Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon liikutte viikossa?

Vierailija
20.09.2019 |

Kuinka paljon käytätte viikossa liikkumiseen? Miten toteutatte liikkumisen? Itsellä on vain hyötyliikuntaa, kaupassa kävellen tai pyörällä ja mitä lapsen kanssa touhuaa. Tuntuu, ettei jaksaisi yhtään enempää, mutta olen ajatellut, että ehkä väsymys johtuu nimenomaan liian vähästä liikkumisesta. Hyötyliikunnan määrää on vaikea arvioida, joka päivä mennään kahdesti ulos lapsen kanssa touhuamaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20-25 km/viikko.  Noin 3 kertaa viikossa  kävelylenkkiin sisältyy 3 nopeaa hengästyttävää juoksupyrähdystä(intervalli), tämän olen lisännyt A Heikkilän ohjeiden mukaan.  Koska aloitin tämän intervalliliikunnan aivan äskettäin en vielä osaa sanoa vaikutusta.

Olen 70v mies

Vierailija
42/46 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun 1-2h päivässä, 6 päivänä viikossa. Kuntosalia, juoksua, ratsastusta, ryhmäliikuntaa, uintia ja sulkapalloa. Hyötyliikuntaa ei tule käytännössä ollenkaan. Olo on ihan hyvä, vaikka mielelläni vaihtaisin työmatkan sellaiseksi, että sen voisi pyöräillä, niin ei tarvitsisi autossa kökkiä yli tuntia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen joka päivä n. 6 km.

Vierailija
44/46 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksua 70-120km per viikko. Kuntosali kerran.

Vierailija
45/46 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäliikuntaa 5x vkossa, pääasiassa tanssillista, mutta myös corea ja välillä käyn body combatissa. Palautuspäivinä reippaat kävely/puolihölkkälenkit n tunnin ja kotona vatsoja yms.

Työni on henkisesti ja fyysisesti puuduttavan umpitylsää. Jaksan sitä joten kuten kun pääsen illalla liikkumaan. Unen laatu parani kun nostin ryhmäliikuntojen määrän 3>5. Olen virkeä, paitsi iltapäivällä töissä.

Vierailija
46/46 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralenkitykset joka päivä, keskimäärin tunnin verran kävelyä. Useimmiten syke ei varsinaisesti nouse, mutta saa raikasta ilmaa... muutaman kerran viikossa mennään reippaammin ja pidemmin, jolloin voi puhua lenkkeilystä eli keskimäärin varmaan 2-3 tuntia viikossa reipasta kävelyä.

Kerran viikossa pelaan pallopeliä 1,5-2 tuntia kerrallaan. Syke nousee ja saa kroppa monipuolisesti liikuntaa.

Keskimäärin 2 krt/vko kuntosalilla koko kropan treeni tunnissa.

Viime kuukausina lisäksi työmatkapyöräilyä max parina päivänä viikossa, yhteensä 2 h/vko kovalla sykkeellä.

Nyt kun aerobista on selvästi enemmän kuin aiemmin, olo on virkeämpi ja jaksavampi! Nukun melko hyvin ja syön viljaa välttäen.

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi