Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi minua ensitreffeillä lihavaksi

kslsmckcjnska
20.09.2019 |

Olen 167cm pitkä ja painoa 74kg. Olen lihaksikas eli en mielestäni mikään läski. Vatsaa on vähän. Niin tämä mies siis sanoi, että olen hänen mielestään lihava mutta että minun kohdalla hän voi katsoa sormien läpi, koska mulla on kauniit kasvot hänen mielestään. Miehellä on itsellään isohko pallomaha:D Nyt en tiedä haluanko enää tavata häntä vaikka muuten vaikuttaa ihan kivalta. Jotenkin vaan tosi tahditonta sanoa noin ensimmäisellä tapaamisella.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
2/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, mutta tietenkään et tapaa enää. Mielikuvitusurpokin on urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan hän puhui. Miksi loukkannuit?

Vierailija
4/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,0000001/5

väsynyt yritys, tosi väsynyt

Vierailija
5/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin sanonu suoraan, että sori, mut sun pallomahaas ei pelasta ees sun naamas, käytöstavoista puhumattakaan.

Vierailija
6/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään tavata uuestaan

Vierailija
7/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes provo vaikka toivoisin niin. Olen hämmentynyt koska en ole tottunut, että kommentoidaan tuolla tavalla tuntemattomien ulkonäköä. Ajattelin, että olenko itse liian herkkänokkainen. Mies haluaisi tavata, mutta en pääse yli hänen kommentistaan.

-ap

Vierailija
8/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin et tietenkään tapaa enää. En usko, että "kehut" tuosta paranevat jatkossakaan. Jos lihot lisää, niin auta armias miehen kommentteja sen jälkeen. Hän ei näe omaa mahaansa, mutta sinun painoasi kyllä kehtaa kommentoida. Kokemusta on... Jouduin entisessä elämässäni syömään kortisonia ja valitin exälle lihomista ja huonoa oloani, jonka lääke aiheutti. Exän kommentti oli, että sä syöt vaan niin helvetisti. En syönyt ja tuo kommentti loukkasi. Eromme jälkeen hän sanoi, että haluaa siron naisen, ei tuollaista isoa. Itse en ole ruumiinrakenteeltani siro, mutta en mikään romuluukaan. Pakene, kun voit!

Vierailija
9/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin puhuikin ja tiedän itsekin että painoa pitäisi pudottaa viitisen kiloa kehonkoostumusmittauksen mukaan. Mutta olen jo 45 - vuotias niin en sillä tavalla enää helposti laihdu niin kuin nuorena.

-ap

Vierailija
10/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon! Toisen ulkonäön kommentoiminen on moukkamaista.

Samantien olen aina heivannut yli laidan tuollaiset huomauttelijat. Jos olisin ilkeä, voisin huomauttaa takaisin ohenevasta hiusrajasta yms. Osaan olla tosi ilkeä, ja satuttaa toista syvältä. Monet miehet ovat vain niin herkkiä, että mieluummin lähden pois.

Vierailija
11/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet naimisiin sen kanssa ja pyöräytät pari lasta. Sitten 5v päästä tulet tänne ja valitat kuinka yhtäkkiä puun takaa mies muuttui ja on aivan kamala.

Vierailija
12/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut loukkaus. Oot silleen sopivasti lihava, mistä Leevi And The Leavingskin laulaa. Nyt sä liihotat sen unissa ....

Vierailija
13/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoi noin? Keskustelitteko toistenne ulkonäöstä ja kauneudesta, tai olitko kysynyt "oonko mä susta lihava" vai miten? Jos ihan asiakseen sanoi, niin tosi törppö.  

Vierailija
14/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tässä iässä enää lapsia:D Mulla on jo yksi lapsenlapsikin:)

-ap

Vierailija
15/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies.<3 Anna sille pillluu.

Vierailija
16/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeis miehellä on huomautella naisen ulkonäöstä? Ikäänkuin nainen olisi jotain omistustavaraa 🤮

Vierailija
17/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skldndnf kirjoitti:

Ei ole edes provo vaikka toivoisin niin. Olen hämmentynyt koska en ole tottunut, että kommentoidaan tuolla tavalla tuntemattomien ulkonäköä. Ajattelin, että olenko itse liian herkkänokkainen. Mies haluaisi tavata, mutta en pääse yli hänen kommentistaan.

-ap

Et tietenkään tapaa!

Ihan sama vaikka olisit miten lihava, sun paino ja koko on sun asia ja miehen kommentti aivan idioottimainen. Ei osaa kunnioittaa toisen ihmisen rajoja ja on tahditon. Jos on tällainen ensi treffeillä, mitä veikkaat parisuhteesta?

Vierailija
18/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.. Mies on törppö.

Vierailija
19/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskusteltu mitään ulkonäköön liittyvää. Halattiin treffien lopuksi ja sitten hän sanoi asiansa...

- ap

Vierailija
20/54 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas, joopa joo. Varmaan sulla on raskaat luut myös ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme