Mies sanoi minua ensitreffeillä lihavaksi
Olen 167cm pitkä ja painoa 74kg. Olen lihaksikas eli en mielestäni mikään läski. Vatsaa on vähän. Niin tämä mies siis sanoi, että olen hänen mielestään lihava mutta että minun kohdalla hän voi katsoa sormien läpi, koska mulla on kauniit kasvot hänen mielestään. Miehellä on itsellään isohko pallomaha:D Nyt en tiedä haluanko enää tavata häntä vaikka muuten vaikuttaa ihan kivalta. Jotenkin vaan tosi tahditonta sanoa noin ensimmäisellä tapaamisella.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
provoilijalle provoa kirjoitti:
No tottahan hän puhui. Miksi loukkannuit?
Eikös mies voi katsoa ensin sitä omaa PALLO_mahaansa ennen kuin muita rupeaa arvostelemaan.
Veikkaan että miehellä oli ISOMPI maha kuin AP.
Tuo on tyypillistä miestä - Uuno Turhapurokin näkee itsensä George Clooneynä 🤔
Eri
Ettekö koskaan lue kommentoijien nimimerkkiä?
Ei lueta - luetaan viestejä eikä nimimerkkejä. Suurimmalla osalla ei edes ole nimimerkkiä, viestissä lukee vain "vierailija".
Vierailija kirjoitti:
Ensin kiellät olevasi läski ja toisessa kommentissasi myönnät ylipainoa olevan ainakin viisi kiloa (todellisuudessa varmaan paljon enemmänkin). Toivottavasti mies sai silmäsi avautumaan, että todellakin olet ylipainoinen. Voit sitten ihan itse päättää, viihdytkö sellaisena kuin olet vai haluatko laihduttaa. Mies kannattaa kuitenkin unohtaa.
Jos on 5 kiloa ylipainoa, ei voi varsinaisesti läskistä puhua.
Olet muuten aika ilkeä ihminen, toivottavasti viihdyt nahoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
provoilijalle provoa kirjoitti:
No tottahan hän puhui. Miksi loukkannuit?
Eikös mies voi katsoa ensin sitä omaa PALLO_mahaansa ennen kuin muita rupeaa arvostelemaan.
Veikkaan että miehellä oli ISOMPI maha kuin AP.
Tuo on tyypillistä miestä - Uuno Turhapurokin näkee itsensä George Clooneynä 🤔
Eri
Ettekö koskaan lue kommentoijien nimimerkkiä?
Ei lueta - luetaan viestejä eikä nimimerkkejä. Suurimmalla osalla ei edes ole nimimerkkiä, viestissä lukee vain "vierailija".
Siinä luki provoilijalle provoa.
Mie joka katselee netistä ihannenaisia niin kaikki tavallinen nainen näyttää lihavalta. Sanoisin että hyvää jatkoa ja toivottavasti löytää sen laihemman.
Vierailija kirjoitti:
Ihana rehellinen suomalainen mies, olet iskenyt kultasuoneen.
Harvoin enää löytää rehellisiä miehiä mistään. Ap menetti hyvän tsäänssin.
Hölmö mies. Onko kyseessä jonkinlainen testi, että mitä naiselle voi sanoa. Tietynlaista toisen alentamista. Ehkä sanoi täysin tahallaan. Jos eka treffeillä noin sanoo niin mieti mitä kaikkea sanoisi jatkossa.
Mulle tämä olisi helppo päätös. Mies on moukka ja minun makuuni liian ulkonäkökeskeinen. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Provo, mutta tietenkään et tapaa enää. Mielikuvitusurpokin on urpo.
Saattaa olla provo mutta minulle on oikeasti käynyt noin.
Lihava mies painoindeksillä 40+ ja oikeasti läskiä mahassa ja selässä ( ei siis lihaksia) sanoi minulle ettei tykkää noin lihavista.
Minun bmi 27 eli liikaa on mutta näytin hoikalta hänen rinnallaan.
Huvittavinta oli se että en edes yrittänyt häntä iskeä tms.
Ihan pyytämättä kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana rehellinen suomalainen mies, olet iskenyt kultasuoneen.
Harvoin enää löytää rehellisiä miehiä mistään. Ap menetti hyvän tsäänssin.
On rehellisyyttä, jossa kerrotaan toiselle hänen hyviä puoliaan, ja on rehellisyyttä jossa kerrotaan toiselle hänen huonoja puoliaan. On sinun valintasi kumpaa rehellisyyttä haluat harrastaa, ja on muiden päätettävissä kumman rehellisyyden harrastajan seurassa on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo, mutta tietenkään et tapaa enää. Mielikuvitusurpokin on urpo.
Saattaa olla provo mutta minulle on oikeasti käynyt noin.
Lihava mies painoindeksillä 40+ ja oikeasti läskiä mahassa ja selässä ( ei siis lihaksia) sanoi minulle ettei tykkää noin lihavista.
Minun bmi 27 eli liikaa on mutta näytin hoikalta hänen rinnallaan.
Huvittavinta oli se että en edes yrittänyt häntä iskeä tms.
Ihan pyytämättä kertoi.
Tähän oikea vastaus on ilahtunut 'Loistavaa, on aina hienoa kun osutaan olemaan yhtä mieltä toisistaan!'.
Minä sinulle tehdä jos saisin..