vierailija
28/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehet on "ohjelmoitu" katsomaan muita naisia, en keksi muuta selitystä.. On se vaan outoa kaupungilla tai kahvilassa, jos perheellinen mies yhtäkkiä kyttää sua kympillä, vaikka vaimo vieressä ja muksu rattaissa.. Oksettavaa.. Mies on kuitenkin valinnut sen elämän ja naisen itse niin miksi tiiraa muita? Haluan ainakin naisena oman perheen, niin siksi tuollainen toiminta on käsittämätöntä silti.

Vierailija
29/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai miehet on "ohjelmoitu" katsomaan muita naisia, en keksi muuta selitystä.. On se vaan outoa kaupungilla tai kahvilassa, jos perheellinen mies yhtäkkiä kyttää sua kympillä, vaikka vaimo vieressä ja muksu rattaissa.. Oksettavaa.. Mies on kuitenkin valinnut sen elämän ja naisen itse niin miksi tiiraa muita? Haluan ainakin naisena oman perheen, niin siksi tuollainen toiminta on käsittämätöntä silti.

Niin, ei ole kyllä harvinaista tuo.

Mutta jääkö pelkän katseen tasolle?

Vierailija
30/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi tietää, miten sen miehen vaeltavan katseen saa kuriin. Vaikka sanon että tuo tuijottelu näyttää todella nololta ja tuntuu noiden naistenkin mielestä varmaan häiritsevältä. niin ei auta kun silmä karkaa taas. Tulee itselle sellainen olo, että mies ei vain uskalla lähestyä noita muita. On minun kanssani, koska voi. Yritän sitten teeskennellä että en välitä eikä kuulu minulle, että en oikeastaan ole edes samaa seuraa kunhan tässä hoidetaan asioita ja lähdetään menemän. Eikä käydä juuri missään, koska aina tulee vain paha mieli.

Kyllä sitä katsettaan voi hillitä ja olla toljottamatta muita oman naisen nähden, jos vaan haluaa tai ei ole aivan keskenkasvuinen apina.

Vierailija
31/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa avioliitossa oli uskottomuutta koska alkoholi kuului kuvioihin. Se madalsi kynnystä pettämiselle kovastikin.

Ero tuntui silti hyvin raskaalta.

Sitten raitistuin ja tapasin tulevan puolisoni joka myös oli raitis. Tämä liitto on pysynyt uskollisena puolin ja toisin kohta 16 vuotta.

Suosittelen raitista ja uskollista elämää kaikille, se kannattaa!

Vierailija
32/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksi osasyy siihen, miksi itse päädyin lapsettomuuteen. Pitäisi rakentaa elämä ja perustaa perhe pohjalle, joka tuntuu huteralta. Lapsettomasta suhteesta helpompi lähteä, varsinkin kun lapset eivät ole itselle "välttämättömyys."

Vierailija
33/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa avioliitossa oli uskottomuutta koska alkoholi kuului kuvioihin. Se madalsi kynnystä pettämiselle kovastikin.

Sitten raitistuin ja tapasin tulevan puolisoni joka myös oli raitis. Tämä liitto on pysynyt uskollisena puolin ja toisin kohta 16 vuotta.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
34/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin vastikään tutkimuksesta jonka mukaan naiset on enemmän moniavioisia kuin miehet. Voitaisiin jo unohtaa nämä 1800-luvun miesten keksimät ”totuudet” joissa mies on eläin ja vaatii 10 jalkavaimoa kun taas nainen sitoutuu yhteen mieheen.

Oman kokemukseni mukaan naiset ovat enemmän mm. riippuvaisia vierailta miehiltä saamastaan huomiosta. Moni mies taas on suorastaan liikuttavan sitoutunut ja palvoo omaa vaimoaan - jos ei erityisesti kotona sitä näytäkään mutta kuvastuu puheissa ja käytöksessä. Työskentelen naisena miesvaltaisella alalla ja miehet puhuvat usein tosi ihanasti vaimostaan.

Vierailija
35/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF?

Käänny musulmaaniksi. Neljä vaimoa ihan oukkidoukki, ja jos pidät 12-vuotiaista, vielä parempi.

Vierailija
36/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin vastikään tutkimuksesta jonka mukaan naiset on enemmän moniavioisia kuin miehet. Voitaisiin jo unohtaa nämä 1800-luvun miesten keksimät ”totuudet” joissa mies on eläin ja vaatii 10 jalkavaimoa kun taas nainen sitoutuu yhteen mieheen.

Oman kokemukseni mukaan naiset ovat enemmän mm. riippuvaisia vierailta miehiltä saamastaan huomiosta. Moni mies taas on suorastaan liikuttavan sitoutunut ja palvoo omaa vaimoaan - jos ei erityisesti kotona sitä näytäkään mutta kuvastuu puheissa ja käytöksessä. Työskentelen naisena miesvaltaisella alalla ja miehet puhuvat usein tosi ihanasti vaimostaan.

Heh. Mäkin olin ennen miesvaltaisella alalla, eikä äijät ikinä puhuneet mun kuullen mitään törkyä. Vaan kun olin kuulomatkan päässä tai istuivat miesporukalla saunassa vuoron jälkeen, niin jutut oli vähän toiset. Pari kesäpoikaa näistä päästeli sammakoita naisten kuullen.

Vierailija
37/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut joskus pahasti turpiini ihmissuhteissa, ja rehellisesti sanoen mun on tosi vaikea uskoa miesten uskollisuuteen. Siksi tein tämän aloituksen.

Mutta tää on tietysti ainoastaan mun kokemukseni.

Ap

Vierailija
38/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei ole kyllä harvinaista tuo.

Mutta jääkö pelkän katseen tasolle?

Joskus kai jää, joskus kai ei. Kuolaavat muita naisia tuon tyyliset kai ja haikailevat sinkkuelämän villejä aikoja taaperoarjen keskellä? Yäk🤢

Vierailija
39/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Nainen olen. Mutta tässä liitossa myös mies haluaa olla täysin uskollinen. Riitämme toisillemme emmekä tunne tarvetta edes katsella muita. Hyväksymme sen, että seksi iän myötä vähenee. Onneksi läheisyys säilyy.

Vierailija
40/98 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet ei ”taistele”, pettää vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi