Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon liikutte viikossa?

Vierailija
20.09.2019 |

Kuinka paljon käytätte viikossa liikkumiseen? Miten toteutatte liikkumisen? Itsellä on vain hyötyliikuntaa, kaupassa kävellen tai pyörällä ja mitä lapsen kanssa touhuaa. Tuntuu, ettei jaksaisi yhtään enempää, mutta olen ajatellut, että ehkä väsymys johtuu nimenomaan liian vähästä liikkumisesta. Hyötyliikunnan määrää on vaikea arvioida, joka päivä mennään kahdesti ulos lapsen kanssa touhuamaan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 25km pokemon gon mukaan

Vierailija
2/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen noin 30km viikossa, erikseen ja hyötynä. Vauhti vaihtelee fiiliksen ja musiikin mukaan.  Lisäksi poljen kuntopyörää vartin päivässä, sadesäällä enemmän, kun ei ulos huvita mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman vähän. Pakko minimoida kulutus.

Vierailija
4/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn CrossFitissa 3-4 kertaa viikossa ja joogaan pari kertaa viikossa. 

Vierailija
5/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoihin sisältyy viikossa kävelyä reilut 5 km, tällä hetkellä se on ainoa liikunta jota harrastan.

Vierailija
6/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla 4-5 krt/vko ja lisäksi kerran viikossa sulkapalloa pelaamassa. Ei hyötyliikuntaa.

Vierailija
7/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla olen käynyt kerran kaupassa, matkaa 500m. Huomenna varmaan vielä pakko käydä. Muuten olen vain noussut sängystä vessaan ja joskus keittiöön. 

Vierailija
8/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jotakin. Arkena kävelyä vähintään tunti ja sen lisäksi joko sali, pyöräily/spinning, lenkki tai uinti.

Yhtenä päivänä viikossa pelkkää kävelyä 1-3 h (koirien kanssa).

Vierailija
9/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 krt/vk. Monipuolista liikuntaa ja kuntosalia.

Vierailija
10/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetteko te, jotka liikutte vähän, itsenne energisiksi vai väsyneiksi? Ja sama kysymys teille, jotka liikutta paljon.

Vierailija
11/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän askelmittarin mukaan eilen 47 askelta, tänään 28. Olen vain sisällä, en liiku yhtään. Töissä sain olla jatkuvasti ulkona, nyt ei tartte. Inhoan liikuntaa varsinkin ulkona.

Vierailija
12/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen päivittäin noin 8km. Toisinaan käyn juoksemassa ja teen kahvakuulaharjoituksia. 

Vierailija
13/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetteko te, jotka liikutte vähän, itsenne energisiksi vai väsyneiksi? Ja sama kysymys teille, jotka liikutta paljon.

Liikun vain pakollisen määrän, eli juoksen bussin kiinni kahdesti päivässä. Olen ihan tolkuttoman väsynyt, millään en jaksa nousta aamuisin sängystä, on pakko nukkua päiväunet melkeinpä joka päivä ja illalla olen sängyssä jo yhdeksältä. Välillä on toki näitä vuorokausia, kun ei nukuta yhtään. 

Pitäisi laittaa töpinäksi ja alkaa liikkua enemmän. Ällötän itseänikin. 

Vierailija
14/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti päivässä koirien kanssa lenkillä kävellen tai hölkäten. Lisäksi käyn salilla 2-3krt/vko plus hyötyliikunta kävellen tai pyörällä.

Vierailija
15/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä 200km, juoksua 20km, fyysinen työ 20h. Pahalta tuntuu mutra ei voi mitään, pakko jaksaa. Hoitaja on kehottanut liikkumaan enemmän, eli ei tämä tarpeeksi ole.

Vierailija
16/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän päästä jumppaan 2-4 kertaa viikossa, tykkään erityisesti tanssillisista jumpista, mutta myös erilaiset kehonhuolto- ja lihaskuntotunnit ovat kivoja. En omista autoa, joten pyöräilen ja kävelen kaikkialle - tosin asun pikkukaupungissa, jossa välimatkat eivät ole pitkiä. Yritän myös jaksaa lähteä kävelylenkille ainakin kahdesti viikossa, kesällä useamminkin. Lisäksi toki hyötyliikunta, esim. en käytä hissiä, vaan kävelen portaat sekä työpaikalla että kotona.

Vierailija
17/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vuosi sitten aloitin aktiivisen liikunnan ja muutin ruokavaliota terveellisempään suuntaan, on energiatasot selvästi nouseet. Voin henkisesti ja fyysisesti paremmin. Varsinkin nukkuminen ja unenlaatu on parantunut. Jaksan päivisin enemmän, enkä hengästy enää niin helposti.

-9

Vierailija
18/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikun vain pakollisen määrän, eli juoksen bussin kiinni kahdesti päivässä. Olen ihan tolkuttoman väsynyt, millään en jaksa nousta aamuisin sängystä, on pakko nukkua päiväunet melkeinpä joka päivä ja illalla olen sängyssä jo yhdeksältä. Välillä on toki näitä vuorokausia, kun ei nukuta yhtään. 

Pitäisi laittaa töpinäksi ja alkaa liikkua enemmän. Ällötän itseänikin. 

Jos siltä tuntuu, niin aloita ihan pikkujutuilla, älä rankalla treenillä hampaat irvessä. Aluksi vaikka hylkää hissit ja siirry portaisiin tms.

Vierailija
19/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannen kilometriä autolla.

Vierailija
20/46 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon p*kaakaan ja tunnen itseni väsyneeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi