Mies sanoi minua ensitreffeillä lihavaksi
Olen 167cm pitkä ja painoa 74kg. Olen lihaksikas eli en mielestäni mikään läski. Vatsaa on vähän. Niin tämä mies siis sanoi, että olen hänen mielestään lihava mutta että minun kohdalla hän voi katsoa sormien läpi, koska mulla on kauniit kasvot hänen mielestään. Miehellä on itsellään isohko pallomaha:D Nyt en tiedä haluanko enää tavata häntä vaikka muuten vaikuttaa ihan kivalta. Jotenkin vaan tosi tahditonta sanoa noin ensimmäisellä tapaamisella.
Kommentit (54)
No jos hänellä on myös pallomaha niin sovitte täydellisesti yhteen. :)
Lähetät vain viestin, ettet löytänyt miehestä riittävästi hyviä puolia kompensoimaan hänen kaljamahaansa ja toivotat hyvät jatkot ja onnea ylimääräisen 30 kilon pudotukseen.
Jotkut miehet ovat vain törppöjä. Yksi mies oli joskus mun käsivarren verisuonissa, että onpas rujot. Ihmetteli vielä toiseen kertaankin. Minä sitten vain siihen, että ei ne taida kovin kauniit olla.
Ei tullut uusintaa.
Skldndnf kirjoitti:
Ei ole edes provo vaikka toivoisin niin. Olen hämmentynyt koska en ole tottunut, että kommentoidaan tuolla tavalla tuntemattomien ulkonäköä. Ajattelin, että olenko itse liian herkkänokkainen. Mies haluaisi tavata, mutta en pääse yli hänen kommentistaan.
-ap
Toivottavasti et edes yritä päästä yli, vaan ymmärrät, että tuollainen kritiikki heti alkuun ennakoi karuttomasti myös tulevaisuuden "rehellisyyttä". Olet milloin mitäkin, ruokakin oli pskaa jne. Mietit, kuinka sängyssäkin mies arvostelee jokaista liikettäsi ja inahdustasikin, samalla kun yrität "peitellä niitä miehen mainitsemia liikakilojasi". Ahdistavaa!
Ikävä ihminen. Ja vielä pallomahainenkin :D
provoilijalle provoa kirjoitti:
No tottahan hän puhui. Miksi loukkannuit?
Eikös mies voi katsoa ensin sitä omaa PALLO_mahaansa ennen kuin muita rupeaa arvostelemaan.
Veikkaan että miehellä oli ISOMPI maha kuin AP.
Tuo on tyypillistä miestä - Uuno Turhapurokin näkee itsensä George Clooneynä 🤔
Eri
No olisit sanonut miehelle heti treffeillä, että koska miehellä on pallomaha, eikä hän ole kasvoiltaankaan edes komea, niin et katso läpi sormien mitään ja että nämä olkoon ensimmäiset ja viimeiset treffimme.
En todellakaan tapaisi tuollaista miestä enää! Toisen ulkonäön kommentointi on mielestäni tahditonta käytöstä, ja kuten itsekin olet huomannut, onneksi sen verran harvinaista käytöstä myös, että tuonkaltaiset urpot voi huoletta lähettää matkoihinsa ja etsiä fiksummin käyttäytyvää seuraa. 😊
NO VOI VTUN KÄÄÄÄÄKS! IHAN MEGAJÄRKKYY!
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas, joopa joo. Varmaan sulla on raskaat luut myös ;)
Mihin unohdit sen AP aloituksessa kertoman tapaamansa miehen pallomahan???
Et läski mutta pyöreä olet, koska minullakin on selvästi ylimääräistä. Olen myös käynyt jonkin verran salilla, mutta lihaksikkaaksi en itseäni sanoisi. Voit laihduttaa 15 kg heittämällä.
M 173/68
Vastasin hänelle äsken, että unohdetaan koko juttu. Halusin varmistuksen omille tunteilleni, koska olen joskus liian herkkänokkainen. Kiitos teille:)
-ap
Vierailija kirjoitti:
provoilijalle provoa kirjoitti:
No tottahan hän puhui. Miksi loukkannuit?
Eikös mies voi katsoa ensin sitä omaa PALLO_mahaansa ennen kuin muita rupeaa arvostelemaan.
Veikkaan että miehellä oli ISOMPI maha kuin AP.
Tuo on tyypillistä miestä - Uuno Turhapurokin näkee itsensä George Clooneynä 🤔
Eri
Ettekö koskaan lue kommentoijien nimimerkkiä?
Ekalla treffeillä mies sanoi mulle, että "onpa rumat kädet" tms, (olen ollut tulipalossa).
Myöhemmin sanoi, että samalla sekunnilla ajatteli, että voi että, se tais olla nyt siinä.
Onneks ei ollut, 22v onnellisesti yhdessä. Arpia on muuallakin kuin käsissä, onneksi mies ei ole niistä välittänyt. Eikä muuten mun läskeistänikään.
Sidkfkld kirjoitti:
Ei keskusteltu mitään ulkonäköön liittyvää. Halattiin treffien lopuksi ja sitten hän sanoi asiansa...
- ap
Voi ei. Varmaan hautonut tuota koko tapaamisen ajan ja piti sitten päästä vielä sanomaan.
Älä tapaa enää.
Olen nuorena kilpaillut voimannostossa ja lihasmassani kasvaa edelleen helposti vaikka en treenaa enää isoilla painoilla.
-ap
Hyvä kun jätit! Jotain itsekunnioitusta täytyy olla. Jos itkee perään, älä vastaa!
Ainahan voi kysyä että näkeekö mies pippelinsä kun alaspäin katsoo, kun tuo maha vaikuttaa niin pyöreältä.
Ensin kiellät olevasi läski ja toisessa kommentissasi myönnät ylipainoa olevan ainakin viisi kiloa (todellisuudessa varmaan paljon enemmänkin). Toivottavasti mies sai silmäsi avautumaan, että todellakin olet ylipainoinen. Voit sitten ihan itse päättää, viihdytkö sellaisena kuin olet vai haluatko laihduttaa. Mies kannattaa kuitenkin unohtaa.
No parempi kun haukkui lihavaksi kuin laihaksi.
Luulisi tuon ikäisen ihmisen jo itsekin tunnistavan idiootin, ei siihen av-gallupia tarvitse. Kyse ei ole siitä mikä on totta, vaan siitä mikä on peruskohteliasta käytöstä. Kasvata itsetunto ja kyky puolustaa itseäsi, nyt alkaa olla viimeiset hetket siihen.