Mitä mieltä olette tästä Iltasanomien uutisesta koskien syntyvyyttä ja väestöä?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012294964.html
Tuon mukaa siis väestö muuttuu melko nopeasti, kuinka me pystymme elämään sen asian kanssa? Mitä ajatuksia tämä herättää?
Kommentit (25)
mädätystä tahi propagandaa on tuohin Iltakarun juttu
Valkolaiset itse valitsivat loputtoman hedelmättömän masturbaation elävän naisen ruumiilla, lapsettomuus on sen seuraus.
Taavi Turska on peisetti engelsmanni, toinen on nöysevän ähdingön Manzai Korkkarilinna
Minä en voi auttaa tähän asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Valkolaiset itse valitsivat loputtoman hedelmättömän masturbaation elävän naisen ruumiilla, lapsettomuus on sen seuraus.
En minä halua lapsia tälläiseen maahan joten siksi niitä en ole tekemässä, näin ajattelee varmasti moni muukin minun ikäinen suomalainen. Syitä on monia sille miksi en lapsia tee mutta helpoin on vaan sanoa että tämä yhteiskunta on surkea.
M32
Maailman onnellisin kansa ei lisäänny.
Minun agendani on aseksuaalistua henkisesti . 30 vuotta runkkausta yläasteelta lähtein kun ei antanut oikein mitään kestävää onnea tai kasvua, t. impipopika 43
Vierailija kirjoitti:
Maailman onnellisin kansa ei lisäänny.
Täälä ei onnesta ole tietoakaan. Köyhyys ja kurjuus ovat päivän sanaa.
Raamatun ennustus toteutuu, ihlamin savijalka ja katolisuuden rautajalka sekoittuvat euroopassa ja siintä sekaannuksesta sikiää viimeinen tyrannihallihtija, antiristus
Vierailija kirjoitti:
vain yksi ajatus: ap on rasisti
Eikö iltasanomat ole myös kun he kirjoittivat tuollaisen uutsisen? Tuskin se voi pelkästään olla rasisti joka jakaa iltasanoman uutista?
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Erittäin hyvä etteivät incelit lisäänny. Etsikää nuoret naiset jonkin psyykkisesti ja fyysisesti terveemmän kansan miehiä.
Onko sinun filisofiassasi inkelipoika se kenkä ei tahdo lisääntyä muun kuin immen kanssa aviossa?
Meno vain rikastuu Suomessa, erityisesti uudellamaalla ja varsinkin pk-seudulla. Ullatuksia ja rikastuttamisia sattuu vain entistä enemmän ja lopulta ne ovat jo niin arkipäivää, ettei niistä edes uutisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vain yksi ajatus: ap on rasisti
Eikö iltasanomat ole myös kun he kirjoittivat tuollaisen uutsisen? Tuskin se voi pelkästään olla rasisti joka jakaa iltasanoman uutista?
Vassari haluaa aina ampua viestintuojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Erittäin hyvä etteivät incelit lisäänny. Etsikää nuoret naiset jonkin psyykkisesti ja fyysisesti terveemmän kansan miehiä.
Kiitos taas hyvästä neuvosta, Igor!
Tiedättekö miten nämä asiat Japanissa hoidetaan?
Uusmarxilaista kosteaa unelmaa, josta etenkin Uusimaa pääsee nauttimaan. Naattikaa!
Jaa en lue iltasanomia.